create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Το όνειρο μου είναι να περάσουμε τη Ρεάλ Μαδρίτης..


«Είμαι πανέτοιμος να περάσω τη Ρεάλ»

Για την επιθυμία του να ξεπεράσει ο Παναθηναϊκός τη Ρεάλ Μαδρίτης σε κατακτήσεις ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων μίλησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο Σέρβος κόουτς τόνισε πως είναι έτοιμος να πραγματοποιήσει το όνειρό του, ενώ μίλησε και για τον τρόπο του Παναθηναϊκού.
Αναλυτικά τα όσα είπε στην εφημερίδα «Πράσινη»:
«Το όνειρο μου είναι να περάσουμε τη Ρεάλ Μαδρίτης και είμαι πανέτοιμος να το κάνω πραγματικότητα. Το όνειρό μου είναι να κάνουμε τον Παναθηναϊκό την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, σε όλη την ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Αυτό είναι το όνειρό μου. Γι αυτό δουλεύω και αυτό περιμένω να ζήσω. Το 1999 ήρθα στην Ελλάδα και ο Παναθηναϊκός είχε ένα ευρωπαϊκό.
Σήμερα, 12 χρόνια αργότερα ο Παναθηναϊκός έχει έξι. Τότε η Ρεάλ είχε οκτώ και ήταν πρώτη. Τώρα εμείς και η ΤΣΣΚΑ έχουμε έξι και έχουμε φτάσει πολύ κοντά στην Ρεάλ. Από την μεριά μου αυτή είναι η επιθυμία μου. Να περάσουμε και την Ρεάλ. Αυτό είναι το όνειρό μου και είμαι πανέτοιμος να το κάνω πραγματικότητα».
Ερωτηθείς για το ποιος είναι ο τρόπος του Παναθηναϊκού υπογράμμισε: «Ποιος είναι ο τρόπος μας; Να πιστεύουμε στους εαυτούς μας. Να δουλεύουμε σκληρά σε κάθε προπόνηση και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι, όπως γίνεται τα τελευταία 12 χρόνια και να έχουμε πάντα ομαδικό πνεύμα σε ότι και αν κάνουμε. Αυτός είναι ο τρόπος μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου