create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Το Mitsubishi i-MiEV στην πρώτη θέση του EKO Mobility Rally 2012

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Το Mitsubishi i-MiEV στην πρώτη θέση του EKO Mobility Rally 2012



Το Ελληνικό πλήρωμα του ηλεκτρικού Mitsubishi i-MiEV με οδηγό το Γιώργο Λιβέρη και συνοδηγό το Διονύση Λιβέρη τερμάτισε στην πρώτη θέση της κατηγορίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που συμμετείχαν στο 6ο Hi-Tech EΚΟ Μobility Rally 2012. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. (Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων) το Σαββατοκύριακο 6-7 Οκτωβρίου, στην περιοχή της Αττικής-Κορινθίας, στα πλαίσια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Εναλλακτικών Μορφών Ενέργειας της FIA..
Το πλήρωμα του i-MiEV από το 1ο κιόλας σκέλος του αγώνα βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4 ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μία θέση που κράτησε μέχρι τον τερματισμό. Πιο συγκεκριμένα το πλήρωμα Mitsubishi  i-MiEV κέρδισε την:
1η θέση στην κατάταξη της Εξοικονόμησης Ενέργειας και την
1η θέση στην κατάταξη της Δοκιμασίας Ακριβείας

Ο οδηγός του i-MiEV Γιώργος Λιβέρης στον τερματισμό δήλωσε: «…είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η δυνατότητα να συμμετάσχω στο 6ο Hi-Tech EΚΟ Μobility Rally 2012, έναν αγώνα που δείχνει το δρόμο της αυτοκίνητης του αύριο. Το αμιγώς ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ευέλικτο, ευκολοδήγητο και με υψηλά αποθέματα ροπής που σου δίνουν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού. Σημαντικό είναι να τονίσω και την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της Mitsubishi στο σύστημα εξοικονόμησης και ανάκτησης ενέργειας και κατ’ επέκταση της αυτονομίας του αυτοκινήτου που μπορεί να αγγίξει και τα 150 χιλιόμετρα.»

Η αναλυτική βαθμολογία των πληρωμάτων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι
1.   Γιώργος. Λιβέρης- Δ. Λιβέρης με Mitsubishi i-MiEV 79 βαθμοί ποινής
2.   Jesus Echave-Juanan Delgado (Ισπανία) με Nissan Leaf 89 βαθμοί ποινής
3.   Fuzzy Walter Kofler-Franck Gaioni (Ιταλία) με Think City με 126 βαθμούς ποινής
Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε το Σάββατο 6 Οκτωβρίου στις 13.30 από το χώρο του “Holiday Inn-Athens Airport” στην Αττική οδό και ο τερματισμός της κατηγορίας την ηλεκτρικών αυτοκινήτων έγινε στην Ψάθα,  την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στις 10:30 π.μ. Ο επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Εναλλακτικών Μορφών Ενέργειας θα πραγματοποιηθείς στη Σερβία στις 27-28 Οκτωβρίου 2012.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο i-MiEV που αποτελεί την αιχμή του δόρατος της Mitsubishi Motors Corporation (MMC), ανοίγει νέους δρόμους για την οικολογική, αυτοκινητιστική κουλτούρα. Το απόλυτο eco-car, δίνει λύση στις δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα το αυτοκίνητο, όπως είναι η μόλυνση του περιβάλλοντος, η παγκόσμια αύξηση της θερμότητας και η εξάντληση των ενεργειακών πηγών βασισμένων στο πετρέλαιο

Κύρια Προϊοντικά Χαρακτηριστικά
·        Μηδενικές εκπομπές CO2 στο ταξίδι
Το i-MiEV είναι ένα όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων (ZEV), το οποίο παράγει μηδενικές εκπομπές CO2 στο ταξίδι. Ακόμα και αναφορικά με το CO2 που εκπέμπεται στους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, το i-MiEV παράγει περίπου το ένα τρίτο των εκπομπών CO2 του βενζινοκίνητου iminicar (εσωτερικές μετρήσεις με βάση το μέσο όρο εκπομπών από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ιαπωνία).
·        Λειτουργία με ηλεκτρική ενέργεια 100%
Το i-MiEV είναι πολύ οικονομικό επειδή χρησιμοποιεί μόνο ηλεκτρική ενέργεια σαν πηγή ισχύος. Επίσης, ανάλογα με το τιμολόγιο της εταιρίας ηλεκτρικής ενέργειας, το λειτουργικό κόστος μπορεί να μειωθεί περαιτέρω, με φόρτιση της μπαταρίας στο διάστημα που ισχύει νυχτερινό τιμολόγιο (εκτός περιόδου αιχμής). Σύμφωνα με μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) έδειξαν ότι το i-MiEV καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια αξίας 1,21 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα διανυόμενης απόστασης.
·        Αθόρυβο, ευέλικτο, άνετο
Το i-MiEV υπόσχεται μία αθόρυβη και άνετη οδηγική εμπειρία, που μπορεί να προσφέρει μόνο ένα EV, χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μεγιστοποιώντας την άριστη απόκριση και τη ροπή στης χαμηλές στροφές που είναι έμφυτη στον ηλεκτροκινητήρα, το i-MiEV επιτυγχάνει ένα επίπεδο απόκρισης και επιδόσεων που υπερβαίνει αυτό του βενζινοκίνητου turbo i" minicar.
·        Μεγάλη αυτονομία για καθημερινή χρήση
Το i-MiEV έχει αυτονομία με μία φόρτιση 150 km στον Ευρωπαϊκό αστικό κύκλο οδήγησης 10-15, που είναι επαρκής για καθημερινή οδήγηση μίνι αυτοκινήτου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου