create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 13 Μαΐου 2016




Ο ΝΙΚΟΣ  ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 
ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ 
<<ΗΤΑΝ ΦΙΛΑΘΛΟΣ>>



Το 1966, (29ετών) με τη λήξη της αθλητικής σαιζόν, ΛΟΣ¨κρέμασα¨ και τα αθλητικά μου παπούτσια, 
16 ενεργά χρόνια στα Στάδια..

Απο το 1963/64 είχαν αρχίσει να μαζεύονται γύρω μου νέοι αθλητές, αλλά και φτασμένοι και να γυμνάζονται μαζί μου, από τότε συνειδητοποίησα, ότι όλη μου η Ζωή θα είχε άμεση σχέση με τον Αθλητισμό, και όπως έγινε, εκείνη την εποχή είχα ψευδαίσθηση να νομίζω, ότι ο χώρος θα με δεχτεί με ¨ανοιχτές αγκαλιές¨ 

Πόσο λάθος είχα, όμως…..από τη φύση μου μαχητής και παθιασμένος με την Προπονητική αφιερώθηκα στον Αθλητισμό, η μεγάλη μου ανταμοιβή ήταν η αγάπη των αθλητών μου και οι επιτυχίες τους, ποτέ δεν θα σταματήσω να εκθειάζω την άριστη συνεργασία μου με όλους τους Κύπριους αθλητές και την αγάπη τους προς το πρόσωπο μου….

Εάν εκείνες τις εποχές είχαμε και εμείς τη δυνατότητα που έχουν σήμερα οι αθλητές μας και πηγαίναμε έξω, από τότε θα είχαν γίνει μεγάλες επιδόσεις……..

Στη φωτογραφία που βλέπεται έπειτα από μεγάλο αγώνα κατάφερα να γίνει η ΠΡΩΤΗ προπονητική συγκέντρωση στα τέλη της δεκαετίας του 60 στο Καλλιμάρμαρο στους Ξενώνες, μέχρι να πει ΝΑΙ οΣΕΓΑΣ μου έβγαλαν την Ψυχή ευτυχώς με βοήθαγαν ο Ανδρέας Παούρης και η καταπληκτική κ. Πόπη προσωπικοί άνθρωποι του Απόστολου Νικολαίδη…..

Θυμάμαι που μου έλεγε η κ. Πόπη, ότι ο Παούρης έλεγε στον Απόστολο ( μη φοβάσαι, τον παρακολουθώ εγώ, του έχω βάλει το Μιχάλη Μητροφάνη δίπλα του, είναι μεγάλο ψώνιο με τον αθλητισμό θα βγάλει αθλητές…)

 Ο Απόστολος με φοβότανε γιατί ήμουνα αριστερός, (όχι βέβαια σαν τον Τσίπρα και την παρέα του αυτοί είναι για κλοτσιές) όταν πέρασαν τα χρόνια λίγο πριν πεθάνει κουβεντιάσαμε αρκετά….προσωπικά είχα ένα σεβασμό στο 
πρόσωπο του, ήταν Φίλαθλος…….
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

Στη φωτογραφία είναι το Γκρούπ ο Παπαδάκης ο Αρνέλλος ο Αργύρης ο Ντάνος ο Αστεριάδης……δεν θυμάμαι τα ονόματα……

Οι Κύπριοι αθλητές είχα τη χαρά να συνεργαστώ με τους Χάρη Αιβαλιώτη, Λάμπρο Κεφάλα, Νίκο Χατζηνικολάου, Γιώργο Μικελίδη, Κυριάκο Ονισηφόρου, Αντρέα Χριστοφή κλπ.κλπ. Μεγάλος Αγώνας…………


Έγραψε 
ο Νίκος Γεωργόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου