create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012


Έλα, πλήρωσε, φεύγω



Ο Γιάννης Αλαφούζος είναι περίεργος. Είναι στριφνός. Και κατά δήλωσή του ΚΑΙ αλλεργικός. Εγώ πάλι πιστεύω ότι με καλή διάθεση, όλα ξεπερνιώνται και όλα βρίσκουν τη λύση τους.
Θα μπορούσα κι εγώ να πω για τους δύο πρίγκιπες και τη μία πριγκίπισσα που προηγήθηκαν της Υψηλότητας Φεϋζάλ στο ενδιαφέρον απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί είπαμε, έχω καλή διάθεση.
Θα μπορούσα κι εγώ να πω, ότι αν θέλω την επιχείρηση κάποιου ή κάποιων, θα πάω να τους βρω, θα τους καταθέσω συγκεκριμένη πρόταση κι ακολούθως αν το βρίσκω ενδιαφέρον για την κοινή γνώμη, θα την ενημερώσω κι εκείνη με κάθε λεπτομέρεια: αυτά τους είπα, αυτά τους προσφέρω. Και δεν θα κάνω τα ακριβώς αντίθετα και με την αντίστροφη χρονική σειρά. Αλλά είπαμε, εγώ έχω κάθε καλή διάθεση και το ξεπερνώ.
Θα μπορούσα επίσης να πω, ότι ο ενδιαφερόμενος για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, θα έπρεπε να γνωρίζει και φυσικά το γνωρίζει, ότι δεν μπορεί κανείς Αλαφούζος να του προσφέρει σήμερα, αύριο ή ακόμη και εντός επτά ημερών που εκπνέει το τελεσίγραφό του, ούτε μισή μετοχή από αυτές που ανήκουν στην Παναθηναϊκή Συμμαχία.
Θα πρέπει να υπάρξει γενική συνέλευση των μελών ή ακόμη και κάλπες (ό,τι εν πάση περιπτώσει προβλέπεται καταστατικά για τέτοιους είδους αποφάσεις) και να αποφασίσουν τα μέλη της. Αλλά, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια: έχω καλή διάθεση και το ξεπερνώ κι αυτό.
Τι θα έκανα λοιπόν αν ήμουν Αλαφούζος; Ούτε καν θα έψαχνα μέσω τραπεζών να διασταυρώσω στοιχεία, να διαπιστώσω την εγκυρότητα και την αυθεντικότητα εγγράφων και όλα αυτά που αποτελούν την διεθνή πρακτική σε τέτοιου είδους διαπραγματεύσεις, έστω κι αν το διατυπωμένο ενδιαφέρον ουδέποτε πλησίασε έστω τη διεθνή πρακτική.
Πολύ απλά, θα καλούσα τον Υψηλότατο στα γραφεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και θα του έλεγα: “Σε πιστεύω και σε εμπιστεύομαι. Και σ' ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για το ειλικρινές ενδιαφέρον σου για τη σωτηρία της αγαπημένης μας ομάδας. Μου είναι αδύνατον να παίξω σε τέτοια επίπεδα και μου είναι επίσης αδύνατο να φρενάρω την εκτόξευση που υπόσχονται όλα όσα προσφέρεις.
Γι αυτό και σε παρακαλώ, θα ήθελα να αναβάλλεις για 2-3 μέρες την αναχώρησή σου και εδώ, σ' αυτά τα γραφεία να κάτσουμε οι δυο μας τα επόμενα εικοσιτετράωρα και να εξοφλήσουμε μέχρι δεκάρας τους πιστωτές μας. Ξέρεις, θέλω φεύγοντας από δω, να είμαι σίγουρος ότι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δεν χρωστάει πλέον ούτε σεντ πουθενά. Όπως άλλωστε κι εσύ επιθυμείς, γι αυτό και κατέθεσες αυτά τα 28 εκατομμύρια που χρωστάμε, ώστε η επόμενη μέρα να βρει την ΠΑΕ σε καθαρή λογιστική θέση, όπως λένε κι οι εκπρόσωποί σου.
Έχω μαζί μου και τις 2-3 εγκυκλοπαίδειες (βιβλιοδετημένες μετοχές) που μου παρέδωσε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, τις παίρνεις και δώσε μου και δύο “διαρκείας” για να σας παρακολουθώ από κοντά. Και πάλι σ' ευχαριστώ παλικάρι μου κι ευχαριστώ και τον Θεό (ή τον Αλλάχ, ό,τι σ' αρέσει) που σ' έφερε στον δρόμο μου και χάρη σε σένα, θα μείνω στην ιστορία ως ο ψυχάκιας που ανέλαβε τον Παναθηναϊκό στην χειρότερη στιγμή της 100ντάχρονης (και βάλε) ιστορίας του και όχι μόνο τον πρόλαβε από τη διάλυση και το Πρωτοδικείο, αλλά εντός ελάχιστων μηνών τον παρέδωσε το λευκότερο λευκό που λέει και μια διαφήμιση στην πατρίδα μας.
Λοιπόν, σκέψου το και σε περιμένω από αύριο κιόλας εδώ. Αν και δεν νομίζω ότι έχεις να σκεφτείς κάτι, αφού δεν πρότεινα κάτι άλλο από αυτό που υποσχέθηκες, έναν καθαρό Παναθηναϊκό, στον οποίο πλέον θα μπορείς να επενδύσεις 42 εκατομμύρια ευρώ μέσα στη διετία και άλλα 100 για το γήπεδό του.
Κι ελπίζω να εκτιμήσεις τη στάση μου, γιατί -για να ξέρεις- σε αυτή την ομάδα, μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, κάποιοι τύποι έβαλαν 65 εκατομμύρια ευρώ, κοντά 2,5 φορές τα δικά σου και το μόνο που πήραν ήταν το 30% της ομάδας! Ναι, φίλε μου, με όλο το θάρρος της γνωριμίας μας. Εγώ ούτε μετοχές θέλω να έχω, ούτε εγγυητής θέλω να παραμείνω. Μόνο να φύγω, ξέροντας ότι έχουν πληρωθεί οι πάντες και τα πάντα και ο Παναθηναϊκός είναι ξανά καθαρός”.
Αυτά θα του έλεγα του Υψηλότατου και θα έκανα τον σταυρό μου, για να είναι το ενδιαφέρον του αληθινότερο του αληθινού και να επιστρέψει την επομένη στα γραφεία και να κάτσουμε εκεί, σαν τον Βουτσά με τον Παπαγιαννόπουλο στη γνωστή ελληνική ταινία.
Εκείνος να πληρώνει κι εγώ να λέω: “για να ξέρετε κύριοι τι σημαίνει ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει πρόσωπο κύριοι στην κοινωνία. Και αν πέρασε μία στραβή, μπόρα ήταν και πάει. Στο καλό να πάτε και να θυμάστε: η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι τράπεζα, κύριοι”.
Αυτό θα έκανα ως Αλαφούζος. Αν δεν το κάνει, θα πρέπει να λουστεί αδιαμαρτύρητα και τη μηδαμινή ανταπόκριση από έναν κόσμο που είδε να έρχονται λεφτά, να τα διώχνουν μακριά και να του ξαναζητούν σε λίγο και πάλι από τα δικά του.
Τόσο απλά και νοικοκυρεμένα.

http://prasinanea.gr/editorial/article2048128.ece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου