create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011


Καλάθης: "Ζοτς, ο κορυφαίος της Ευρώπης"

Tags: Euroleague
Ο Νικ Καλάθης έβγαλε το καπέλο του στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και δήλωσε ευλογημένος που προπονείται υπό τις οδηγίες του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον "Ελεύθερο Τύπο":
Για τα “κλειδιά” που έδωσαν την πρόκριση:
«Χωρίς δεύτερη σκέψη ήταν η άμυνά μας, η οποία από την αρχή της σεζόν είναι το σημείο αναφοράς. Από την καλή άμυνα, μπορέσαμε να έχουμε καλή επίδοση στα ριμπάουντ. Αυτό που φάνηκε σε όλα τα παιχνίδια είναι ότι δείξαμε στο γήπεδο πως θέλαμε περισσότερο την πρόκριση. Τη θέλαμε και την πήραμε, με πολλή δουλειά από όλα τα παιδιά, αλλά και… τον κόσμο, ο οποίος ήταν φανταστικός και μας έδωσε απίστευτη ώθηση με την παρουσία του στο ΟΑΚΑ, αλλά και την υποδοχή μετά τη Βαρκελώνη».
Για την άμυνά του πάνω στον Ναβάρο:
«Προσπάθησα να κάνω το καλύτερο και εφαρμόσω αυτά που μου ζήτησε ο κόουτς Ομπράντοβιτς. Μου ζήτησε να μην αφήνω από τα μάτια μου τον Ναβάρο και να μην του δίνω χώρο για εύκολα σουτ. Είναι από τους καλύτερους Ευρωπαίους παίκτες. Πάντως, όλοι οι συμπαίκτες μου, όχι μόνο εγώ, τα δώσαμε όλα στην άμυνα και αυτό μας έδωσε λύσεις και αυτοπεποίθηση για να φτάσουμε στην πρόκριση. Η ομαδική άμυνα έφερε τα αποτελέσματα, όχι μόνο το δικό μου μαρκάρισμα στον Ναβάρο. Δουλέψαμε ο ένας για τον άλλον».
Για τον τίτλο του φαβορί που έχει πλέον ο Παναθηναϊκός:
«Δεν μου αρέσουν οι τίτλοι του φαβορί. Η Μπαρτσελόνα θεωρούνταν φαβορί πριν αρχίσουν τα παιχνίδια, αλλά εμείς πήραμε την πρόκριση για το Final-4. Από μόνο του αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Ειδικά σε Final-4, φαβορί δεν υπάρχουν. Παίζουν τέσσερις ομάδες, οι οποίες έχουν τον ίδιο στόχο. Δικός μας στόχος είναι να κάνουμε δύο πολύ καλά παιχνίδια και να πάρουμε το τρόπαιο».
Για τη Σιένα:
«Είναι μια πολύ καλή ομάδα. Από μόνο του το γεγονός ότι έφτασε το Final-4 λέει πολλά. Απέκλεισε, και μάλιστα με μειονέκτημα έδρας, τον Ολυμπιακό, τον οποίο νίκησε τρεις συνεχόμενες φορές και σίγουρα είναι ομάδα που δεν παραιτείται εύκολα».
Για τον Ομπράντοβιτς:
«Ο κόουτς Ομπράντοβιτς είναι ο κορυφαίος στην Ευρώπη και για κάθε παίκτη είναι… ευλογία να τον καθοδηγεί. Δουλεύω καθημερινά και προσπαθώ να είμαι ο παίκτης που θέλει ο κόουτς. Θέλα να πετύχω στην Ευρώπη και ο Παναθηναϊκός είναι το ιδανικό σχολείο, με τον ιδανικό καθηγητή».
πηγη:prasinanea.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου