create your own banner at mybannermaker.com!

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

«Θα παραμείνω» Τα συγχαρητήρια του στους συμπαίκτες του έδωσε ο αρχηγός του «Τριφυλλιού» και τόνισε πως θέλει να παραμείνει και μάλλον θα παραμείνει!


«Θα παραμείνω»

Σάββατο, 02-06-2012 22:25
Τα συγχαρητήρια του στους συμπαίκτες του έδωσε ο αρχηγός του «Τριφυλλιού» και τόνισε πως θέλει να παραμείνει και μάλλον θα παραμείνει!

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Δημήτρη Διαμαντίδη στη Συνέντευξη Τύπου: 


«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Φτάσαμε τη σειρά στο πέμπτο

παιχνίδι. Θέλαμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Στη πορεία 


χάσαμε τον έλεγχο και πολλά ριμπάουντ. Ο Ολυμπιακός μας έφυγε, 


κάναμε μια προσπάθεια αλλά κάποιες λάθος επιλογές. 


Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές. Δώσαμε 


το 100% όπως είχαμε πει. Τώρα ξεκούραση και του χρόνου».
Για το αν επηρεάστηκαν από τα διοικητικά: «Είναι θετικό που 


μένει η οικογένεια Γιαννακόπουλου στον Παναθηναϊκό. Εμείς 


μείναμε συγκεντρωμένοι στην προσπάθεια μας. Παλέψαμε αλλά 


δεν τον καταφέραμε. Έτσι είναι ο αθλητισμός. Το σημαντικό είναι 


ότι δώσαμε τα πάντα».
Για το μέλλον του: «Εγώ είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού και 


νομίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη 


χρόνο, οπότε μάλλον εδώ θα είμαι και πάλι»
Για το προπονητικό τιμ: «Δεν μπορώ να φανταστώ τον 


Παναθηναϊκό χωρίς τον Ομπράντοβιτς και τον Ιτούδη»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου