create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Εγκρίθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ. Στα 0,33 λεπτά η τιμή της μετοχής

12.14
Το λόγο μετά πήρε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος: «Πολύ ωραία τα είπε φίλος μου Ανδρέας, μας άνοιξε τα μάτια, μας είπε πράγματα που δεν ξέραμε αν κι μέλη Δ.Σ. Πάρα πολύ καλά έκανε. Εγώ όμως έχω έρθει εδώ για να δούμε τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Διότι δεν είναι μόνο το παρελθόν. Ξοδεύτηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ χωρίς να φτάσουμε σε σωστό αποτέλεσμα. Δεν είναι δυνατόν ο Παναθηναϊκός να ξοδέψει αυτά τα χρήματα και να μην έχουν πληρωθεί υποχρεώσεις. Ακούω για πρίγκιπες, πριγκίπισσες, λεφτά.
Δεν είναι δυνατόν να είμαστε μέτοχοι και να μην γνωρίζουμε τίποτα. Ο Ανδρέας είναι ένας θεματοφύλακας ιδεών και αξιών του Παναθηναϊκού. Είναι καλό που ο φίλος μου ο Ανδρέας μας βοηθάει σε ορισμένα πράγματα που είμαστε τελείως αδαείς. Αν υπάρχουν παρατυπίες καθένας έχει δικαίωμα να προσφύγει. Το άλλο το ζητούμενο είναι να σταθούμε μια γροθιά για να πάει μπροστά ο Παναθηναϊκός. Υπάρχουν πολλές τσέπες και αυτοί που μπορούν να βοηθήσουν πρέπει να το κάνουν γιατί ο Παναθηναϊκός πρέπει να βρει το δρόμο του και να βοηθηθεί. Αυτός ο σύλλογος δεν μπορεί να είναι έρμαιο του οποιουδήποτε. Πήρα το λόγο για να μην φανεί ότι είμαι ρίψασπις».



Ρακιτζής: «Θα ψηφίσουμε υπέρ της αύξησης και για κάθε άλλη πρόταση που θα διευκολύνει και θα επιταχύνει τις διαδικασίες».
Ανδρέας Βγενόπουλος: «Αν δεν ψηφίσετε το 5ο θέμα δεν θα έχετε δικαίωμα να ψηφίσετε ούτε τα άλλα. Είσαστε εξουσιοδοτημένος ή ήρθατε να ψηφίσετε και να φύγετε;"
Ρακιτζής: «Ψηφίζουμε υπέρ και φεύγουμε».
12.20 Ο Ανδρέας Βγενόπουλος θα έχει επαφές μέσα στο Σαββατοκύριακο ώστε να μαζευτούν χρήματα και να πληρωθούν οι ποδοσφαιριστές.
12.25 «Εγώ και η ομάδα μου έχουμε 4 εκατομμύρια ευρώ έτοιμα να βάλουμε», τόνισε ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου