create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

«Κίνητρο για μένα ο Παναθηναϊκός»




Hμερομηνία δημοσίευσης06-07-12
Ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης μιλάει στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» για τη νέα αρχή στην καριέρα και τη ζωή του στην Ελλάδα
Συνέντευξη στον Γιωργο Συριδη
Το καλοκαίρι του 2012 είναι πολύ διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο για τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη. Είναι το πρώτο καλοκαίρι του ως πατέρα, ως συζύγου και ως παίκτη του Παναθηναϊκού.
Ο διεθνής σέντερ επέλεξε τον κυπελλούχο Ελλάδος για να συνεχίσει την καριέρα του, κυρίως για δύο λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με τον ίδιο τον Παναθηναϊκό και το «κάτι καινούργιο» που χτίζεται, κυρίως (όπως του μεταφέρθηκε) πάνω του.
Ο δεύτερος έχει να κάνει με την οικογένειά του. Γι’ αυτό και απέρριψε μια μέρα πριν υπογράψει στον Παναθηναϊκό πρόταση που θα έφτανε τα δύο εκατομμύρια δολάρια από ομάδα της Κίνας!
Γιατί στον Παναθηναϊκό;
– Ηταν μια σχετικά εύκολη απόφαση. Ηθελα να είμαι κοντά στην οικογένειά μου καταρχήν. Δεν είμαι μόνος μου πλέον, δεν λειτουργώ ως μονάδα, αλλά ως οικογένεια. Και για την οικογένειά μου, κρίναμε ότι ήταν καλύτερο να επιστρέψω στην Ελλάδα αυτή την περίοδο. Ο Παναθηναϊκός μου έκανε μια πολύ καλή πρόταση. Δημιουργείται κάτι καινούργιο πάνω σε βάσεις που όλοι ξέρουμε ποιες είναι και αναφέρομαι και στην οικογένεια Γιαννακόπουλου και στις επιτυχίες που είχε αγωνιστικά η ομάδα. Είναι κίνητρο για μένα, σε αυτή τη νέα σελίδα, να βοηθήσω να χτιστεί κάτι πολύ καλό και να δοθεί ίδια και καλύτερη συνέχεια.
– Αυτή η μεταγραφή οδηγεί τους οπαδούς και του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού σε... αντίστροφα συναισθήματα και αντιδράσεις. Τι έχεις να σχολιάσεις;
– Καταλαβαίνω τους οπαδούς και των δύο ομάδων. Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά την αντιπαλότητα που υπάρχει, αλλά δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία. Εγώ θα κάνω αυτό που ξέρω, όσο πιο καλά μπορώ. Θέλω να παίξω μπάσκετ, θέλω να κερδίσω. Γι’ αυτό αγωνιζόμουν στον Ολυμπιακό, γι’ αυτό θα αγωνιστώ και στον Παναθηναϊκό, δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό. Το ίδιο έκανα και στη Μακάμπι. Θέλω να μείνω στο μπάσκετ. Είμαι πλέον αρκετά ώριμος να αντιλαμβάνομαι τι γίνεται γύρω μου και θα μείνω μακριά από όποια αντιπαλότητα εκτός των τεσσάρων γραμμών.
– Επιστρέφεις μετά από δύο χρόνια στην Ελλάδα, αλλά έχουν αλλάξει πολλά στη ζωή σου και στο παιχνίδι σου. Εχουν αλλάξει και οι ισορροπίες στην Ελλάδα...
– Μου έκανε πραγματικά πολύ καλό η παρουσία μου στη Μακάμπι. Πέρασα δύο υπέροχα χρόνια στην ομάδα, φτάσαμε σε έναν τελικό στην Ευρωλίγκα, κατακτήσαμε τίτλους. Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ τα δύο μου χρόνια στη Μακάμπι, γιατί συνδυάστηκαν και με γεγονότα εκτός μπάσκετ, όπως η γέννηση του Μάξιμου-Κωνσταντίνου και ο γάμος μου. Για τις ισορροπίες που άλλαξαν στην Ελλάδα, είμαστε εδώ για να τις αλλάξουμε και πάλι...
– Νιώθεις ότι επιστρέφεις στην Ελλάδα καλύτερος;
– Ναι! Δίχως αμφιβολία. Νιώθω ότι έχω παρουσιάσει βελτίωση στο παιχνίδι μου και αυτό δεν αφορά μόνο το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζω πλέον το παιχνίδι, το άθλημα γενικότερα. Με βοήθησαν τα δύο χρόνια στη Μακάμπι.
– Είναι πρόκληση ότι ο Παναθηναϊκός αναζητεί την επόμενη χρονιά την ανάκτηση των σκήπτρων στην Α1 και όχι τη διατήρησή τους, όπως γινόταν τα τελευταία χρόνια;
– Είναι κίνητρο, όχι πρόκληση. Προσωπικά μου δίνει κίνητρο ότι είμαι σε μια ομάδα που ξεκινάει κάτι καινούργιο και έχει στόχο την κατάκτηση όλων των τίτλων. Δεν θέλω να αναφέρομαι μόνο στην Α1 και την Ελλάδα, γιατί ο Παναθηναϊκός έχει κατακτήσει έξι φορές την Ευρωλίγκα. Είναι λάθος να κοιτάμε μόνο την Ελλάδα. Πρέπει να έχουμε στόχο την κατάκτηση όλων των τίτλων, ανεξαρτήτως των αντιπάλων.
Η κινεζική πρόταση
Λίγες ώρες πριν υπογράψει στον Παναθηναϊκό, ο Σοφοκλής αρνήθηκε μυθική πρόταση από την Κίνα. Οι Shandong Flaming Bulls προσέφεραν στον Ελληνα σέντερ αρχικό συμβόλαιο 1,5 εκατ. δολαρίων, το οποίο υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να αυξηθεί έως τα 2 εκατ.! «Οταν σου προσφέρουν τόσα χρήματα, δεν μπορεί να μην το σκεφτείς. Θα έπαιρνα και την οικογένειά μου μαζί, αλλά κρίναμε πως σε αυτή τη φάση της ζωής μας και της καριέρας μου ήταν καλύτερο να μην αποδεχτώ αυτή την πρόταση», είπε ο Σχορτσανίτης, ο οποίος είχε προτάσεις από την Κάχα Λαμποράλ και την Γκαλατάσαραϊ.
Για τον Διαμαντίδη
Μόνο καλά λόγια έχει να πει ο Σοφοκλής για το αρχηγό της ομάδας και φίλο του, Δ. Διαμαντίδη.
– Συμπαίκτης και πάλι με τον Διαμαντίδη, μετά τον Ηρακλή και την Εθνική ομάδα...
Τι να πω τώρα; Τα έχουν πει όλα για τον Μήτσο. Δεν χρειάζεται πολλά λόγια. Χαίρομαι πολύ. Πραγματικά χαίρομαι, γιατί με τον Μήτσο συμπαίκτη, ο κάθε παίκτης απολαμβάνει λίγο παραπάνω το μπάσκετ. Εξαιρετικός συμπαίκτης, εξαιρετικός αθλητής, πολύ καλό παιδί. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου