create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013


Καραγκούνης: "Δεν λειτουργώ σαν μεσάζοντας κανενός"

Ο Γιώργος Καραγκούνης με δήλωση-τοποθέτηση του υποστήριξε ότι ποτέ δεν πρότεινε τον Νίκο Νταμπίζα στον Γιάννη Αλαφούζο λέγοντας ότι δεν λειτουργεί σαν μεσάζοντας κανενός.

Με μια αιχμηρή δήλωση-ανακοίνωση ο Γιώργος Καραγκούνης διέψευσε τα λεγόμενα του Γιάννη Αλαφούζου στη Γενική Συνέλευση της Δευτέρας ότι ο "Κάρα" ήταν αυτός που πρότεινε στον πρόεδρο της ΠΑΕ τον Νίκο Νταμπίζα για την θέση του τεχνικού διευθυντή.
Ο "Τυπάρας" διέψευσε αυτούς τους ισχυρισμούς και τόνισε ότι έχει δεχτεί τόσα πολλά από τον Παναθηναϊκό και τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα στο Τριφύλλι αλλά όχι και να χαρακτηρίζεται ως "μάνατζερ" και "μυστικός σύμβουλος".
Για αυτό και προχώρησε σε αυτή τη δήλωση-ανακοίνωση η οποία δείχνει μάλιστα ότι οι δυο πλευρές παραμένουν σε μεγάλη απόσταση παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα είχαν έρθει πιο κοντά.
Η χαρακτηριστική ανακοίνωση αναφέρει:
"Με αφορμή δημοσιεύματα που φέρουν τον κ. Αλαφούζο να έχει κάνει τοποθέτηση στην ΓΣ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με την εμπλοκή μου στην πρόσληψη νέων στελεχών θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο της ομάδας για τα εξης:
Σέβομαι οποιονδήποτε έχει θεσμικό ρόλο στον Παναθηναϊκό , γιαυτό δεν έχω τοποθετηθεί μέχρι σήμερα για όσα ανακριβή και υποτιμητικά έχουν ειπωθεί κατά καιρούς και με αφορούν. Επίσης είμαι διαρκώς συγκαταβατικός σε κάθε νέα πρόταση της ΠΑΕ για οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν απέναντί μου.
Δεν θα ανεχτώ όμως, από ανθρώπους που με οδήγησαν με τον τρόπο που όλοι γνωρίζουν στην αποχώρηση μου από τον Παναθηναϊκό, να μου αποδίδουν σήμερα έναν ρόλο “μυστικού συμβούλου“ η “μάνατζερ“ που προτείνει στελέχη και τεχνικούς διευθυντές.
Όλα τα χρόνια της σταδιοδρομίας μου απέφυγα συστηματικά με σοβαρότητα και υπευθυνότητα οποιαδήποτε εμπλοκή σε παρόμοια ζητήματα και ακριβώς το ίδιο πράττω και τώρα. Αγωνίζομαι με το ίδιο πάθος και συνεχίζω την καριέρα μου που με τόσες θυσίες έχω χτίσει.
Παραμένω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ποδοσφαιριστής... ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου