create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

BOXING

Δέκα προτάσεις αλλαγής από «αγανακτισμένο πυγμάχο»!


      

Μοιραστείτε το:

Από αναγνώστη μας, αγωνιούντα πυγμάχο προφανώς, λάβαμε στο e-mail την παρακάτω επιστολή, στην οποία διατυπώνει ερωτηματικά και προτάσεις για επανατοποθέτηση του αθλήματος σε νέα βάση.
«Αγαπητέ,
Σήμερα, επιτέλους, μετά από τόσο καιρό θα μιλήσεις εσύ. Σήμερα θα αναρωτηθείς «πώς είναι δυνατόν να έχω παίξει πυγμαχία και να είμαι ένας τόσο δειλός άνθρωπος». Είναι αλήθεια ότι την πυγμαχία την αγάπησα και συνεχίζω να την αγαπώ πολύ.
Αναρωτιέμαι: «Είμαι ευχαριστημένος; Μήπως έχω αλλοιωθεί; Μήπως έχω γίνει λαμόγιο; Μήπως πρώτος μου στόχος είναι να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα»;
Ένα πέρασμα έχουμε όλοι μας σε αυτή τη ζωή. Σκέφτομαι ότι κάτι θετικό πρέπει να αφήσω πίσω μου. Έρχομαι στο προκείμενο που δεν είναι άλλο από την πυγμαχία που υπηρετώ και θέλω να μεγαλουργήσει.
Αναρωτιέμαι, μπορεί; Η απάντηση έρχεται δυνατά. Ναι μπορεί! Θα αναλάβω εγώ ο ίδιος τα ηνία της. Τέρμα τα «λαμόγια και οι κλέφτες», οι ίδιοι άνθρωποι που εγώ ο ίδιος έχω τοποθετήσει να με διαχειρίζονται. Δεν τους φοβάμαι.
Τέρμα τις διευκολύνσεις και τα καθρεφτάκια που μου προσφέρουν σαν να είμαι ιθαγενής.
Γιατί σκίζονται να με υπηρετούν;
Είμαι σίγουρος πια. Βλέπω μπροστά μου τα εκατομμύρια που διαχειρίστηκαν όλα τα χρόνια, βλέπω τα παιδιά τους να βγαίνουν πρωταθλητές Ελλάδας και να μην μπορούν να σταυρώσουν μια νίκη εκτός συνόρων.
Βλέπω να χάνονται εξαιτίας τους ταλέντα και νιώθω συνυπεύθυνος γι’ αυτό.
Το αποφάσισαΤέρμα όλα. Εγώ θα διοικώ, εγώ θα αποφασίζω, εγώ θα ελέγχω με διαφάνεια, αξιοκρατία, ισονομία.
Οι ''αποφάσεις μου''-προτάσεις, είναι:
1) Έλεγχος στα οικονομικά της Ε.Ο.Π.
2) Εθελοντική εργασία από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν
3) Κατάργηση της εισφοράς των συμμετεχόντων αθλητών στα πρωταθλήματα
4) Κατάργηση όλων των προστίμων που επιβάλλονται στους συλλόγους για ευνόητους λόγους και επαναφορά όλων των παλαιότερων διοικητικών αρχών.
5) Κατάργηση των πρωταθλημάτων Γ' και Β' κατηγορίας και αντικατάστασή τους με αγώνες πρόκρισης για το πρωτάθλημα ανδρών στα πρότυπα των Ολυμπιακών Αγώνων, δηλαδή έως 28 αθλητές ανά κατηγορία εκτός των 91 και 91+1 κιλών στις οποίες θα συμμετέχουν έως 16 αθλητές.
6) Διεξαγωγή των αγώνων πρόκρισης στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα και σε κάθε κατηγορία να προκρίνονται αθλητές σε αριθμό ανάλογο με το πλήθος
των συμμετεχόντων από τις τρεις αυτές πόλεις και τις περιφέρειες τους, μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των συμμετεχόντων σε κάθε κατηγορία (με τη μέθοδο των τριών).
7) Τα πρωταθλήματα να διεξάγονται στις τρεις προαναφερθείσες πόλεις.
8) Να πάψει να υπάρχει η κατάργηση κατηγοριών με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει συμμετοχή οκτώ αθλητών και άνω αφού υπάρχουν πολλοί αθλητές οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται για τη μοριοδότησή τους.
9) Ελευθερία στους συλλόγους προκειμένου να διοργανώνουν τουρνουά και κύπελλα σύμφωνα με τις δυνατότητές τους και τις προσπάθειες τους. Έτσι οι σύλλογοι θα προβάλλουν τη δουλειά τους η οποία θα λειτουργήσει ως πόλος έλξης για χορηγούς πρόθυμους να ρίξουν χρήματα στη πυγμαχία και μ ’αυτό τον τρόπο θα κερδίσουν μακροπρόθεσμα και το άθλημα και οι σύλλογοι και η ομοσπονδία.
10) Επαναφορά και ενεργοποίηση του γραφείου πυγμαχίας στο Καυτατζόγλειο στάδιο Θεσσαλονίκης.


Νιώθω ότι όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν αν γίνω γνήσιος και βγω από το καβούκι μου.
Καλή αντάμωση"
http://www.samurai24.gr/portal/ring-sports/boxing/1595-deka-protaseis-allagis-apo-aganaktismeno-pygmaxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου