create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017


ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Διαμαντίδης: «Προτεραιότητα τα παιδιά μου»


Την ζωή εκτός μπάσκετ περιέγραψε ο Δημήτρης Διαμαντίδης σε συνέντευξή του, παραδεχόμενος πως του λείπει το άθλημα αλλά προτεραιότητα γι’ αυτόν είναι η οικογένεια του.
Ο παλαίμαχος άσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους δύο “αιώνιους”. Αναλυτικά όσα δήλωσε στην εκπομπή «Pick ‘n roll» του Cosmote TV.
«Μου λείπει το μπάσκετ. Όταν κάνεις κάτι για 17 χρονιά σε επαγγελματικό επίπεδο, συν τα 3-4 χρόνια που προηγήθηκαν, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να σταματήσεις. Είναι όμως κάτι που πρέπει να αποδεχθείς. Αυτή είναι η ζωή για εμάς τους αθλητές. Για εμάς η δουλειά μας τελειώνει στα 37 μας και έχουμε μπροστά μας μία ολόκληρη ζωή στη συνέχεια. Τα τελευταία χρόνια είχα κατασταλάξει, ειδικά μετά την γέννηση των παιδιών μου, ότι το μπάσκετ είναι ένα πάρα πολύ ωραίο άθλημα, αλλά η πρώτη προτεραιότητα είναι να είμαι καλός μπαμπάς. Να είμαι δίπλα στα παιδιά, να τους δείχνω ποιο είναι το σωστό. Το μπάσκετ το βλέπω πλέον ως φίλαθλος».
Για τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό: «Η πίεση είναι λογικό να επηρεάζει και τις δύο ομάδες. Τόσο η οικογένεια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου όσο και η οικογένεια των αδελφών Αγγελόπουλων κάνουν συνεχώς υπερβάσεις. Ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια έχει συνεχόμενες παρουσίες σε Final-Four, ενώ και ο Παναθηναϊκός έχει καλές πορείες. Οι δύο ομάδες είναι πλέον παραδοσιακές δυνάμεις. Παρά την κρίση εξακολουθούν και βρίσκονται εκεί. Είναι δυνατοί και θα πάνε καλύτερα στο μέλλον».
http://basketa.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου