create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

O Παναθηναϊκός επικράτησε 2-1 της Προοδευτικής στον Κορυδαλλό, χάρη στα γκολ των Πετρόπουλου και Μαυρία.


Βόμβες από Ρότσα

Πρώτη καταχώρηση: 19/12/2012
18:11Αθλητισμός
 Βόμβες από Ρότσα
Διαφορετική στάση σε σχέση με την σκληρή γραμμή της διοίκησης, κράτησε ο Χουάν Ραμόν Ρότσα στο θέμα της αποπομπής ποδοσφαιριστών. Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα με την Προοδευτική κάλυψε απόλυτα Βύντρα και Σπυρόπουλο ενώ τόνισε εξέφρασε τη διαφωνία του με τη λήψη τέτοιων αποφάσεων. Επίσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει από την ομάδα.
«Είχαμε ένα 20ημερο πάρα πολύ καλό. Μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό είπα ότι έβλεπα τον κόσμο να φεύγει με χαμόγελα. Μεσολάβησε μια εβδομάδα μέχρι τη Βέροια που είχαμε χρόνο για να μπορέσουμε να δουλέψουμε. Υπήρξε μια ήττα που προκάλεσε πολύ μεγάλο θόρυβο. Η αιτία που βρίσκω για το αποτέλεσμα στη Βέροια είναι ότι η κούραση έφτασε σε ένα σημείο υψηλό. Βγήκε στο ματς με τη Βέροια. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να ηρεμήσουμε. Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν αυτά. 40 χρόνια έχω δει πάρα πολλά αρκεί να έχεις ψυχραιμία και να μην πετάς στα σύννεφα, είπε αρχικά.
Σε ερώτηση για τα ονόματα που γράφτηκαν στον Τύπο, ο Ρότσα απάντησε: «Αυτό δεν είναι επίσημο. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που γράφτηκαν ότι θα φύγουν, παιδιά με πολύ μεγάλη προσφορά ειδικά οι  Βύντρα, Σπυρόπουλος, δύο παιδιά 100% επαγγελματίες, με ήθος. Βρίσκονταν σε μια πολύ καλή στιγμή της καριέρας τους. Ήρθε ένα ματς που ήμασταν όλοι κακοί. Και εγώ ήμουν κακός και ανέλαβα τις ευθύνες. Έχω μια συνάντηση με τη διοίκηση την Παρασκευή. Τίποτα δεν είναι επίσημο. Καμία φορά μια ήττα προκαλεί περισσότερο θόρυβο απ' όσο πρέπει. Εγώ πρέπει να βγάλω μάνικα και να σβήσω φωτιά όπως έκανα στο ματς με τον ΠΑΟΚ. Έχω συνηθίσει τα δύσκολα. Δεν θα διστάσω να το πω δημόσια γιατί ξέρω τι θέλω, ότι ήρθα σε μια δύσκολη στιγμή. Ένα παιχνίδι δεν μπορεί να κρίνει κάποιες βάσεις. Ελπίζουμε όλοι αυτές τις μέρες να σκεφτούμε καλύτερα γιατί έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Ένα κομμάτι της δουλειάς μου είναι ότι δουλεύω πάνω στον άνθρωπο, όχι με μηχανές. Όλοι σκεφτόμαστε το ανθρώπινο κομμάτι του Παναθηναϊκού. Θα τα πούμε την Παρασκευή. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον. Αν ήξερα… Είμαι σίγουρος ότι δεν κρύβω τίποτα. Αυτός είμαι. Η αγάπη μου για τον Παναθηναϊκό είναι πάρα πολύ μεγάλη. 19 είναι σήμερα; 19/12/79 ήρθα. Πονάω πάρα πολύ τον Παναθηναϊκό και θα ήθελα το καλύτερο. Είτε είμαι είτε δεν είμαι στον Παναθηναϊκό».
Ο Ρότσα δεν έκρυψε τη στεναχώρια του. «Είμαι στεναχωρημένος γιατί μια ήττα μας φέρνει σε αρκετά βήματα πίσω από όσα κάναμε. Όλα τα υπόλοιπα τα συζητάω με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού. Όλοι μαζί μπορούμε να πάμε μπροστά. Με μια γραμμή. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Από το πρώτο παιχνίδι είπα βήμα- βήμα και υπομονή. Θα δουλέψουμε μέχρι να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Επίσημα θα βγουν από τον Παναθηναϊκό εάν το θέλουν, την Παρασκευή. Με βλέπετε ότι είμαι στεναχωρημένος αλλά ταυτόχρονα είμαι χαρούμενος που είμαι στη μάχη. Οι μάχες έχουν απώλειες. Μπορεί η απώλεια να είμαι εγώ αλλά όταν ξέρεις ότι είσαι σε μια μάχη μπορεί να είσαι εσύ».
Πηγή: pamesports.gr
σχόλιο: ΕΝΑΣ κ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ:ΧΟΥΑΝ ΡΑΜΟΝ ΡΟΤΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου