create your own banner at mybannermaker.com!

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Μυλωνά:''Είμαι απογοητευμένη''


Μυλωνά:''Είμαι απογοητευμένη''

Η αρχηγός του Τριφυλλιού, Ξανθή Μυλωνά μίλησε για τις εξελίξεις στο τμήμα βόλεϊ των γυναικών, καθώς και για το μέλλον της στην ομάδα.

Η αρχηγός του Τριφυλλιού, Ξανθή Μυλωνά, μίλησε στα ''prasinanea.gr'' για τις εξελίξεις και τα όσα έχουν συμβεί.

«Άλλα συμφωνήθηκαν από κοντά και τηλεφωνικά, πριν από έναν μήνα με όλους τους ιθύνοντες του Ερασιτέχνη και γι' αυτό άλλωστε δεχτήκαμε να ρίξουμε όλες μας τα συμβόλαιά μας πάνω από 50% και μετά από έναν μήνα μας είπαν άλλα, που αναιρούσαν τα όσα είχαμε συμφωνήσει.

Σήμερα ήρθαν από την προπόνηση οι κ.κ. Χρυσοστόμου, Μούρτος και Μαλακατές και μας έκαναν μια αντιπρόταση, την οποία θα σκεφτούμε η κάθε μία ξεχωριστά για να αποφασίσουμε το τι θα κάνουμε. Εγώ προσωπικά δεν έχω σκεφτεί ακόμη ποιο θα είναι το μέλλον μου στην ομάδα. Είμαι πάντως πολύ απογοητευμένη από την διαφορετική εξέλιξη των πραγμάτων».
Αναρτήθηκε από panathinaikos.panathinaikos.pa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου