create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012


2 Αυγούστου 2012


Καραγκούνης: "Φεύγω από τον Παναθηναϊκό" 496 1


Την απόφαση του να αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό ανακοίνωσε ο Γιώργος Καραγκούνης. Ακούστε το... αντίο του Κάρα (audio)


Με δηλώσεις του στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6, τόνισε πως αποχωρεί από τους πράσινους, καθώς "Τα περιθώρια εξαντλήθηκαν"...

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Καραγκούνης:

«Ειπώθηκαν πολλές ανακρίβειες. Δεν ζήτησα ποτέ εγγυήσεις για συμμετοχές. Ούτε η τράπεζα δεν σου δίνει σήμερα εγγυήσεις». Ξεκαθάρισε, μάλιστα, ότι αντιλαμβάνεται την επιλογή του προπονητή του τριφυλλιού, Ζεσουάλδο Φερέιρα, αφού κρίνει ως εμφανέστατες τις προθέσεις του να μην τον έχει στα πλάνα της νέας σεζόν.

Η επιθυμία του Φερέιρα...

Ο Καραγκούνης απέδωσε την εξέλιξη αυτή, καθαρά, στην απόφαση του Φερέιρα, αλλά και στη δεύτερη σκέψη που έκανε η διοίκηση, υλοποιώντας τελικά την αρχική πρόθεση του Πορτογάλου τεχνικού...

«Δεν συμβαδίζουν κάποια πράγματα όπως η επιθυμία του προπονητή που την είδα δει γιατί παίζουμε τόσα χρόνια ποδόσφαιρο και κάποια πράγματα μπορώ να τα δω. Η διοίκηση ήθελε να το πάει όπως το πήγε κι εγώ να κάνω λίγο πίσω και να συμβιβαστώ με ορισμένα πράγματα, αλλά στο τέλος και η διοίκηση το ξανασκέφτηκε ίσως θα έλεγα και φτάσαμε εδώ και εφόσον και είναι έτσι τα πράγματα με τον προπονητή, δεν είναι και το πιο σωστό να πιέζουμε καταστάσεις και πράγματα. Κι επειδή πάντα στο ποδόσφαιρο κάποια πράγματα δεν συμβαδίζουν ορισμένες φορές το καλύτερο είναι αυτό αυτή τη στιγμή».

...οι ανακρίβειες και τα παραμύθια

Πάντως, από την πλευρά του ο έμπειρος μέσος δεν άφησε αναπάντητα τα ερωτήματα που του τέθηκαν και αναφέρθηκε στο θέμα των εγγυήσεων που φέρεται να είχε ζητήσει, ώστε να πει το ναι... «Ειπώθηκαν κάποιες ανακρίβειες που στα 20 χρόνια που έχω παίξει είναι πράγματα που δεν έχω κάνει ποτέ. Ειπώθηκε ότι ζητούσα εγγύηση για να παίξω, εγγύηση στη σημερινή εποχή δεν σου δίνει ούτε η τράπεζα. Αυτά είναι παραμύθια για να μην πω κάποια άλλη λέξη. Εβλεπα κάποια πράγματα από πέρυσι, αλλά έβλεπα και ότι η διοίκηση ήθελε να με κρατήσει. Ενιωσα την αγάπη του κόσμου που με χειροκροτούσε και όταν έμπαινα ως αλλαγή. Απ΄ την πλευρά μου εξάντλησα κάθε περιθώριο, νοιώθοντας την αγάπη του κόσμου αλλά και παλιών παικτών του Παναθηναϊκού που έχουν γράψει ιστορία, αλλά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Θα έπρεπε να έχουμε τελειώσει πιο νωρίς να έχουν ειπωθεί οι αλήθειες από την αρχή και να έχει τελειώσει το πράγμα νωρίτερα. Αλλά όλα τα πράγματα και τα ωραία φτάνουν στο τέλος. Το καλύτερο θα ήταν να τελειώσω στο γήπεδο, αλλά εντάξει».

Το οικονομικό...

Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά του Καραγκούνη στο οικονομικό, τονίζοντας ότι επί της ουσίας, συζήτηση περί αυτού δεν έγινε... «Επί της ουσίας ούτε συζητήσεις για τα οικονομικά έγιναν γιατί κι αυτό ειπώθηκε. Μπορείτε να ρωτήσετε όταν ήρθα από τη Μπενφίκα και τον κ. Βαρδινογιάννη και τον κ. Μήτσου και τον κ. Βέλιτς τι υποχώρηση έκανα στα χρήματα. Οπότε όποια αναφορά περί χρημάτων δεν θα έπρεπε να γίνεται σε καμία περίπτωση γιατί όπως είπα έχω αποδείξει ότι δεν με ενδιαφέρουν αυτά. Τίμησα όλα αυτά τα χρόνια το συμβόλαιό μου μέχρι εκεί που δεν έπαιρνε άλλο. Εγώ είμαι Παναθηναϊκός και δεν έπαιζα για τα χρήματα. Είτε έπαιζα για 3.000 ευρώ ή για ένα εκατ. ευρώ, πάντα έδινα το 100%. Και ο κόσμος το γνωρίζει αυτό. Δεν έγινε ποτέ επί της ουσίας συζήτηση για το οικονομικό».

Βλέπει... εξωτερικό

Αναφερόμενος στην επόμενη σελίδα που πρέπει, πλέον, να ανοίξει στην καριέρα του, ο Γιώργος Καραγκούνης τόνισε ότι το εξωτερικό μοιάζει αυτή τη στιγμή ως η καλύτερη επιλογή για τον ίδιο, ξεκαθαρίζοντας ότι θέλει να παραμείνει στην ενεργό δράση: «Θέλω να παίξω ποδόσφαιρο. Θέλω να συνεχίσω. Είναι δύσκολη η απόφαση να φύγω. Εχω οικογένεια, τρία παιδιά, αλλά το εξωτερικό φαντάζει ως η καλύτερη λύση. Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο, εξάλλου η μεταγραφική περίοδος λήγει στις 31 Αυγούστου».

Συγκινημένος στο αντίο...

Ο «Κάρα» δεν μπορούσε να κρύψει τη συγκίνησή του για το μεγάλο αντίο που είπε στον Παναθηναϊκό: «Πέρασα πάρα πολλά στον Παναθηναϊκό. Η περίοδος 2000-2003 ήταν μια περίοδος αξέχαστη για όλους μας. Απ’ όσο θυμάμαι είναι μια από τις κορυφαίες στιγμές της ομάδας. Ολες οι στιγμές ήταν ανεπανάληπτες.
Ένα πράγμα που μου έχει μείνει ότι δεν καταφέραμε να πάρουμε ένα ευρωπαϊκό κύπελλο. Γιατί τότε ήταν μέσα στις δυνατότητές μας. Η ομάδα θα μπορούσε τότε, είτε ΟΥΕΦΑ, εντάξει Τσάμπιονς Λιγκ είναι μεγάλη κουβέντα να την πεις αλλά φτάσαμε δύο φορές να πάμε στα ημιτελικά και όταν φτάνεις ως εκεί το σκέφτεσαι. Είχαμε κοντράρει την μεγάλη ομάδα του Μουρίνιο την Πόρτο και ίσως με κάποιες μεταγραφές και λίγη τύχη θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι καλό. Παρόλο που αυτή η ομάδα δεν κέρδισε κάποιο πρωτάθλημα τότε, το κατακτήσαμε ένα χρόνο μετά. Αλλά η σύγκριση γίνεται πάντα με τους καλύτερους και η Ευρώπη είναι πάντα η καλύτερη».

Το Euro 2012 και ο εγωισμός...

Ο Καραγκούνης αναφέρθηκε και στην παρουσία του στο Euro 2012: «Παίξαμε καλά και αυτό μου δίνει κουράγιο για να συνεχίσω, επειδή πολλά λένε για την ηλικία μου και για το πόσα παιχνίδια μπορώ να βγάλω. Η ηλικία φαίνεται μέσα στο γήπεδο. Ότι βγήκαν τρία παιχνίδια μέσα σε μια εβδομάδα στο Εuro ήταν η καλύτερη απάντηση. Θέλω να βάζω πάντα στόχους στην καριέρα μου είμαι εγωιστής. Συγνώμη για τον τόνο της φωνής μου, αλλά αλλιώς περίμενα το τέλος της καριέρας μου. Όπως ήρθαν όμως τα πράγματα αυτή ήταν η πιο ενδεδειγμένη λύση. Τώρα γίνεται μια τεράστια προσπάθεια και πρέπει όλοι να είναι κοντά στην ομάδα για να πάει ο σύλλογος στο δρόμο των επιτυχιών. Όπως του αξίζει».
http://www.newspao.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου