create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013


Στο Τζούντο »Ψυχρή Εκτέλεση?»

Written by fidelio verde. Posted in ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΠΟΡ

«Γιατί να είναι απέναντί μου η Ομοσπονδία»;ρωτάει η πρωταθλήτρια Ιουλιέτα Μπουκουβάλα.

Εγώ είμαι μια αθλήτρια που συνεχίζω και θέλω να πάω στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ακόμη δεν με έχει στείλει καν η ομοσπονδία μας σε αγώνες για να πάρω την πρόκριση. Ήδη από πέρυσι διεξάγονται αγώνες, ωστόσο από τότε εγώ δεν έχω πάει. Χωρίς να ξέρω τον λόγο. Ενώ η Εθνική ομάδα πάει κανονικά, εμένα δεν με στέλνουν και χάνω πόντους. Η ομοσπονδία μου υποχρεούται να με στέλνει, όμως…»..
Εγώ ρωτάω:Γιατί οι αθλητές /ες πρέπει να πληρώνουν τις διαφορές ή την οποιαδήποτε αλλαγή σε συνεργασίες αθλητικών παραγόντων;
Στελέχη του αθλήματος που αρχικά είχαν αντιπαλότητα, «έδωσαν τα χέρια» και συμφώνησαν να βαδίσουν χέρι χέρι …για το καλό του αθλήματος.Αυτό ήταν το STORY πριν τους πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες.
To STORY μετά άλλαξε ,επικράτησε η μία παράταξη και επανήλθε η αντιπαλότητα σε όλο της το μεγαλείο…
Στους αγώνες η διαιτησία έδωσε τον κακό της εαυτό. Δίνοντας δικαιώματα για αρνητικά σχόλια…του τύπου »όποιος παίζει με αθλητές του …… δεν έχει τύχη», συνέχισε να σφυρίζει αδιάφορα. Τα προβλήματα λοιπόν που προήλθαν από τη διαιτησία, καθώς και η διαμαρτυρία της αθλήτριας, ήταν προϊόν απελπισίας …
Η μέχρι σήμερα συμπεριφορά της διακεκριμένης αθλήτριας δε δικαιολογεί την εξοντωτική ποινή που της επεβλήθη .Πώς είναι δυνατόν η αθλήτρια ξαφνικά να αντιδρά αρνητικά σε υπερθετικό βαθμό; »Τρελάθηκε;»
Μήπως ο ηθικός αυτουργός, έχει την ουσιαστική και ολοκληρωτική ευθύνη;
Όσο δε, την ποινή την οποία επέβαλε η επιτροπή ,18μηνο αποκλεισμό , θα μπορούσε να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα εάν υπήρχε ο ανάλογος προβληματισμός και όχι να θυμίζει »ψυχρή εκτέλεση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου