create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013


Μακρόπουλος: «Ας μας βοηθήσει οποιος μπορεί»

Κραυγή αγωνιας από τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού για την «μάνα του λόχου» που σιγά αλλα σταθερά μαραζώνει.



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα prasinanea.gr, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Αχιλλέας Μακρόπουλος αναφέρθηκε στα προβλήματα του Ερασιτέχνη, έκανε ένα απολογισμό της χρονιας που πέρασε και τόνισε την διάθεση του και ότι περιμένει με «ανοιχτή την πόρτα του» σε όσους θέλουν να βοηθήσουν την προσπάθεια του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κυριου Μακροπούλου.
Σχετικά με τον προγραμματισμό της επομενης χρονιας τόνισε:  «Τα πράγματα όπως γνωρίζεται είναι πάρα πολύ δύσκολα. Έχουμε σοβαρά προβλήματα τα οποία προσπαθούμε να λύσουμε.
Έχουμε μπροστά μας τον προγραμματισμό των τμημάτων, αλλά και τον βραχνά των χρεών και πρέπει να δούμε πως θα τα αντιμετωπίσουμε όλα αυτά. Έχω ένα πολύ σημαντικό ραντεβού την ερχόμενη Παρασκευή και αν όλα πάνε καλά από την ερχόμενη εβδομάδα θα είμαι σε θέση να σας πως περισσότερα. Σίγουρα, προσπαθούμε για το καλύτερο του Παναθηναϊκού.
Σας το έχω ξαναδηλώσει. Δεν είμαι εγωιστής. Όποιος θέλει, όποτε θέλει μπορεί να έρθει και να χτυπήσει την πόρτα μου για να βοηθήσει. Ζητάω και θέλω βοήθεια από όποιον μπορεί. Καλώ τους Παναθηναϊκούς να προσφέρουν με όσα χρήματα μπορούν. Είτε να γίνουν μικροί χορηγοί είτε μεγάλοι, ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα. Ακόμα όμως και με τις ιδέες του μπορούν κάποιοι να μας βοηθήσουν.
Το λέω ξανά πως όποιος θέλει η πόρτα μου είναι ανοικτή και μακάρι να βρεθούν άνθρωποι που μπορούν να βοηθήσουν ακόμα και με τις ιδέες του».
Από εκεί και πέρα αναφορικά με τον σχεδιασμό των τμημάτων είπε: «Ήδη έχω αρκετά πράγματα στο μυαλό μου και σιγά σιγά θα προχωρήσουμε. Έχουν γίνει ήδη κάποιες κινήσεις και σιγά σιγά θα προχωρήσουμε»
Τέλος, αναφορικά με το θέμα της σύμβασης για τη Λεωφόρο δήλωσε: «Ακόμα όπως γνωρίζετε δεν έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις με την ΠΑΕ για το θέμα της Λεωφόρου. Ξέρω πολύ καλά ότι αυτή την περίοδο ο κ. Αλαφούζος έχει ιδιαίτερα βεβαρημένο πρόγραμμα οπότε και αναμένω μόλις ολοκληρώσει τον κύκλο εργασιών του να βρεθούμε ώστε να πέσουν οι υπογραφές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου