create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Μακρόπουλος: "Θα είμαι στη ΓΣ του Παναθηναϊκού"


Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Αχιλλέας Μακρόπουλος, απέφυγε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει το ραντεβού με τον Ανδρέα Βγενόπουλο και αποκάλυψε ότι θα παραστεί στη ΓΣ της 18ης Απριλίου.


Ο Αχιλλέας Μακρόπουλος μίλησε στην αθλητική εφημερίδα Derby και κατέστησε σαφές ότι κάνει συναντήσεις με όλους τους ανθρώπους που ενεργοποιούνται στα κοινά του Παναθηναϊκού. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Επειδή πολλά ακούγονται και γράφονται, θα πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Ως εκλεγμένος πρόεδρος του Ερασιτέχνη, αντικειμενικός μου σκοπός είναι πως θα ξεπεραστούν οι τεράστιες δυσκολίες που έχουμε εμείς, αλλά και η ΠΑΕ. Γιατί από αυτήν περιμένουμε και εμείς έσοδα, για να συντηρήσουμε τα πάρα πολλά τμήματα μας.
Επαφές και συναντήσεις γίνονται συνέχεια και έχω εγώ προσωπικά πολλές για το καλό του Παναθηναϊκού. Προσπαθώ να βρίσκονται όχι μόνο στο πλευρό του Ερασιτέχνη, που είμαι επικεφαλής της διοίκησης, αλλά και της ΠΑΕ και της ΚΑΕ.
Σας κάνω γνωστό, ότι αυτή τη φορά θα παραστώ στη ΓΣ της ΠΑΕ, που θα γίνει την επόμενη Τετάρτη και έχει θέμα τον ορισμό νέας διοίκησης. Θα το κάνω ως μικρομέτοχος, αφού έχω κάποιες χιλιάδες μετοχές που μου μεταβίβασε ο γιος μου, αλλά φυσικά και ως πρόεδρος του Ερασιτέχνη. Και αυτό γιατί είναι φυσικό ως Παναθηναϊκός πάνω απ' όλα, να ενδιαφέρομαι για την ομάδα. Από εκεί και πέρα, για όσα λέγονται θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά, πως καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται".


http://prasinanea.gr/sports/article1733404.ece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου