create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

ΑΝΤΙΟ ΑΠO ΖΕΛΙΚΟ(?): «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ…»


ΑΝΤΙΟ ΑΠO ΖΕΛΙΚΟ(?): «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ…»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς δεν μίλησε μόνο για το ματς αλλά στάθηκε και στις φήμες περί συμφωνίας του με τον Παναθηναϊκό..
Αρχικά ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μίλησε για το αγωνιστικό μέρος… «Ήταν ένα πολύ… συγκεκριμένο παιχνίδι, γιατί ή κερδίζαμε ή πηγαίναμε σπίτι μας. Αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκινήσαμε με πολύ νευρικότητα. Πολλά λάθη και στο τρανζίσιον στην μετάβαση από την άμυνα στην επίθεση, υπήρχαν περισσότεροι παίκτες του Ολυμπιακού. Και φυσικά χάσαμε κάποια απίστευτα καλάθια κάτω από την μπασκέτα που δεν πίστευες ότι τα χάναμε.
Το τελικό σκορ σίγουρα δεν είναι ενδεικτικό του όλου αγώνα. Στο τέλος καθορίστηκε η διαφορά. Ήταν ένα πολύ συγκεκριμένο παιχνίδι και ξέραμε ότι ο Ολυμπιακός αν κέρδιζε θα έπαιρνε τον τίτλο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες μου, γιατί σε αντίθεση με το τρίτο παιχνίδι αγωνίστηκαν πολύ σκληρά και εξασφάλισαν τα ριμπάουντ. Ο Ολυμπιακός στο ΣΕΦ είχε πάρει 19 επιθετικά ριμπάουντ, ενώ σήμερα η διαφορά ήταν υπέρ μας. 44-28.
Πρέπει να πω ξεχωριστά μπράβο στους τρεις μεγαλύτερους… Τον Μπατίστ, τον Γιασικεβίτσιους και τον Διαμαντίδη, που έκαναν πολύ μεγάλη δουλειά και έδωσαν το παράδειγμα στους υπολοίπους για το πώς πρέπει να αγωνίζονται. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι προπονητής τους και ότι και να γίνει είναι τιμή μου που δούλεψα μαζί τους.
Πιστεύω ότι εξαιτίας αυτών έχω γίνει καλύτερος προπονητής αλλά και άνθρωπος. Ευχαριστώ και τους φιλάθλους που δημιούργησαν μία πολύ καλή ατμόσφαιρα.
Το πέμπτο παιχνίδι είναι ένας αγώνας που όλοι θέλουν να δουν και από την πλευρά μας θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για να κερδίσουμε το παιχνίδι», τόνισε.
Στη συνέχεια ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ρωτήθηκε και για την ενέργεια που έβγαλαν οι παίκτες του στο παιχνίδι…«Παιχνίδι με το παιχνίδι, παρακολουθούμε το πώς έχουμε αγωνιστεί και πως ήταν τα προηγούμενα παιχνίδια. Είναι φυσικό να δει κανείς ότι ο Ολυμπιακός αγωνίζεται με πολύ περισσότερη ενέργεια και είναι πολύ διαφορετική ομάδα με αυτή που βλέπαμε στην αρχή του αγώνα. Εξαιτίας και την εμπειρίας που αποκόμισαν και της δουλειάς που έκαναν με τον προπονητή τους. Οπότε σήμερα έπρεπε να βγάλουμε περισσότερη ενέργεια», τόνισε.
Τέλος απάντησε και στις φήμες που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει για να ανανεώσει το συμβόλαιο του… «Ειλικρινά πιστεύω ότι αυτό ήταν το τελευταίο μου παιχνίδι στο ΟΑΚΑ. Και το επόμενο θα είναι το τελευταίο στο ΣΕΦ. Δεν είναι θέμα αν θέλω να συνεχίσω ή όχι. Ούτε θα παίξει ρόλο το παιχνίδι το Σάββατο. Πιστεύω ότι η σεζόν μας ήταν καλή και είμαι υπερήφανος για την δουλειά που έγινε. Αλλά να σας αντιστρέψω το ερώτημα… Είναι φυσιολογικό να έχει μία ομάδα τον ίδιο προπονητή μετά από 13 χρόνια;
Μετά από όλα αυτά, είναι δυνατόν μετά από τον τέταρτο τελικό να τίθεται τέτοιο ερώτημα. Θα ήθελα να είμαι εδώ… 36 χρόνια, αλλά δεν είναι μόνο δική μου απόφαση. Αγαπάω την ομάδα και νιώθω Παναθηναϊκός περισσότερο από πολλούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου