create your own banner at mybannermaker.com!

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Μακρόπουλος: "Θα βοηθήσω τον Ερασιτέχνη"


Στην πρόθεσή του να αναλάβει το τμήμα του πόλο, αλλά και να προσφέρει σε όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, αναφέρθηκε ο Αχιλλέας Μακρόπουλος μιλώντας στα "Πράσινα Νέα".



Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής του Ερασιτέχνη θα τηρήσει την υπόσχεσή του και θα αναλάβει το τμήμα του πόλο, τονίζοντας ότι:"Εφόσον γίνουν οι εκλογές, έχω την διαθεση να αναλαβω το πόλο. Εκτιμώ τα παιδια και οπωσδήποτε θα έχω συνεργάτη μου τον Νίκο Πλυτά, στον οποίο εύχομαι να του πάνε όλα καλά και να είναι σύντομα κοντά μας μετά την περιπέτεια της υγείας του. Η συμπεριφορά όλων των αθλητών του πόλο ήταν άριστη και θέλω να προσφερω με τις μικρές μου δυνάμεις".
Για την αναφορά των Νίκου Ρισβά και Στράτου Σωπήλη στα οικονομικά προβλήματα της Μάνας του Λόχου, σε ραδιοφωνική εκπομπή, σχολίασε: "Τα ζω τα οικονομικά προβλήματα και έκανα αγώνα. Ζήτησα ενωτικό ψηφοδέλτιο και ελπίζω να υπάρξουν εξελίξεις στις εκλογές της 20ης Ιουνίου. Θέλω όμως να τονίσω ότι καμία διοίκηση δεν θα μπορέσει να προχωρήσει και να κινήσει τον σύλλογο, χωρίς την καταβολή χρημάτων. Τη νέα αγωνιστική περίοδο θα πρέπει να μην τηρηθεί η ίδια τακτική και οι άνθρωποι που θα αναλάβουν να είναι υπεύθυνοι για την εξυγίανση των προβλημάτων". 
Και κατέληξε λέγοντας: "Αισθάνομαι πολύ ακμαίος και με τις δυνατότητες που έχω θα βοηθήσω τον Ερασιτέχνη. Η νέα διοίκηση θα πρέπει να απομονώσει και να αποφύγει τη λασπολογία"
Αύριο το πρωί, ο Αχιλλέας Μακρόπουλος θα βρεθεί στη Λεωφόρο μαζί με τον έφορο της ξιφασκίας, κ. Τσίλη, προκειμένου να δει την εξέλιξη των εργασιών που γίνονται στην αίθουσα. Όπως μας είπε: "Όνειρό μου είναι να κάνω το τμήμα της ξιφασκίας, οργανωμένο και ανταγωνιστικό με βάση τα πρότυπα του εξωτερικού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου