create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

«Έτσι ονειρεύομαι τον Παναθηναϊκό» ..





Φερέιρα: «Έτσι ονειρεύομαι τον Παναθηναϊκό»

Την βεβαιότητα ότι θα δημιουργήσει ένα Παναθηναϊκό με «μέταλλο», νικητή που θα ξεπερνάει κάθε δυσκολία εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου εξέφρασε ο Ζεσουάλδο Φερέιρα.
Για την αυριανή αναμέτρηση: "Όλοι οι αγώνες έχουν μία ιστορία. Πολλές φορές υπάρχει το παρελθόν, όπως και υπάρχει πάντα το μετά ενός αγώνα. Το παιχνίδι στο Τελ Αβίβ και κυρίως στο δεύτερο μέρος ήταν συνέχεια του ματς με την Οντένσε στην Αθήνα. Αν και υπήρξαμε καλύτεροι και δυνατότεροι. Τελικά βάλαμε τρία γκολ και χάσαμε. Αυτό δεν συμβαίνει κάθε μέρα.
Είχαμε τότε 4 μέρες προπόνησης πριν την Οντένσε. Και ήμασταν καλοί. Στο δεύτερο μέρος έπρεπε να ήμασταν καλύτεροι, όμως προδοθήκαμε από τη σιγουριά μας. Το ίδιο πάθαμε στο δεύτερο ημίχρονο στο Τελ Αβίβ. Και ο αποκλεισμός μας στέρησε από το σύλλογο χρήματα και από τους παίκτες, δυνατότητες. Για αυτό λέω ότι κάθε παιχνίδι έχει παρελθόν και μέλλον.
Στο Τελ Αβίβ είχαμε μία ομάδα χωρίς αυτοπεποίθηση. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε πίεση, κάναμε ευκαιρίες. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν μία έκπληξη και για μένα. Δώσαμε λιγότερο απ' όσο η Μακάμπι. Έχουμε ευθύνες. Εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη και οι παίκτες τις δικές τους. Τους το είπα. Αύριο πρέπει να παίξουμε για να νικήσουμε και να νικήσουμε, γιατί να δείξουμε ότι είμαστε καλοί επαγγελματίες.
Ήταν πολύ σημαντικό για τον Παναθηναϊκό να είναι στα πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είχαμε πολύ δύσκολα ματς, όμως θα φέρναμε χρήματα στο σύλλογο. εάν δεν προκριθούμε στους ομίλους, οι ευθύνες θα είναι όλων μας. Συλλογικά. Γιατί δεν είμαστε στο επίπεδο που πρέπει. Όλοι φταίμε. Εμείς δεν πρέπει να κρυβόμαστε, αλλά να τα βλέπουμε πρόσωπο με πρόσωπο. Είμαστε μεγάλη ομάδα".
Για την αγωνιστική καθίζηση του Τριφυλλιού στα δεύτερα ημίχρονα: "Σε όλες τις επαγγελματικές δραστηριότητες, εάν χάσεις το στόχο, τότε δεν πας μπροστά. Για αυτό έχω πει ότι πρέπει να αλλάξουμε πολλά στην ομάδα και στους παίκτες. Όμως αυτό χρειάζεται χρόνο. Δεν αλλάζει με ένα κουμπί. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και υπεύθυνα. Εγώ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Στις νίκες ,και στις ήττες. Με την Οντένσε, όπως και με τη Μακάμπι, χάσαμε τον στόχο μας και για αυτό ήρθε αυτό το αποτέλεσμα.
Για τον αποκλεισμό από την αποστολή του Σιμάο: "Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο για τον Σιμάο. Η ιστορία είναι γνωστή. Ο καθένας λέει την ιστορία του, όπως τη βλέπει. Για μένα τα πράγματα είναι σαφή. Θέλω καλή σχέση με τους ποδοσφαιριστές. Κανένας δεν κερδίζει αν είναι αντίπαλος. Η καλή σχέση οφείλεται στο σεβασμό και στη δουλειά. Αν δεν υπάρχουν, εγώ δεν συνεχίζω συνεργασίες. Όποιος δεν τα έχει, τίθεται εκτός.
Ο Σιμάο δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός 18άδας, ακόμα και αν δεν έχει γίνει τίποτα; Βασικοί είναι οι ποδοσφαιριστές που προετοιμάζω και παίρνω μαζί μου σε κάθε αγώνα. Και μένα και με οποιονδήποτε άλλο, στα ματς που υπάρχει ένταση, χρειαζόμαστε όλους τους παίκτες.
Στο Τελ Αβίβ δεν είχαμε πίεση για μεγάλη διάρκεια και αυτοπεποίθηση. Το σημαντικό είναι οι ποδοσφαιριστές να δίνουν ότι μπορούν για 90 λεπτά. Όποιος δεν μπορεί, αντικαθίσταται. Ο Σιμάο έμεινε έξω γιατί δεν είχε σωστή συμπεριφορά. Υπάρχουν όρια και πρέπει να υπάρχει πειθαρχία. Άμα δεν υπάρχουν, τότε τα πράγματα πρέπει να διορθώνονται.
Στην τελευταία μου τοποθέτηση, μην την δέσετε αποκλειστικά με τον Σιμάο. Αφορά κάθε παίκτη. Εγώ θέλω μία ομάδα να νικάει. Τα τελευταία χρόνια αυτό δεν συνέβαινε. Εγώ θέλω να βρω τους λόγους, να τους διορθώσω και να φτιάξω μία ομάδα που νικάει. Αν έχω άδικο, να μου το πείτε".
Για τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα: "Έως τώρα δεν μίλησα για τα προβλήματα, το μικρό χρόνο προετοιμασίας μας, για τους πιο έτοιμους αντιπάλους, για τους νέους παίκτες. Μίλησα για το ομαδικό πνεύμα. Οι νέοι παίκτες δεν έχουν προσαρμοστεί ακόμα, για να δώσουν ότι μπορούν. Για αυτό οι παλιοί πρέπει να τους βοηθήσουν, να τους κάνουν να δώσουν ότι έχουν.
Πέρυσι δεν πήραμε το πρωτάθλημα, τον προηγούμενο χρόνο κέρδισε νταμπλ και τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε πάρει τίποτα. Ήταν μία ομάδα που πήγαινε στα πλέι οφ για να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Η ιστορία είναι ότι τα τελευταία χρόνια χάνουμε τίτλους. Πρέπει να παραδεχθείτε και να καταλάβετε ότι εγώ θέλω να αλλάξω αυτή την κατάσταση. Αυτό δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου. Θέλω δίπλα μου τους φιλάθλους, τη διοίκηση, όλο το σύλλογο.
Στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ δεν πέτυχε νίκες. Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα χειροτερεύουν. Η ιστορία που γνωρίζω εγώ, είναι ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία ομάδα τοπ και αυτό δεν ισχύει τώρα. Εγώ έχω ευθύνη για τις τελευταίες σελίδες της ιστορίας. Στο πρωτάθλημα πρέπει να γίνει πιο ισχυρός. Τον τελευταίο καιρό δεν είναι έτσι. Εγώ θέλω να τον κάνω ισχυρό όπως ήταν, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Αυτό συμβαίνει με τις μεγάλες ομάδες. Εγώ δεν θα σταματήσω και δεν πάψω ούτε στιγμή να δουλεύω σκληρά για να το πετύχω. Ας μου γίνει κριτική.
Αυτές τις συζητήσεις τις κάνουμε γιατί είμαστε σε μεγάλο σύλλογο. Αποτελεί γεγονός για την Οντένσε και τη Μακάμπι που προκρίθηκαν. Όμως για τον Παναθηναϊκό να μην μετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ και ενδεχομένως στο Γιουρόπα Λιγκ. Αυτό θέλω να πετύχω. Να κάνω την ομάδα να νικάει. Θέλετε να με πείτε τρελό; Πείτε με".
Για τους φίλους των «πρασίνων»: "Θέλω οι φίλαθλοι αύριο να υποστηρίξουν την ομάδα. Ξέρω ότι είναι θλιμμένοι, εκνευρισμένοι. Πολλές φορές όμως η θλίψη μας, μας δίνει ώθηση να πετύχουμε κάτι καλό".
πηγη:.trifilistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου