create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 9 Μαΐου 2023

ΜΟΝΟ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ... ΠΑΛΕΨΑΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...!!!

ΜΟΝΟ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

 ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ... 

ΠΑΛΕΨΑΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...!!!

 Η Συνέντευξη Τύπου του Ιβάν Γιοβάνοβιτς

 Είναι ο πιο μεγάλος "τίτλος" που θα σηκώσει ποτέ στους Πράσινους. 

Πιο μεγάλος κι από το πρωτάθλημα που σίγουρα αυτός ο άνθρωπος θα φέρει τα επόμενα χρόνια!

"Είμαι μόνο περήφανος για τους παίκτες μου. Για όλη την προσπάθεια και κυρίως την προσπάθεια τις τελευταίες 4-5 μέρες. Με αυτή τη χώρα, τους υπευθύνους, αισθάνομαι άσχημα γιατί έγινα ένας από αυτούς. Δεν έχω αισθανθεί πιο άσχημα. Γιατί έπρεπε σε μία απάνθρωπη κατάσταση με όλους, Σούπερ Λιγκ και ΕΠΟ, με βάλανε σε αυτήν την απανθρωπιά να διαλέξω ανάμεσα στην υγεία των παικτών μου και τα όνειρά τους. Αυτή η κοροϊδία που μας δόθηκε μία χώρα. Ούτε να μπορέσουμε να κάνουμε κάποιον έλεγχο. Να επιλέξω να είμαι απάνθρωπος. Να επιλέξω μεταξύ των ονείρων τους και της υγείας τους. Το χειρότερο είναι πως να σταθώ εγώ; Ήταν μία πρωτοφανής κατάσταση που στο τέλος δεν νοιάζεται κανείς. Αλλά αυτό είναι τεράστια κοροϊδία".

Ο Γιοβάνοβιτς είναι το απόλυτο σύμβολο του τι εστί Παναθηναϊκός. Ο πιο περήφανος δηλαδή σύλλογος, ο πιο καθαρός στην Ελλάδα. Ό,τι ονειρεύονταν να γίνουν σε επίπεδο ήθους οι αντίπαλοί του, είναι αυτός ο σπουδαίος οργανισμός με το Τριφύλλι ως έμβλημα. Στο μέρος της καρδιάς. Αυτή η συνέντευξη Τύπου του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, είναι ο πιο μεγάλος "τίτλος" που θα σηκώσει ποτέ στους Πράσινους. Πιο μεγάλος κι από το πρωτάθλημα που σίγουρα αυτός ο άνθρωπος θα φέρει τα επόμενα χρόνια. Οι δηλώσεις του είναι, που θα γεννήσουν τους επόμενους ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ Παναθηναϊκούς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου