create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Μαίρη Λομβάρδου Ζούλα.«Ο κ. Βγενόπουλος κατ’ αρχήν έχει κάνει δηλώσεις για τον εαυτό του. Επομένως, δεν θα μιλήσω εγώ για εκείνον. Ο κ. Βγενόπουλος απλά με υπέδειξε για μέλος του ΔΣ και το θεώρησα μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπώ τον σύλλογο των Παλαιμάχων, ως πρόεδρός του, γιατί αυτόν εκπροσωπώ ουσιαστικά. Δεν θα μπορούσα να συνεννοούμαι μαζί του, δεν θα ήταν δυνατόν, άλλωστε, κάθε φορά που πρέπει να μιλήσω και να τον ρωτάω τι θα πω. Προφανώς ο κ. Βγενόπουλος δεν επιθυμεί να τον εκπροσωπώ με αυτό τον τρόπο. Ηταν σαφές πως δεν τον εκπροσωπώ έτσι, απλά με υπέδειξε. Γι΄αυτό και απεδέχθην την τιμητική πρόταση. Ο κ. Βγενόπουλος έχει κάνει ξεκάθαρες δηλώσεις και στο μέλλον φαντάζομαι θα κάνει εξίσου ξεκάθαρες δηλώσεις για τον εαυτό του», διευκρίνισε.


«Ο Παναθηναϊκός όρθιος σαν την Ακρόπολη»

«Ο Παναθηναϊκός όρθιος σαν την Ακρόπολη»
Την πεποίθησή της ότι ο Παναθηναϊκός 
θα παραμείνει όρθιος όσα χρόνια και προβλήματα κι
 αν περάσουν εξέφρασε η Μαίρη Λομβάρδου Ζούλα.


Αναλυτικά η κα Λομβάρδου-Ζούλα στη συνέντευξή της στον Sentra Fm τόνισε τα εξής:

Για την απουσία από την κοπή της πίτας των παλαιμάχων του Παναθηναϊκού, τόσο ανθρώπων της ΠΑΕ όσο και της ΚΑΕ: «Μας πληγώνει πάντα αυτό το γεγονός γιατί και πέρυσι δεν είχε έρθει κανένας, καθώς είναι η δεύτερη φορά που κάνουμε την πίτα μας στο Ευγενίδειο Ίδρυμα. Τουλάχιστον φέτος ήταν η πρώτη φορά έλαβα ευγενικά τηλεφωνήματα για να με ενημερώσουν πως δεν θα μπορέσουν να παραβρεθούν».

Για το αν αυτές οι απουσίες οφείλονται στις αντιπαλότητες των τελευταίων μηνών στον πολυμετοχικό Παναθηναϊκό: «Όχι, δεν το πιστεύω αυτό γιατί οι αντιπαλότητες δεν υφίσταντο πέρυσι και είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο πράγμα. Απλά νομίζω πως έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα ο Παναθηναϊκός με την έννοια της ψυχής του Παναθηναϊκού. Λίγοι είναι αυτοί που την αισθάνονται έτσι όπως την αισθανόμαστε εμείς οι παλαίμαχοι».

Για τα προβλήματα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού: «Πρωτίστως με πληγώνουν τα προβλήματα του Ερασιτέχνη΅, γιατί από εκεί προερχόμαστε όλοι εμείς, ακόμη και οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, δεν ήταν επαγγελματίες εκείνη την εποχή».

Για το αν μπορεί να υπάρξει κάποια λύση στα οικονομικά προβλήματα δεδομένης και της κρίσης που επικρατεί: «Βεβαίως και μπορεί να υπάρξει. Δεν μπορώ να σας πω εγώ το πώς, γιατί δεν έχω εγώ τα λεφτά. Είναι βέβαιο ότι τα έχουν άνθρωποι τα λεφτά, απλά πρέπει ν' αποφασίσουν με κάποιο τρόπο να τα βάλουν».

Για την αναγκαιότητα επιστροφής στο ερασιτεχνικό μοτίβο: «Ακριβώς αυτό πρέπει να γίνει. Πέρα από τα χρήματα που είναι αναγκαία να μπουν σε οποιοδήποτε κομμάτι, είτε στην ΠΑΕ είτε στον Ερασιτέχνη, πρωτίστως πρέπει να αλλάξει όλη η ιδέα για το πώς πρέπει να δημιουργούνται αυτά τα τμήματα. Ειδικά για τον Ερασιτέχνη, γιατί ουσιαστικά είμαστε ερασιτέχνες, είναι πολύ εύκολο χωρίς πολλά χρήματα να ξαναδημιουργηθούν, τουλάχιστον όσον αφορά τον Παναθηναϊκό, τα τμήματά του τα οποία ή φυτοζωούν ή δεν υπάρχουν καθόλου.

Γιατί υπάρχουν αθλήματα τα οποία αυτή τη στιγμή δεν έχουν εκπροσώπηση στον Παναθηναϊκό. Ίσως θα έπρεπε, λοιπόν να γυρίσουμε στον ερασιτεχνισμό στα μικρά αθλήματα. γιατί πραγματικά ξεκινώντας από τις ακαδημίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αθλητές πρωταθλητές, όπως υπήρχαν τόσα χρόνια στον Παναθηναϊκό, χωρίς να ενδιαφέρονται αν θα πληρώνονται ή όχι και τι θα παίρνουν».

Για τον Ανδρέα Βγενόπουλο και την υπόδειξή του ως εκπροσώπου του στο νέο ΔΣ της ΠΑΕ: «Ο κύριος Βγενόπουλος έχει κάνει δηλώσεις για τον εαυτό του, επομένως δεν θα σας απαντήσω για το τι σκέφτεται. Ο κύριος Βγενόπουλος απλά με υπέδειξε ως μέλος του ΔΣ του Παναθηναϊκού και το θεώρησα μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπώ τον σύλλογο των παλαιμάχων κυρίως, γιατί είμαι πρόεδρος των παλαιμάχων του Παναθηναϊκού κι αυτόν εκπροσωπώ επί της ουσίας στο ΔΣ της ΠΑΕ. Φυσικά και δεν συνεννοούμαι με τον κύριο Βγενόπουλο, είναι αστείο αυτό. Είναι δυνατόν κάθε φορά που θα ήθελα να ανοίξω το στόμα μου να πρέπει να τον παίρνω τηλέφωνο και να τον ρωτάω τι θα πω;

Προφανώς και δεν θα επιθυμεί να τον εκπροσωπώ με αυτόν τον τρόπο. Άλλωστε δεν είμαι εκπρόσωπός του, με υπέδειξε απλώς για να είμαι στο ΔΣ της ΠΑΕ κι αυτό ήταν σαφές και το δήλωσα και στο ΔΣ της ΠΑΕ με έγγραφη δήλωσή μου που καταγράφηκε στα πρακτικά. Με τίμησε με την πρότασή του ο κύριος Βγενόπουλος κι εγώ αποδέχθηκα αυτή την τιμητική πρόσκληση».

Για την ΠΑΕ Παναθηναικός και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει: «Δεν μπορώ να σας απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με την ΠΑΕ, γιατί δεν έχω και εγώ ολοκληρωμένη άποψη αλλά πιστεύω ότι διορθώνονται όλα, αυτή είναι η πεποίθησή μου. Χθες στην κοπή της πίτας μας όπου βραβεύτηκε και ο μεγάλος Γιάννης Διακογιάννης, είπε ότι «η Ακρόπολη θα είναι πάντα όρθια, εκεί στη θέση της, όσα ΔΝΤ και μνημόνια να γίνουν». Έτσι θα είναι και ο Παναθηναϊκός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου