create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Φερέιρα...

Δημοσίευση: 18.06.12 17:44

Φερέιρα: «Απόφαση αγάπης...»

Φερέιρα: «Απόφαση αγάπης...»
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα για τα επόμενα δύο χρόνια, με τον Πορτογάλο τεχνικό να τονίζει στις δηλώσεις του ότι απόφασή του να παραμείνει στο «τριφύλλι» αποτελεί πράξη που αποδεικνύει την αγάπη του για τον σύλλογο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της «πράσινης» ΠΑΕ, καθώς και οι δηλώσεις του Φερέιρα:
«Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον κ. Ζεσουάλντο Φερέϊρα για την ανανέωση της συνεργασίας μας για δύο ακόμα χρόνια. Με αφορμή αυτή τη συμφωνία, ο κ. Φερέϊρα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας τα ακόλουθα:
«Το να παραμείνω στον Παναθηναϊκό αποτελεί για μένα μια πράξη η οποία θεωρώ ότι αποδεικνύει την μεγάλη μου αγάπη για το Σύλλογο. Αποδεικνύει επίσης την θέληση μου να συμμετέχω και να βοηθήσω στην οικοδόμηση ενός νέου πρότζεκτ.
Όπως όλοι αναμφισβήτητα καταλαβαίνουν, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει ο Σύλλογος, δεν είναι για τα χρήματα που παραμένω. Είναι για να μπορέσω να ανταποδώσω τον όμορφο και φιλικό τρόπο με τον οποίο όλοι μου συμπεριφέρθηκαν στο club στη διάρκεια του ενάμιση αυτού έτους, καθώς επίσης και για να δείξω από την πλευρά μου τη χαρά και τη μεγάλη μου αγάπη για τον Παναθηναϊκό.
Γνωρίζω τα ρίσκα και τις δυσκολίες που αναλαμβάνω, ήθελα όμως αυτές τις δύσκολες στιγμές να βρίσκομαι δίπλα σε όλους στον αγαπημένο μου Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου