create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Πέμπτη, 11 Ιούλιος 2013

Η Ρούξι μίλησε για την επιστροφή της

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Η Ρούξι μίλησε για την επιστροφή της
Για την επιστροφή της στις σάλες με τη φανέλα του Ηρακλή Κηφισιάς μίλησε η Ρούξι Ντουμιτρέσκου, τρία χρόνια μετά την απόφασή της να αποσυρθεί από την ενεργό δράση!
Αναλυτικά όσα είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sentra»:

Για την επιστροφή της στα γήπεδα: «Επέστρεψα στην Αθήνα και θέλω να δώσω μια ευκαιρία στον γιό μου Φίλιππο που είναι 28 μηνών να με δει να παίζω. Σιγά σιγά θέλω να τον βάλω στον αθλητισμό και τα γήπεδα να δει με τι ασχολήθηκα εγώ πριν τον γεννήσω».

Γιατί επέλεξε τον Ηρακλή Κηφισιάς και τι προσδοκά: «Με κέρδισε η σοβαρότητα των ανθρώπων του Ηρακλή. Με κάλεσαν και με αντιμετώπισαν με πολύ όμορφο τρόπο. Επίσης με ενδιαφέρει η προοπτική της προπονητικής αλλά πρώτα θα κάνω ένα πέρασμα από τα γήπεδα. Από μένα περιμένω πάντα πολλά. Είμαι πάντα απαιτητική. Δεν ξέρω τι περιμένουν στον Ηρακλή από μένα, νομίζω μια ήρεμη και δημιουργική χρονιά. Θα βοηθήσω τις νέες παίκτριες που βρίσκονται στην ομάδα καθώς είμαι μια από τις πιο έμπειρες. Αυτό με γυρίζει πίσω όταν ήμουν 16 ετών και ξεκίνησα στην Ρουμανία με την Ντάτσια».

Για τον λόγο της επιστροφής: «Για μας τους αθλητές που έχουμε ζήσει στα γήπεδα, ο αθλητισμός είναι τρόπο ζωής. Είναι αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα από όλα, ο αθλητισμός σου δίνει αυτοπεποίθηση και σιγουριά, έναν άλλο αέρα. Το βόλεϊ είναι σαν το ποδήλατο, δεν το ξεχνάς».

Εάν φοβάται μήπως «τσαλακωθεί» η εικόνα που είχε χτίσει: «Όχι γιατί θεωρώ πως η καριέρα μου, ειδικά στον Παναθηναϊκό όπου έκανα πρωταθλητισμό, ήταν επιτυχημένη. Τώρα είναι μια άλλη περίπτωση με απώτερο σκοπό να ασχοληθώ με την προπονητική. Δεν έχω να αποδείξω κάτι ούτε στον εαυτό μου, ούτε και στον κόσμο. Αυτά που μπορούσα να κάνω στην καριέρα μου, τα έκανα. Είμαι πολύ τυχερή για τα όσα έζησα. Τώρα είναι ένα άλλο κομμάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου