create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

...Tassos Stefanou...



  • Tassos Stefanou


    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕΤΑ 55 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ 
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ 
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΟΥ ΦΙΛΟΥ 
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΟΥ ΖΕΛΙΚΟ ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ ΩΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. 

    ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΣΤΕΙΟ.
    ΚΥΡΙΟΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ 104 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ. 
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΟΛΛΟΣΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕ Η ΟΜΑΔΑ.
    ΘΕΩΡΩ ΔΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ.
    ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ο ΖΟΤΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ??????. 
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ????.
    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΛΕΩ ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΖΟΤΣ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΖΟΤΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΟΥΣ.



    • Αρέσει σε 12 άτομα.

      • Anna Dimi Λατρεμένη ομάδα!


      • Polydoros Siskos
         Ότι και να λέμε όλοι εμείς που αγαπάμε ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ, άν μας πείραξε ή μας στεναχώρησε η αποχώρηση - σας υπενθυμίζω δεν είμαι φίλαθλος του Παναθηναικού αλλά λάτρης του μπάσκετ - ο κατάλληλος άνθρωπος να πει το οτιδήποτε σχετικά με την όλη κατάσταση είστε εσείς κύριε Τάσο! Ό,τι πείτε λοιπόν!


      • Themistoklis Pavlidis
        Η πειρα κ η ειληκρηνεια σου,στοιχειοθετουν κ αποτυπωνουν με τον καλυτερο τροπο,σε περιοδο κρισις,την αποχωρηση του προπονητη.Αυτο που φαινεται δεν ειναι παντα το ιδιο.Το μελλων θα δειξει.Υπομονη επιμονη κ αγαπη αγνη για την ομαδα απο ολη την ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ οικογενεια.Μπραβο Τασσο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου