create your own banner at mybannermaker.com!

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Φερνάντες: «Παίζω κάθε μέρα»!

Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 201O

Ο Ντάνι Φερνάντες μιλάει στην κάμερα του sday.gr για την ευκαιρία που περιμένει για να καθίσει
 κάτω από τα δοκάρια του Παναθηναϊκού, τονίζει ότι γι’ αυτόν «κάθε μέρα είναι παιχνίδι»
 και υπόσχεται σκληρή δουλειά για να τα καταφέρει.
 Ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού παρευρέθηκε (με τη βοήθεια του υπευθύνου της ακαδημίας 
Άλαν Μπράουν) στην ακαδημία «fous de foot» στη Βάρη και είχε την ευκαιρία να διδάξει τα μυστικά
 του ποδοσφαίρου σε νεαρούς ποδοσφαιριστές.
«Εγώ στη ζωή μου παίζω κάθε μέρα. Για μένα κάθε μέρα είναι παιχνίδι. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ 
η
 ομάδα μου και οι φίλαθλοι της. Εγω παίζω κάθε μέρα. Σήμερα, για παράδειγμα, έκανα προπόνηση, η οποία για μένα είναι παιχνίδι. Εγώ κάνω τη δουλειά μου…».

Ο Πορτογάλος αναφέρεται και στην κριτική που γίνεται στον Αλέξανδρο Τζόρβα: «Εγώ πιστεύω ότι ο
 Αλέξης θα “μεγαλώσει” πολύ μ’ αυτήν την κριτική. Ολοι το περνούν αυτό. Πρέπει να συνεχίσει να 
δουλεύει και τίποτε άλλο…».

Όταν του ζητήσαμε την άποψή του για τον καλύτερο τερματοφύλακα της Ευρώπης, ο Φερνάντες
 απάντησε, χαμογελώντας: «Εγώ! Πλάκα κάνω… Καλύτερος είναι ο Νόιερ της Σάλκε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου