create your own banner at mybannermaker.com!

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Αρση Βαρών: Θριάμβευσε ο Πύρρος Δήμας!

by 
Ο Πύρρος Δήμας ήταν ο μεγάλος… θριαμβευτής της Γενικής συνέλευσης που διεξήχθη σήμερα στα γραφεία της ομοσπονδίας της Αρσης Βαρών. Η πρόταση μομφής που έγινε κατά του Διοικητικού Συμβουλίου απορρίφθηκε παμψηφεί και με σκορ 29-0 (!!!) και έδωσε εντολή στην τωρινή διοίκηση να συνεχίσει το έργο της.
Παράλληλα βραβεύτηκε ο Χρήστος Ιακώβου, ο οποίος καταχειροκροτήθηκε και ο Παύλος Σαλτσίδης για την προσφορά τους στο άθλημα των δυνατών!
Μεγάλη ήταν η συγκίνηση κατά τη βράβευση του Χρήστου Ιακώβου. «Εγώ είχα 20 παιδιά κάθε μέρα ήμουν μαζί τους για 7- 8 μήνες το χρόνο. Ο Πύρρος και οι αθλητές μου ήταν τα δικά μου παιδιά. Η Αρση Βαρών μας χρειάζεται όλους. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε προσωπικά μεταξύ μας. Πρέπει όλοι ενωμένοι να βοηθήσουμε το άθλημα να επιστρέψει εκεί όπου ανήκει», δήλωσε φανερά συγκινημένος ο Ιακώβου.
Το Sportsland ήταν το μοναδικό site που βρέθηκε στη γενική συνέλευση και σας παρουσιάζει με εικόνες τα όσα διαδραματίστηκαν!
Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της ΕΟΑΒ
 
Με 29-0 ψήφους, τα είκοσι εννιά παρόντα σωματεία της Αρσης Βαρών παρείχαν ψήφο εμπιστοσύνης στο Πρόεδρο του αθλήματος Πύρρο Δήμα και στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΟΑΒ ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους.
Η έκτακτη ΓΣ που ολοκληρώθηκε σε διάστημα μόλις μιας ώρας είχε και εορταστικό χαρακτήρα με την βράβευση του Χρήστου Ιακώβου από τον Πρόεδρο Πύρρο Δήμα και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΟΑΒ,  για την τεράστια προσφορά του στο άθλημα των δυνατών. Επίσης βραβεύτηκε κι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Αρσης Βαρών Παύλος Σαλτσίδης
«Το άθλημα μας δεν ξεχνάει ούτε και θα ξεχάσει όλους αυτούς που πρόσφεραν τα μέγιστα για τις επιτυχίες και την ανάπτυξη του.» τόνισε ο Πύρρος Δήμας αμέσως μετά τη λήξη της Γενικής Συνέλευσης.
Από την πλευρά του ο Χρήστος Ιακώβου μετά τη βράβευσή του δήλωσε φανερά συγκινημένος: «Εγώ είχα 20 παιδιά κάθε μέρα ήμουν μαζί τους για 7- 8 μήνες το χρόνο. Ο Πύρρος και οι αθλητές μου ήταν τα δικά μου παιδιά. Η Αρση Βαρών μας χρειάζεται όλους. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε προσωπικά μεταξύ μας. Πρέπει όλοι ενωμένοι να βοηθήσουμε το άθλημα να επιστρέψει εκεί όπου ανήκει»

DSC00007 DSC00009 DSC00013 DSC00019 DSC00020 DSC00023 DSC00028 DSC00037 DSC00042http://www.sportsland.gr/arsi-baron/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου