create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ο ΤΑΣΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ !!!

Ο Τάσος Στεφάνου!!!...

Στη μάχη με το Παναθηναϊκό Κίνημα. 
Αν δεν ήταν αυτός ο άνθρωπος, εκτός όλων των άλλων που κάνει τόσες δεκαετίες για το Σύλλογο, ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥ, θα ήταν απλώς το κλειστό της Λεωφόρου...

Έχει αποδείξει την αγάπη του για τον Π.ΑΟ με την προσφορά του .
Ήρθε η ώρα όλοι εμείς να αποδείξουμε ότι ξέρουμε να αναγνωρίζουμε...
Καλή επιτυχία από την καρδιά μας ... — 


«Κατεβαίνει» με το «ΠΑΝ.ΚΙ.»

 

ο Τάσος Στεφάνου

Συντάκτης : ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΡΡΗΣ

Ένας από τους κορυφαίους παράγοντες στην ιστορία του Παναθηναϊκού, ο Τάσος Στεφάνου ανακοίνωσε σήμερα την υποψηφιότητά του ως δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αθήνας με το «Παναθηναϊκό Κίνημα».

«Γεννήθηκα Παναθηναϊκός. Είμαι εργάτης του για 57 χρόνια και συνεχίζω να είμαι. Έπεσα, σηκώθηκα, ξαναγεννήθηκα μαζί του από πολλά πόστα. Μαζί του έφτασα στην κορυφή της Ευρώπης. Πολλές φορές. Σήμερα διαπλάθω την νέα γενιά αθλητών που θα τον δοξάσουν στο μέλλον.

Γεννήθηκα επίσης Αθηναίος. Στη Νεάπολη Εξαρχείων. Στην γειτονιά μου γιγαντώθηκα με το τριφύλλι, με τον πολιτισμό που μόνο ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει σε έναν νέο άνθρωπο. Με τον πολιτισμό που πάντα δίδασκε ο Σύλλογος της πόλης μου. Αυτόν τον πολιτισμό που με οδηγούσε πάντα στη ζωή μου, στα δύσκολα και στα μεγάλα.

Η Αθήνα πάσχει από την έλλειψη ελεύθερων χώρων κα ιδίως χώρους άθλησης στις γειτονιές της. Τα ποδοσφαιρικά γήπεδα της Αθήνας είναι μόλις τρία, ενώ εγκατάλειψη και υποβάθμιση είναι οι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν καλύτερα τις υπόλοιπες αθλητικές της εγκαταστάσεις.

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος υπήρξε ανέκαθεν πρωτοπόρος στην ανάδειξη νέων αθλητών και μπορεί να αποτελέσει, με τη συμβολή έμπειρων ανθρώπων που γνωρίζουν τις ανάγκες των ερασιτεχνικών σωματείων, εφαλτήριο και στήριγμα για τον αθλητισμό στην πόλη.

Με την αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων και την μετατροπή τους σε χώρους άθλησης, την εξυπηρέτηση των αναγκών των σωματείων κάθε γειτονιάς και την ενημέρωση των νέων ανθρώπων ακόμη και στα σχολεία, μπορεί και πρέπει ο ερασιτεχνικός αθλητισμός στην Αθήνα να ανθίσει.

Αυτοί είναι τομείς τους οποίους γνωρίζω καλά. Είναι τομείς τους οποίους έχω αναδείξει στο παρελθόν με επιτυχία και ακόμη εργάζομαι πάνω σε αυτούς.

Ανταποκρίνομαι, λοιπόν, σήμερα στο κάλεσμα νέων ανθρώπων. Ανθρώπων που γεννήθηκαν κι αυτοί Παναθηναϊκοι, που γεννήθηκαν κι αυτοί Αθηναίοι. Που ζυμώθηκαν από μικρα παιδιά με το τριφύλλι, όπως κι εγώ. Που πιστεύουν στον πολιτισμό του, όπως κι εγώ. Και είμαστε πολλοί.

Το τριφύλλι με καλεί ξανά. Κι εγώ δεν μπορώ παρά να δηλώσω το παρόν για άλλη μία φορά. Αποδέχτηκα, κατά συνέπεια, την πρόταση του Παναθηναϊκου Κινήματος και θα είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις εκλογές του Μαϊου με τον συνδυασμό του.

Για τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα μου… Για τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα μας», ανέφερε στη σχετική δήλωση που συνόδευσε την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του 
www.pamesports.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου