create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ομπράντοβιτς


Ομπράντοβιτς: "Θαύμα για μένα ο Παναθηναϊκός"

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς με συνέντευξη του σε Κυριακάτικη εφημερίδα υποστήριξε πως θα σταθεί δίπλα στους αδελφούς Γιαννακόπουλους όποια απόφαση και αν πάρουν  για το μέλλον του Παναθηναϊκού
Μια διαφορετική και ξεχωριστή συνέντευξη παραχώρησε στην Κυριακάτικη εφημερίδα "REAL NEWS" και στον εξαίρετο δημοσιογράφο Γιώργο Λιάννη ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς.Ο προπονητής του Παναθηναϊκού μίλησε περισσότερο για τα βιώματα του από τον πόλεμο στην Σερβία, για την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας και το πως θα βγει η Ελλάδα από αυτή ενώ αναφέρθηκε φυσικά και στην ομάδα μπάσκετ του Τριφυλλιού αλλά και στους αδελφούς Γιαννακόπουλους και την απόφαση που έχουν να πάρουν αναφορικά με το μέλλον των πράσινων.Ο μεγάλος Ζοτς είπε πως τους καταλαβαίνει και θα σταθεί δίπλα τους σε ότι και αν αποφασίσουν καθώς ξέρει πως ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είναι αυτοί που έχουν δημιουργήσει το Θαύμα που λέγεται Παναθηναϊκός.
Διαβάστε αποσπάσματα από την συνέντευξη του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην "REAL NEWS":
"Η Αθήνα είναι το δεύτερο σπίτι μου. Μια στοργική αγκαλιά. Στην Αθήνα αισθάνομαι τόσο όμορφα, όπως ακριβώς αισθάνομαι και στο Βελιγράδι. Ζω δεκατρία χρόνια εδώ, εργάζομαι σκληρά, αλλά ζω σε μια πόλη που τη νοιώθω πόλη μου. Αυτό που θα σας πω τώρα είναι ό,τι πιο σίγουρο μπορώ να σας πω. Οι Σέρβοι δεν έχουν καλύτερους φίλους από τους Έλληνες, το ξέρουν και το νοιώθουν. Είμαστε δυο λαοί με φιλία που την κατακτήσαμε και την κρατάμε. Αυτό που σας λέω είναι η αλήθεια μου. Αισθάνομαι την Ελλάδα χώρα μου και την Αθήνα πόλη μου. Πιστεύω ότι αυτό που λέω δεν θα αλλάξει με τα χρόνια".
Ποιο είναι το θαύμα του Παναθηναϊκού; Οι αδερφοί Γιαννακόπουλοι, εσείς ή ο κόσμος του; 

"Ο Παναθηναϊκός έχει εκατομμύρια θαυμαστές στο μπάσκετ. Στο θαύμα αυτό, το πιο σημαντικό μέρος και τα θεμέλια είναι οι αδελφοί Γιαννακόπουλοι. Αυτοί μας έφεραν εδώ, αυτοί μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω την δουλειά που κάνω και να διαλέξουμε τους παίκτες που έπρεπε. Ο κόσμος αναγνώρισα δικαία αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε στην ομάδα και τη συνεργασία διοίκησης, προπονητή και παικτών. Και τώρα αυτός μας δίνει δύναμη. Αυτό που αναγνωρίζει ο κόσμος είναι ότι λειτουργούμε όλοι μας σαν οικογένεια".
Από τι κινδυνεύει αυτή η οικογένεια, αυτό το οικοδόμημα που έχετε χτίσει;

"Η περίοδος αυτή που ζούμε τώρα είναι πολύ δύσκολη. Οι άνθρωποι αυτοί που έχτισαν το θαύμα είναι σε μια καμπή. Σκέφτονται τι θα κάνουν στο μέλλον και τους καταλαβαίνω απόλυτα. Ό,τι και αν αποφασίσουν οι αδελφοί Γιαννακόπουλοι, είμαι μαζί τους. Αυτοί έδωσαν το στίγμα. Αυτοί πρέπει να καθορίσουν τα πράγματα. Αφήνουν μεγάλη κληρονομία. Υπάρχει μέλλον και παρακαταθήκη στον Παναθηναϊκό ό,τι και αν γίνει. Ό,τι και αν γίνει, υπάρχει επόμενη ημέρα. Όμως τώρα πρέπει να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.
Περιμένω και εγώ την απόφαση τους για να καθορίσω και εγώ τις δικές μου αποφάσεις και τον δικό μου δρόμο. Πρέπει να ξέρουμε εγκαίρως αν η οικογένεια σταματά, αν κάποιος συνεχίζει και τι προοπτική θα έχει αυτή η συνέχεια.
Εσείς από τι θα εξαρτήσετε την παραμονή σας; Υπό ποιες προϋποθέσεις θα μείνετε;
"Κανείς δεν ήρθε εδώ να μου πει κάτι, να μου αναλύσει κάτι, για να σκεφτώ και εγώ κάτι. Για να αρχίσω να σκέφτομαι, θα πρέπει να έχω κάτι χειροπιαστό".
Στην Κωνσταντινούπολη δίνει εξετάσεις η Ελλάδα, όχι μόνο οι δυο σύλλογοι. Θα πρέπει λοιπόν να πάρουμε άριστα. Τι σκέφτεστε για τη συμπεριφορά των Ελλήνων φιλάθλων σε αυτά τα παιχνίδια; 

"Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Πρέπει να σκεφτούμε την Ελλάδα πάνω από όλα. Ελπίζω ότι οι φίλαθλοι θα διαλέξουν τον σωστό δρόμο και όλα θα πάνε καλά".
Για την επίσκεψη του ΟΣΦΠ στο Πατριαρχείο και αν υπάρχει ανάλογο πλάνο και για τον Παναθηναϊκό:
"Δεν υπάρχει στο πρόγραμμα μας. Πρώτη φορά το ακούω. Εμείς πάμε να παίξουμε μπάσκετ εκεί. Εγώ δεν θα πήγαινα. Εγώ πάω εκεί για να παίξουμε μπάσκετ, δεν πάω για κανέναν άλλο λόγο. Στο Πατριαρχείο πρέπει να πάμε για τους λόγους που πρέπει να πάμε και οι λόγοι αυτοί είναι πάρα πολύ σοβαροί".
Για την Εθνική Ελλάδος:
"Στα 13 χρόνια που είμαι εδώ, είχα οκτώ προτάσεις να αναλάβω εθνικές ομάδες. Δεν θέλω. Μόνο στην πατρίδα μου δούλεψα. Τώρα, ούτε στην πατρίδα μου δεν θέλω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου