create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

"Υπερήφανος για τους παίκτες μου"



Ομπράντοβιτς: "Υπερήφανος για τους παίκτες μου"

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς δήλωσε 


Αρχικά ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς δήλωσε: «Καλησπέρα σε όλους. Πριν έρθουμε στο Final 4 καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια μέχρι να παίξουμε τον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Γνωρίζαμε πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσουμε την ΤΣΣΚΑ και να κερδίσουμε τον αγώνα, παίζοντας ένα καλό παιχνίδι. Γνωρίζαμε τα στατιστικά της ΤΣΣΚΑ. Παίξαμε καλά στα δίποντα και στα τρίποντα, όπου ήταν σε υψηλά επίπεδα. Νιώθω περήφανος για τους παίκτες μου γιατί ήρθαν και έδειξαν τον χαρακτήρα τους και την επιθυμία τους. Μικρές λεπτομέρειες καθόρισαν τον αγώνα. Θέλω να συγχαρώ την ΤΣΣΚΑ. Η τύχη ήταν στο πλευρό της. Θέλω να συγχαρώ και τους παίκτες της ομάδας μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς που μας υποστήριξαν».
Σήμερα κάνατε ένα μεγάλο αγώνα από κάθε άποψη. Το παιχνίδι έμοιαζε με τελικό. Ασπάζεστε αυτή την άποψη;

«Πράγματι δεν έμοιαζε με ημιτελικό γιατί και οι δύο ομάδες είχαν καθορίσει τον στόχο τους. Ήταν κοινός στόχος. Μπορώ να πω ως η αντίπαλη ομάδα έπαιξε πολύ καλά και ο αγώνας έμοιαζε με τελικό παρά με ημιτελικό».
Μπορείτε να μας πείτε περιληπτικά για τα τελευταία 8 δευτερόλεπτα του αγώνα;
«Ήταν μια πετυχημένη ερώτηση, διότι θα δώσω μια απάντηση με την δική μου φιλοσοφία. Δεν έχει πολύ σημασία τα τελευταία 8 δευτερόλεπτα. Εγώ κοιτάζω όλο το παιχνίδι. Αν κοιτάξουμε στο σύνολο, το κάθε δευτερόλεπτο είχε κάθε σημασία και δεν μπορώ να πω ότι τα τελευταία 8 δευτερόλεπτα ήταν πιο σημαντικά από τα προηγούμενα σημεία του αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου