create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012



Panathinaikos Best of | 

«Εξυγίανση ή συνενοχή»!

Ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο, Αχιλλέας Μακρόπουλος έδωσε συνέντευξη στην αθλητική εφημερίδα "Goal". Αναλυτικά η συνέντευξη: 

Στα πρόθυρα παραίτησης βρίσκεται ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού Αχιλλέας Μακρόπουλος και με αφορμή τα προβλήματα που προέκυψαν με το ΤΑΑ (ανδρικό τμήμα βόλεϊ) ξεκαθαρίζει τη θέση του έναντι της πρότασης των επενδυτών που επιθυμούν να αναλάβουν το ΤΑΑ. Ο Μακρόπουλος επιχειρεί να ρίξει γέφυρα επικοινωνίας με την οικογένεια Γιαννακόπουλου με την οποία «ψυχράθηκε» όταν ως πρόεδρος του Ερασιτέχνη επέμεινε να πάρει θέση στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

«Κρατώ το γόητρο του Παναθηναϊκού όσο πιο ψηλά μπορώ, αλλά παν μέτρον άριστον. Εκλιπαρώ τους γνήσιους Παναθηναϊκούς που έχουν τη δυνατότητα να με βοηθήσουν» λέει αρχικά ο Μακρόπουλος και πλέκει το εγκώμιο του εφόρου του μπάσκετ Γυναικών δίνοντας το στίγμα για το μοντέλο διοίκησης που επιθυμεί για κάθε τμήμα: «Ο κύριος Μιχαλαριάς έχει κάνει μεγάλο αγώνα για να μαζέψει χορηγίες και υποστηρικτές. Μου παρουσίασε ένα πλάνο που είναι εξαιρετικό για το μπάσκετ Γυναικών. Ολη μέρα κάνει ραντεβού για να βρει υποστηρικτές. Πώς να μη βοηθήσω αυτό το τμήμα;».

Επομένως ο κάθε έφορος δεν θα πρέπει να είναι διαχειριστής αλλά μάνατζερ...

«Ακριβώς... Δεν είναι εύκολη ιστορία να είσαι έφορος σε ένα τμήμα του Παναθηναϊκού. Πρέπει να ματώσεις, ειδικά σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Εχω τυφλή εμπιστοσύνη στους εφόρους των τμημάτων. Ο αγαπητός κύριος Ακριτίδης έφερε την πρόταση για τη χορηγία αλλά έτσι όπως παρουσιάστηκε με ενοχοποιεί. Φαίνεται πως εγώ στέκομαι εμπόδιο. Αν θεωρούν κάποιοι πως είμαι εμπόδιο, παραιτούμαι τώρα».


Στο ανδρικό βόλεϊ θα δώσετε άδεια στους επενδυτές που θέλουν να αναλάβουν το τμήμα;

«Φυσικά. Εδώ κάνουμε αγώνα για να φέρουμε ένα ευρώ στον σύλλογο και θα κλείσω την πόρτα σε παράγοντες που θέλουν να βοηθήσουν; Δεν γίνεται, όμως, να ενοχοποιείται ο Μακρόπουλος από ανθρώπους που θέλουν το καλό του Παναθηναϊκού χωρίς... βόλια. Μου ζητούν συνεχώς εγγυήσεις και με πιέζουν για πράγματα που δεν μπορώ να αναλάβω...».

Σας ζητούν να αναλάβετε τα παλιά ανοίγματα για να επενδύσουν. Πού είναι το μεμπτό;

«Αν νομίζουν πως εγώ θα πληρώνω τα πάντα χωρίς να έχω στη διάθεσή μου τα προβλεπόμενα έσοδα κάνουν λάθος. Ζητώ να πρυτανεύσει η λογική. Ας με βοηθήσουν κι ας πάρουν το τμήμα. Δεν θα είμαι εμπόδιο. Θα τους είμαστε ευγνώμονες. Ξέρουμε πως οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται είναι γνήσιοι Παναθηναϊκοί, αλλά είναι άδικο να σηκώσει ο Μακρόπουλος μόνος του τις προσφυγές. Δεν πρέπει να υπολογίζουν στα έσοδα από τη χορηγία του ΟΠΑΠ και της τηλεόρασης διότι θα μπορέσω μαζί με τα χρήματα που θα βάλω κι εγώ να κλείσουμε τις προσφυγές που έχουν εκδικαστεί ή που είναι σε εξέλιξη».

Ο κύριος Σταθοκωστόπουλος όταν έφυγε το ΤΑΑ δεν χρώσταγε ούτε ευρώ. Πως μέσα σε τρία χρόνια το χρέος έφτασε το 1,6 εκατ. ευρώ;

«Το βεβαιώνω για τον κύριο Σταθοκωστόπουλο. Είχε εξοφλήσει τα πάντα. Από εκεί και πέρα το πώς εκτινάχθηκε το χρέος και ποιοι ευθύνονται δεν θέλω να το αναφέρω δημόσια. Δεν καλύπτω κανέναν. Αλλωστε, ο λόγος που ανέλαβα είναι να εξυγιάνω τον σύλλογο και όχι να γίνω συνένοχος. Ανέλαβα χρέος 3,5 με 4 εκατ. ευρώ και στόχος μου είναι να το μηδενίσω σε 4-5 χρόνια».

- Ποιο είναι το άνοιγμα που υπάρχει στο ταμείο του Ερασιτέχνη;

«Το άνοιγμα του ΤΑΑ κατά δήλωση του κυρίου Μαλακατέ στη ΓΣ στις 21 Μαρτίου είναι 1.612.000 ευρώ και το άνοιγμα σε όλο τον Ερασιτέχνη είναι ακόμα 1.848.000 ευρώ. Στο ΤΑΑ έχουμε άνοιγμα 50.000 ευρώ από τη σεζόν 2011-12 που προσπαθώ να καλύψω...».

- Γνωρίζετε πως μέχρι τέλος Ιουλίου θα γίνει η προαδειοδότηση των ΤΑΑ και πως με αυτές τις συνθήκες δεν θα πάρει ο Παναθηναϊκός άδεια συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Βόλεϊ Λιγκ;

«Την προσεχή Δευτέρα 16 Ιουλίου έχω συγκαλέσει έκτακτο συμβούλιο με μοναδικά θέματα το μέλλον των τμημάτων βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών. Δεν μπορώ να σας πω πως δεν ανησυχώ, αλλά πρέπει να δούμε ποιες είναι οι προτεραιότητες για να επιβιώσει ο σύλλογος. Πρώτα πρέπει να ξεχρεώσουμε τα χρέη μας και μετά να δώσουμε βάση στις υποδομές. Για αυτά τα δύο μπορώ να εγγυηθώ και πραγματικά οι συνεργάτες μας κάνουν εξαιρετική δουλειά».

- Γιατί ήρθατε σε ρήξη με τον κύριο Θ. Γιαννακόπουλο;

«Μια φιλία 40 ετών ειδικά με τον Παύλο δεν σβήνεται εύκολα. Με θεώρησε υπεύθυνο για μια πράξη που δεν ήξερα πως θα τον πείραζε τόσο πολύ. Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν το έκανα από σκοπό. Είναι λίγο πολύ γνωστό... Ανέλαβα τη θέση στην ΠΑΕ μετά από υπόδειξη στο ΔΣ. Με τον Παύλο μεγαλώσαμε μαζί. Εκανα πολλές προσπάθειες να επικοινωνήσω μαζί του, αλλά δεν βγήκε στο τηλέφωνο. Αν με είχε πάρει ένα τηλέφωνο, το πρόβλημα θα είχε λυθεί. Πιστεύω, πάντως, πως τα καθήκοντά μου τα εκπληρώνω...».

- Με την ΠΑΕ ποιες είναι οι σχέσεις σας;

«Εχουμε πολύ καλή σχέση με τον κύριο Αλαφούζο και εύχομαι να ευοδωθεί η προσπάθειά του. Δεν έχω γίνει ακόμα μέλος της, αλλά θα το πράξω άμεσα. Ο Ερασιτέχνης επιθυμεί να πάει καλά το εγχείρημα. Περιμένει και έσοδα από την ΠΑΕ. Με την κρίση που ξέσπασε από την ΠΑΕ ο Ερασιτέχνης είχε μεγάλη ζημιά».

- Με το γηπεδικό ζήτημα υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη;

«Τους τελευταίους τρεις μήνες σημειώθηκαν σημαντικές εξελίξεις προς όφελος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού. Μετά τις παρεμβάσεις μας αποκτήσαμε και πάλι λόγο στο όλο εγχείρημα της διπλής ανάπλασης. Διαπραγματευόμαστε τους όρους του έργου και γενικά κάναμε τον Ερασιτέχνη ισότιμο συνομιλητή, ενώ κάποιοι είχαν φροντίσει να τον αφήσουν απ' έξω. Σημαντική ήταν η συνάντηση που είχαμε με τον δήμαρχο Αθηναίων αλλά και πολύτιμες συμβουλές από τους νομικούς συμβούλους μας Παραρά, Παπαγιωτόπουλο, Ιθακίσιο και Φιλίππου, που χωρίς επιβάρυνση προσφέρουν τις υπηρεσίες τους».

- Στο πλάνο εξυγίανσης που έχετε κάνει προβλέπονται διακανονισμοί με τους βολεϊμπολίστες;

«Υπάρχει σχέδιο διακανονισμών. Για να κάνω, όμως, διαπραγματεύσεις θα πρέπει να έχω στη διάθεσή μου μετρητά. Πώς θα προτείνω διακανονισμούς όταν δεν έχω έσοδα; Δεν προλαβαίνω να πληρώνω ενοίκια, προσφυγές, δικαστήρια, πιστωτές, εφορίες, ΙΚΑ... Είναι από το παρελθόν και τα έχω βάλει σε πρόγραμμα αποπληρωμής. Προχωράμε καλά, αλλά αργά γιατί είμαι μόνος μου. Αυτό είναι το παράπονό μου. Είμαι άνθρωπος δημοκράτης, ανοικτός σε προτάσεις, αλλά κανείς δεν με βοηθάει...».

- Με το γυναικείο βόλεϊ τι γίνεται; Θα μείνει προπονητής ο κύριος Χουντουμάδης;

«Είχα πει πως όποιος βοηθήσει θα ακολουθήσω κι εγώ. Ο κύριος Γιαννακόπουλος στη ΓΣ με αποκάλεσε πατριάρχη, πως σηκώνω τον σταυρό του μαρτυρίου και υποσχέθηκε μια γερή βοήθεια 120.000 ευρώ. Από τότε πολλά άλλαξαν. Δεν ήρθαν αυτά τα χρήματα. Δεν μπορώ να σηκώσω μόνος μου όλο το βάρος. Ζήτησα από τον κύριο Χουντουμάδη να μου ετοιμάσει ένα πλάνο, αλλά μετά δεν έγινε τίποτα από αυτά που είχαν ειπωθεί στη ΓΣ. Μετά και την παραίτηση του κυρίου Μαλακατέ όλα πάγωσαν. Αν βρεθεί κάποιος να βοηθήσει, θα συνδράμω...».

- Η Κωνσταντίνου πώς πήγε στον Ολυμπιακό;

«Δέχτηκα και επικρίσεις για την Κωνσταντίνου που πήγε στον Ολυμπιακό. Κάθε μέρα έρχονται οι αθλήτριες και μου ζητάνε τα δεδουλευμένα τους, τις εφορίες τους και κάνω ό,τι μπορώ. Κλείνω συνέχεια υποχρεώσεις. Δε μπορούσα να υποσχεθώ τίποτα στην Κωνσταντίνου και έφυγα. Για μένα προέχει η επιβίωση του τμήματος και, αν δεν υπάρξει βοήθεια, η ομάδα θα κατέβει με αθλήτριες από τα τμήματα υποδομής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου