create your own banner at mybannermaker.com!

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Μαζί...



«Μαζί με όποιον θέλει το καλό του ΠΑΟ»



Τη στήριξή του σε όποιον θέλει το καλό του Παναθηναϊκού, και κατ' επέκταση στον Αδαμάντιο Πολέμη εξέφρασε ο Παύλος Γιαννακόπουλος μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.
«Μαζί με όποιον θέλει το καλό του ΠΑΟ»(Photo: Action Images)
Ο μέτοχος του Παναθηναϊκού τόνισε ότι δεν έχει κάνει καμία συζήτηση με κανένα άλλο μέτοχο της «πράσινης» ΠΑΕ, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο «αιώνιο» ντέρμπι στο μπάσκετ.

«Όποιος ενδιαφέρεται για το καλό του Παναθηναϊκού, εγώ είμαι μαζί του, χωρίς να με ενδιαφέρει το όνομα. Αν προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα ο Πολέμης, εγώ θα είμαι μαζί του».

Ερωτηθείς αν έχει μιλήσει με τον Αδαμάντιο Πολέμη, αποκρίθηκε: «Δεν έχω μιλήσει μαζί του, ούτε με κάποιον άλλον και δεν πρόκειται. Ό,τι είναι να πω θα το πω στο συμβούλιο».

Για το αν θα παραβρεθεί στην Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ υπογράμμισε: «Δεν έχω κανένα λόγο να μην κάτσω μαζί με τους άλλους μετόχους. Δεν έχω κόντρα ούτε με τον Βγενόπουλο, ούτε με κανένα. Αν δεν έχω δουλειά θα πάω στη Γ.Σ», ενώ αναφερόμενος στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου τον Μάιο συμπλήρωσε: «Μακάρι να ζήσω μέχρι τότε να δω τι θα γίνει».

Για το ήττα από τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ επεσήμανε: «Ε, χάσαμε ένα ματς, δεν έγινε και τίποτα. Μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτά. Ο Παναθηναϊκός ήταν, είναι και θα είναι φαβορί για όλους τους τίτλους».


Νίκος Μάρκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου