create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Panathinaikos Best of | Παπαγεωργίου:«Θα ήθελα μια επιτυχία να χαρίσω στους... Έλληνες»

H συνέντευξη της αθλήτριας της σφυροβολίας του Παναθηναϊκού, Αλεξάνδρας Παπαγεωργίου ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΕΟΕ.
Η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου είναι σφυροβόλος και στα 32 της, θα πάρει μέρος για τρίτη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Στην Αθήνα το 2004 προκρίθηκε στον τελικό και είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια στο αγώνισμα που το καταφέρνει, ενώ δεν είχε την ίδια επιτυχία τέσσερα χρόνια αργότερα στο Πεκίνο, όπου έμεινε εκτός τελικού.
Η Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου μίλησε στην ιστοσελίδα της ΕΟΕ για το Λονδίνο.«Αυτή θα είναι οι τρίτοι και τελευταίοι μου Ολυμπιακοί Αγώνες. Πάω για να το απολαύσω, πάω για τον εαυτό μου και για τίποτα άλλο, καθώς έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια στον αθλητισμό. Πάω καθαρά για μένα και να το χαρώ.»
Τι εννοείς όταν λες, ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα;«Τα πάντα είναι διαφορετικά. Από το πώς μας στηρίζει πλέον η Πολιτεία, μέχρι τη νοοτροπία όλων των ανθρώπων που ασχολούνται με τον αθλητισμό. Παντού υπάρχει μιζέρια, τα στάδια είναι χάλια, όλα είναι εγκαταλειμμένα. Το 2004 ήμασταν Θεοί, τώρα δεν μας υπολογίζει κανείς…»
Εχουν, όμως, αλλάξει τα δεδομένα στη χώρα σε σχέση με τους Ολυμπιακούς της Αθήνας…«Είναι λογικό ο αθλητισμός να περνάει σε δεύτερη μοίρα, όταν υπάρχουν τόσο μεγάλα οικονομικά προβλήματα και με τα όσα περνάει η χώρα. Όχι, όμως, να έχουμε φτάσει στο αντίθετο άκρο. Είναι η χειρότερη χρονιά μας κι όλα αυτά λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς. Στον Αγιο Κοσμά δεν μπορώ να ρίξω τη σφύρα, είναι σαν το μικρό σπίτι στο λιβάδι! Το χόρτο φτάνει μέχρι το γόνατο και ψάχνω μέσα στο γκαζόν να βρω τις σφύρες. Κι όταν το λέμε στους υπαλλήλους, μας λένε ότι δεν έχουν χρήματα για τα καύσιμα για τις μηχανές που κουρεύουν το γρασίδι. Εγώ πήγα για τρεις εβδομάδες στην Κύπρο και ένιωσα πραγματική αθλήτρια.»
Σκέφτηκες κάποια στιγμή να τα παρατήσεις λόγω των δυσκολιών;«Όχι, γιατί είμαι τυχερή καθώς έχω χορηγούς, αντιθέτως με την συντριπτική πλειοψηφία των συναθλητών μου. Είχα πάντα δίπλα μου ανθρώπους που με στήριζαν, την ίδια στιγμή που βλέπω τους υπόλοιπους αθλητές να πιέζονται. Δεν υπάρχει πουθενά φως. Ωστόσο όλοι έχουμε δουλέψει σκληρά και όσοι πάμε στο Λονδίνο, επειδή δεν είμαστε και πολλοί, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό»

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, τι μπορεί να περιμένουμε από σένα στο Λονδίνο;«Όπως σας είπα θα αγωνιστώ για μένα. Θα ήθελα βέβαια μια επιτυχία ώστε να τη χαρίσω στους Ελληνες, μήπως και χαρούν λιγάκι μέσα στις δύσκολες αυτές στιγμές.»
Ποια είναι η διαφορά των Ολυμπιακών του Λονδίνου για σένα, σε σχέση με τις δύο προηγούμενες διοργανώσεις;«Εχω μεγάλη εμπειρία πλέον που θα με βοηθήσει, καθώς η σφυροβολία είναι τεχνικό άθλημα και χρειάζεται ιδιαίτερη πείρα. Επίσης, έχω και το κίνητρο ότι είναι οι τελευταίοι μου Ολυμπιακοί και θα πάω να τα δώσω όλα. Ηθελα πάντα να πάω στο Λονδίνο, καθώς το νιώθω ότι είναι πιο κοντά μας, σε σχέση με το Πεκίνο. Είναι Ευρώπη, είναι δίπλα μας…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου