create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 2 Απριλίου 2013



''Χαιρεται η Ελλαδα που εχει τετοια ομαδα!''.
ΞΙΦΑΣΚΙΑ / Χρυσή η Μπουρδάκου,ετοιμη για εξωτερικο!
Μία ακόμα διάκριση πρόσφερε στον Παναθηναϊκό το τμήμα ξιφασκίας.
Η Άννα Μπουρδάκου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ξιφασκίας στο άθλημα του ξίφους ασκήσεως. Αυτός ήταν και ο στόχος της αθλήτριας του Τριφυλλιού που πλέον βάζει ακόμα πιο υψηλούς στόχους.

«Το αποτέλεσμα ήταν συλλογική προσπάθεια, τόσο δική μου, όσο και του προπονητή μου Δημήτρη Καζαγλή και των συναθλητών μου. Αυτός ο στόχος υπήρχε από την αρχή της χρονιάς και ευτυχώς επιτεύχθηκε. Αυτό είναι το κίνητρο για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες κυρίως στο εξωτερικό από την νέα αγωνιστική χρονιά» τόνισε χαρακτηριστικά στην "Πράσινη".

ΞΙΦΑΣΚΙΑ / Χρυσή η Μπουρδάκου,ετοιμη για εξωτερικο!


Μία ακόμα διάκριση πρόσφερε στον Παναθηναϊκό το τμήμα 

ξιφασκίας.

Η Άννα Μπουρδάκου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ξιφασκίας στο άθλημα του ξίφους ασκήσεως. Αυτός ήταν και ο στόχος της αθλήτριας του Τριφυλλιού που πλέον βάζει ακόμα πιο υψηλούς στόχους.

«Το αποτέλεσμα ήταν συλλογική προσπάθεια, τόσο δική μου,

όσο και του προπονητή μου Δημήτρη Καζαγλή και των 
συναθλητών μου. Αυτός ο στόχος υπήρχε από την αρχή της 
χρονιάς και ευτυχώς επιτεύχθηκε. Αυτό είναι το κίνητρο για 
ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες κυρίως στο εξωτερικό από την 
νέα αγωνιστική χρονιά» τόνισε χαρακτηριστικά στην 
"Πράσινη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου