create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Οι διάλογοι της Γενικής Συνέλευσης

18 Απριλίου 2012

Οι διάλογοι της Γενικής Συνέλευσης

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ NEWSPAO.GR 16:35 

Δύο ώρες κράτησε η Γενική Συνέλευση των μετόχων του Παναθηναϊκού. Διαβάστε από το Newspao.gr μερικούς διαλόγους...


Θ. Γιαννακόπουλος: «Θέλω να παρακαλέσω αυτή η συνέλευση να βρει λύση και να πάψει ο σύλλογος να είναι ακέφαλος. Δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Μόνο αυτό. Σαν καλοί Παναθηναϊκοί να ξεχάσουμε τι έγινε».


Α. Βγενόπουλος: «Ο Παναθηναϊκός έχει μεγαλομέτοχο, ο οποίος είχε 13 στα 16 μέλη του Δ.Σ και έχει την αποκλειστική ευθύνη. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για την κατάσταση αυτή. Δεν υπάρχουν διαφωνίες. Διαφωνίες υπάρχουν στη χώρα για το πως θα κυβερνηθεί. Εγώ τόσα χρόνια δεν έχω δει πότε σε εταιρία να υπάρχουν λεφτά στη τράπεζα και να μην μπορούμε να τα πάρουμε λόγω ανυπαρξίας διοίκησης».


Στη συνέχεια, πήρε το λόγο το στέλεχος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Πέτσος, ο οποίος έχει αντικαταστήσει τον Δημήτρη Γόντικα και περιέγραψε την κατάσταση, αποκαλύπτοντας, πως στο αίτημα που απέστειλε για χρήματα σε όλους τους μετόχους για κάποιες ληξιπρόθεσμες οφειλές που απειλούσαν, μόνον ο Ανδρέας Βγενόπουλος ανταποκρίθηκε δίνοντας 80.000 που του ζητήθηκε.


«Υπάρχουν 350.000 ευρώ που δεν μπορούμε να πάρουμε για να γίνουν πληρωμές. Αυτή την στιγμή έχουμε στα ταμεία 8.267 ευρώ! Υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές αλλά βάζουν πλάτη οι προμηθευτές. Δεν θα έχουμε άμεσο πρόβλημα. Χρωστάμε από κει και πέρα 90.000 ευρώ στις ΔΕΚΟ, όπως και τα ενοίκια των γραφείων που είμαστε τώρα. Τέλη του μήνα θα έχουμε πρόβλημα. Λόγω του μικρού ποσού στο ταμείο ζητήσαμε από τους μετόχους 100.000 ευρώ με ταμειακή διευκόλυνση. Αυτό έγινε στις 30 Μαρτίου. Πήραμε απάντηση μόνο από τον κ. Βγενόπουλο που μας έδωσε 80.000. Κανένας άλλος μέτοχος δεν έδωσε καμία απάντηση».


Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Αχιλλέας Μακρόπουλος, υπογράμμισε από την πλευρά του: «Έχουμε εγκαταλειφθεί από την ΠΑΕ. Εγώ θέλω να έχω την ευκαιρία να βοηθήσω μέσω της ΑΜΚ. Να αποφύγετε κάθε σκέψη να πάει η ομάδα στο πρωτοδικείο. Θα είμαι κοντά σας. Σας παρακαλώ θερμά, πρέπει να παραμεριστούν οι κόντρες, κύριε Βγενόπουλε πάρτε μία απόφαση σωτηρίας για τον Παναθηναϊκό και δώστε λύση».


Μετά, ο Α. Βγενόπουλος, είπε: «Η οικογένεια Γιαννακόπουλου (επειδή ο Θανάσης θύμωσε λίγο) είναι εκτός συζήτησης και κριτικής για την προσφορά της στον Παναθηναϊκό! Θα έπρεπε κάποιος να είναι άσχετος ή και ηλίθιος για να αμφισβητήσει την οικογένεια Γιαννακόπουλου. Είστε οι θεματοφύλακες του συλλόγου και ποτέ κανείς δεν θα μπορέσει να σας φτάσει».


Ενώ στην συνέχεια, ο Mr MIG μίλησε για τους όρους στη συμφωνία των μετόχων που δεν του επιτρέπουν να ορίσει διοίκηση: «Ο μεγαλομέτοχος οδήγησε τον Παναθηναϊκό σε Δ.Σ με 13 μέλη και μετά με 10! Ήμασταν σε μία φάση όπου εγώ, ο Πολέμης και άλλοι Παναθηναϊκοί βάζαμε χρήματα. Την στιγμή εκείνη ήρθε η παραίτηση των μελών του Βαρδινογιάννη και η ομάδα βρίσκεται εδώ που βρίσκεται. Έκανα ένα εξώδικο στον Τζίγγερ και του θύμισα την συμφωνία των μετόχων και τις υποχρεώσεις του μαζί με ένα ιστορικό των παραιτήσεων. Μου απάντησε πως έχουν αποχωρήσει και ότι αυτό είναι δικαίωμα τους από το Σύνταγμα και την συμφωνία των μετόχων. Στη συνέχεια μου ζήτησε να αναλάβω το ποσοστό του. Εγώ έχω πει πως θα προχωρήσω μόνο αν αναλάβει τις ευθύνες της ΓΗΠΕΛ. Εγώ δεν αναλαμβάνω τις δικές του ευθύνες. Κάνω μια πρόταση στον κύριο Μακρόπουλο. Να ζητήσει ως Ερασιτέχνης από όλους τους μετόχους να παραδώσουν χωρίς χρέη την ΠΑΕ στα δικά του χέρια», προτείνοντας εν τέλει να αναβληθεί η Γ.Σ και να οριστεί νέα στις 8 Μαΐου, με ένα πρόσθετο θέμα. Την λογοδότηση του Τζίγκερ για την ΓΗΠΕΛ.


Θ. Γιαννακόπουλος: «Ανδρέα σε συγχαίρω για τη πρόταση που λες αν και σε κάποια πράγματα διαφωνούμε».


Α. Βγενόπουλος: « Θανάση σε τι διαφωνούμε; Εγώ δεν έχω καμία διαφωνία με την οικογένεια σου. Μόνο με τον ανιψιό σου που είναι υπόδικος στα δικαστήρια».


Θ. Γιαννακόπουλος: «Μας δίνεις φως μέσα σε αυτό το σκοτάδι που υπάρχει. Αφού ζήτησε ο Βαρδινογιάννης λογοδοσία, καλά κάνεις και την ζητάς. Είναι θετικό σημάδι. Εμένα τόσα χρόνια δεν με ρωτήσανε ποτέ και τίποτα για το γήπεδο. Θέλω να προτείνω κάτι. Να καθίσεις στο ίδιο τραπέζι με τον Βαρδινογιάννη. Εγώ, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος, αναλαμβάνω αυτή την πρωτοβουλία για να σωθεί ο Παναθηναϊκός».


Α. Βγενόπουλος: «Εγώ ότι μπορούσα να κάνω, το έχω κάνει. Δεν έχω πρόβλημα να συμπράξω με τον οποιονδήποτε, ακόμη και με κάποιον που έχω νομικά θέματα. Κάλεσε μας σε ένα τραπέζι και θα έρθω! Επίσης, αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να δώσει σωτηρία και δεν με θέλει, φεύγω τρέχοντας. Σε όποια πρωτοβουλία και αν πάρεις Θανάση εγώ είτε είμαι μέσα σε αυτή, είτε έξω, σε στηρίζω. Ακόμη κι αν είμαι έξω και μου ζητηθεί να συνεισφέρω λεφτά, θα το κάνω».


Θ. Γιαννακόπουλος: «Πρέπει να έρθει εδώ ο Βαρδινογιάννης. Να έρθει για να βρούμε όλοι μαζί μια λύση».


Έπειτα, ένας μικρομέτοχος, πήρε την πρωτοβουλία και έκανε μία ερώτηση. «Κύριε Βγενόπουλε, καλά όλα αυτά που λέτε, αλλά ο Βαρδινογιάννης έχει τονίσει επανειλημμένως πως δεν ασχολείται. Εάν λοιπόν δεν έρθει στις 8 Μαΐου, τι θα κάνουμε μετά; Ποια θα είναι η λύση»;


Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος πήρε τον λόγο και είπε πως εάν δεν πάει ο Τζίγκερ θα δείξει τον κακό του εαυτό, με τον Βγενόπουλο, να προσθέτει. «Τότε πάμε για σίγουρη πτώχευση. Μόνο χωρίς επικοινωνιακά παιχνίδια και εάν αλλάξει πλεύση ο μεγαλομέτοχος, μπορούμε να σώσουμε τον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου