create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013


Γαλακτόπουλος: «Δεν έχω ιδέα»!

Ο Πέτρος Γαλακτόπουλος, με δηλώσεις του στο sport-fm.gr, ξεκαθαρίζει ότι η διοίκηση του ΟΑΚΑ δεν ζήτησε από τον Παναθηναϊκό να ανακαλέσει την απόφαση για δωρεάν εισιτήρια με την Κέρκυρα.
Γαλακτόπουλος: «Δεν έχω ιδέα»!
Τελευταία ενημέρωση 07/03/2013, 13:22 
Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η ηγεσία του Ολυμπιακού Σταδίου ήταν αρνητική στο να χορηγήσουν οι «πράσινοι» σε μαθητές και τους γονείς τους εισιτήρια χωρίς κόστος, κάνοντας λόγο για διαφεύγοντα κέρδη, γεγονός που έκανε άσχημη εντύπωση στους ανθρώπους του «τριφυλλιού».

Σύμφωνα, όμως, με τα όσα δηλώνει στην ιστοσελίδα μας ο πρόεδρος του ΟΑΚΑ, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. «Δεν έχω ιδέα πως βγήκαν αυτά. Εγώ δεν ξέρω κάτι και δεν έχουμε πρόβλημα να μπουν παιδιά με τους γονείς τους δωρεάν», τονίζει και προσθέτει:

«Πρέπει, όμως, να σας πω ότι δεν ξέρω αν αυτό το θέμα δημιουργήθηκε από ανθρώπους υπό τη διοίκηση του Ολυμπιακού Σταδίου για αυτό και το ψάχνω. Εγώ δεν έχω μιλήσει με τον Παναθηναϊκό. Αν το έκαναν άλλοι και είπαν τέτοιο πράγμα, τότε θα λογοδοτήσουν. Σας ξαναλέω, πάντως, ότι δεν υπάρχει θέμα από εμάς και ο Παναθηναϊκός μπορεί να κάνει ό,τι θέλει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου