create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ..


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ: ” Τα όσα γράφονται και λέγονται αυτές τις μέρες σχετικά με τις προθέσεις μου ή τις ενέργειές μου για τον Παναθηναϊκό, είναι είτε μυθεύματα είτε υποθέσεις και εικασίες. “

Ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει πως θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, την ερχόμενη εβδομάδα, για όλα τα θέματα που αφορούν τον Παναθηναϊκό, εξέδωσε ο Βγενόπουλος.
Η δήλωση του Ανδρέα Βγενόπουλου:
Τα όσα γράφονται και λέγονται αυτές τις μέρες σχετικά με τις προθέσεις μου ή τις ενέργειές μου για τον Παναθηναϊκό, είναι είτε μυθεύματα είτε υποθέσεις και εικασίες. Από τις 20 Δεκεμβρίου 2010 δεν έχω κάνει καμία τοποθέτηση επί των θεμάτων του Παναθηναϊκού, επειδή θεώρησα ότι οι δημόσιες αντιπαραθέσεις δεν είχαν πλέον κανένα νόημα και δεν βοηθούσαν το Σύλλογο. Για τους ίδιους λόγους δεν απάντησα ούτε στις προκλήσεις ούτε στα χονδροειδή ψέματα που με αφορούσαν θεωρώντας ότι το συμφέρον του Παναθηναϊκού ήταν πάνω από το προσωπικό μου.
Όμως οι τελευταίες εξελίξεις στον Παναθηναϊκό, με υποχρεώνουν να τοποθετηθώ. Λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων αυτής της εβδομάδας, την ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθώ σε Συνέντευξη Τύπου για όλα τα θέματα που αφορούν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Παναθηναϊκού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου