create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΩΜΗΣ



Ο Νίκος Γεωργόπουλος

Θυμάται και κρίνει:


Ολυμπιακοί Αγώνες. ΡΩΜΗ. Το όνειρο κάθε αθλητή, ιδίως εκείνα τα ¨πέτρινα¨ χρόνια, ήταν η συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς. Και βέβαια, ο κάθε αθλητής που φτάνει σε αυτό το επίπεδο, υποτίθεται, ότι έχει κάποια αξία με βάση τις επιδόσεις του. 



Έλα όμως που εκείνες τις εποχές κάναμε αθλητισμό χωρίς να γνωρίζουμε αν είμαστε η δεν είμαστε σε φόρμα; Και πώς να γίνει αυτό, όταν όλοι είχαμε έναν προπονητή, χωρίς καμιά άλλη φροντίδα;; 
Γιατί πχ. το 1959, και μιλάω για τον εαυτό, οι επιδόσεις μου ήταν επιπέδου Ολυμπιακών Αγώνων, και το 1960 ήταν επιπέδου δια συλλογικών αγώνων;;
 Ποιος είχε την ευθύνη να διατηρήσει εμένα και τους συναθλητές μου σε καλή φυσική κατάσταση μέχρι τους Ολυμπιακούς;; 
Βέβαια θα μου πείτε, μα είσαι σοβαρός, ψάχνεις να βρεις έπειτα από 56 χρόνια τις αιτίες γιατί από τύχαμε;; 
Δεν ψάχνω, τις έχω βρει, αφού έφαγα τη ζωή μου για αυτή την υπόθεση, και σας διαβεβαιώνω, ότι από ιδρύσεως του Ελληνικού ΚΡΑΤΟΥΣ μέχρι σήμερα ελάχιστα πράγματα έχουν γίνει για τον Πολιτισμό και κυρίως για τον Αθλητισμό, 


ένα παράδειγμα….προ καιρού πήγα στη Γραμματεία του Πανεπιστημίου και ρώτησα αν επιτέλους αποκτήσαμε ΕΔΡΑ Αθλητιατρικής, ¨όχι κύριε, όποιος θέλει πάει έξω¨.
είμαστε, ίσως η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν έχουμε Αθλητιάτρους , να σας πω και άλλα;; 
Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η αθλητική υλικοτεχνική υποδομή, και όχι μόνο για το ΣΤΙΒΟ….σε άθλια…..το καλύτερο είναι αυτό που γίνεται σήμερα…αθλητές και αθλήτριες με τους προπονητές τους έξω…
παρά το γεγονός, ότι οι κλιματολογικές συνθήκες στη Χώρα μας είναι άριστες…θα έρθει η ώρα που θα πούμε και άλλα……στις φωτογραφίες είναι:
ο Γιώργος Ρουμπάνης 
ο Χρήστος Χιώτης 
ο Μάκης Σκούρτης….
ο Νίκος Γεωργόπουλος και ξένοι αθλητές............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου