create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Καλάθης: "Να συνεχίσω όπως στην Μάλαγα"...


Καλάθης: "Να συνεχίσω όπως στην Μάλαγα"

 Ο Νικ Καλάθης ήταν από τους παίκτες που ξεχώρισαν στο παιχνίδι με τον Ηρακλή αλλά δεν ήθελε να σταθεί στην δική του απόδοση.

Έτσι αρχικά σχολίασε την συνολική εμφάνιση της ομάδας του...«Παίξαμε πολύ καλά. Κάναμε ό, τι έπρεπε για να κερδίσουμε. Μετά το All Star Game έχουμε το παιχνίδι με τον Άρη και με την Μπαρτσελόνα και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Πρέπει να τρέχω την ομάδα να βλέπω αν όλοι είναι στη σωστή θέση και να τους βρίσκω με σωστές πάσες για να σουτάρουν ελεύθεροι. Πρέπει να είμαι ο δημιουργός του παιχνιδιού», είπε.
Στη συνέχεια στάθηκε στην δική του απόδοση... «Εγώ θέλω να συνεχίσω να παίζω όπως στη Μάλαγα. Δεν χρειάζεται να σκοράρω, αλλά να παίζω άυνα και να δημιουργώ σωστά. Έχουμε σκόρερ. Άμα είμαι ελεύθερος θα σουτάρω αλλά δεν είναι η πρώτη μου δουλειά».
Τέλος αναφέρθηκε και στην συμμετοχή του στο All Star Game: «Είναι τιμή για μένα που θα είμαι εκεί και είναι φοβερό. Είμαι χαρούμενος που θα είναι εκεί και ο αδερφός μου. Είπα αστειευόμενος στον Ντρου ότι θα τον νικήσει στον διαγωνισμό τριπόντων».
πηγη:prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου