create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

ΦΕΡΕΙΡΑ: «Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚOΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ»


ΦΕΡΕΙΡΑ: «Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚOΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ»

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα εμφανίστηκε σίγουρος ότι ο Παναθηναϊκός θα δημιουργήσει μία ομάδα υψηλών απαιτήσεων και ευχαρίστησε τους οπαδούς για τη στήριξη τους

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Τι φταίει και ο Παναθηναϊκός δεν δημιούργησε ευκαιρίες; Ήταν τόσο ανώτερος ο αντίπαλος ή βρέθηκε σε κακή μέρα;
Μεγάλη ερώτηση, μεγάλη απάντηση. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τόσο μεγάλες απαντήσεις. Αυτά τα δύο ματς μπορούμε να τα διαιρέσουμε σε τέσσερα μέρη. Στο πρώτο ημίχρονο στο Ροσαλέντα ήταν κακοί. Στο δεύτερο στο ίδιο γήπεδο, ήμασταν καλύτεροι, είχαμε κατοχή απέναντι σε μία τεχνική ομάδα όπως η Μάλαγα. Σήμερα, στην Αθήνα, στο πρώτο μέρος ο Παναθηναϊκός είχε κατοχή 60-40. Απέναντι σε μία τόσο ποιοτική ομάδα δεν ήταν λογικό, δεν μπορούσαμε να το προβλέψουμε.
Προέκυψαν δύο μεγάλες διαφορές σε αυτούς τους αγώνες. Το πρώτο είναι ο ρυθμός των ισπανικών ομάδων, η ένταση του παιχνιδιού που έχουν από το πρωτάθλημα. Αυτό είναι κάτι καθοριστικό για τους ποδοσφαιριστές κάθε φορά που παίζουν και καλούνται να αντιμετωπίσουν τέτοιους αντιπάλους. Το δεύτερο αφορά την ποιότητα των ποδοσφαιριστών. Μην ξεχνάτε ότι την προηγούμενη σεζόν, η Μάλαγα ξόδεψε 100 εκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα, ο Παναθηναϊκός έδωσε 2,6 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσει τους δικούς, οι οποίοι δεν έχουν ανάλογη εμπειρία, αλλά έχουν μέλλον και δυναμική.
Πέρυσι που έλεγα ότι το ποδόσφαιρο αλλάζει, ίσως δεν το καταλαβαίνετε. Και η Μάλαγα αλλάζει. Η απάντηση δεν είναι απλή. Υπήρξαν πολλοί παράγοντες που επηρέασαν το αποτέλεσμα. Δεν μου αρέσει η ισοπαλία και ο αποκλεισμός. Μου έρχονται άσχημα. Όμως αυτό δεν αλλάζει την προσωπική μου άποψή για τον τρόπο που βλέπω την ομάδα μου. Ο Παναθηναϊκός έχει μεγάλο δρόμο να διανύσει ως σύλλογος και ως ομάδα. Αυτό θα γίνει, είτε αρέσει σε μερικούς, είτε όχι. Το χρωστάμε στην ιστορία του Παναθηναϊκός.
Υπάρχει μία σειρά ποδοσφαιριστών νεαρής ηλικίας ή οι οποίοι είναι ξένοι και χρειάζονται χρόνο προσαρμογής. Θα προσέθετα ότι σε ένα μήνα παίξαμε τέσσερις διεθνείς αγώνες. Είχαμε τη δυσκολία κατάρτισης του ρόστερ. Το στοίχημα μου ήταν να δω εάν έχω παίκτες μαχητές. Εάν μπορούν να σταθούν στο υψηλότερο επίπεδο και αν μπορούν να παίξουν στην Ευρώπη. Εγώ πιστεύω ότι μου το απέδειξαν. Τα κατάφεραν. Έστω και αν είμαστε εκτός Τσάμπιονς Λιγκ, έχω τη γνώμη ότι θα γίνουμε καλύτεροι και ανταγωνιστικότεροι και ο Παναθηναϊκός θα έχει το μέλλον που του αξίζει.
Την Παρασκευή ολοκληρώνεται η μεταγραφική περίοδος. Να περιμένουμε κάτι άλλο;
Αφού μου λέτε ότι τελειώνει την Παρασκευή, ας το συζητήσουμε μετά την Παρασκευή.
Με βάση όπως είδατε την ομάδα και με το επίπεδο του Γιουρόπα Λιγκ, ποιος είναι ο στόχος του Παναθηναϊκού στη διοργάνωση;
Γιατί να κάνουμε τώρα αυτή την κουβέντα. Αφού δεν μπορούμε να δώσουμε απάντηση. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε πως θα πάει η ομάδα. Στο Γιουρόπα Λιγκ συμμετέχουν δυνατές ομάδες, πολλές ανάλογου βεληνεκούς με το Τσαμπιονς Λιγκ. Εάν αφαιρέσουμε τις τοπ ομάδες της διοργάνωσης, οι υπόλοιπες είναι του επιπέδου του Γιουρόπα.
Κατόπιν, με δική του πρωτοβουλία, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στους οπαδούς: Θέλω να πω ότι είμαι χαρούμενος που είδα πάνω από 30.000 οπαδούς να μας στηρίζουν. Εάν και δεν νικήσαμε και δεν προκριθήκαμε, μας υποστήριξαν. Έτσι ενωμένοι πρέπει να προχωρήσουμε. Διότι με τις συνθήκες που επικρατούν, εάν δεν είμαστε ενωμένοι, δεν θα τα καταφέρουμε.
Την Παρασκευή έχουμε άλλο παιχνίδι, έχουμε δώσει 4 ματς σε 10 μέρες. Βιώνουμε αυτή την κατάσταση γιατί στο στάδιο θα γίνει μία συναυλία και φαίνεται πως είναι σημαντικότερη από το ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Αλλά αυτό θα συμβαίνει όσο ο Παναθηναϊκός δεν έχει δικό του γήπεδο. Όμως εδώ θα είμαστε την Παρασκευή με τους ποδοσφαιριστές μου και θα πολεμήσουμε για τη νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου