create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

...Να προχωρήσουμε όλοι μαζί».



«Αγαπάω τον Παναθηναϊκό» (vd)

Παρασκευή, 28-09-2012 10:01
O Aχ. Μακρόπουλος μέσω του Leoforos.gr καλεί όλους τους Παναθηναϊκούς να βοηθήσουν τον Ερασιτέχνη να σταθεί ξανά στα πόδια του. 

Ο Αχιλλέας Μακρόπουλος όποτε χρειάστηκε ήταν εκεί για να αποδείξει πως δεν είναι Παναθηναϊκός μόνο στα λόγια, αλλά και στην πράξη. Τελευταίο παράδειγμα οι προσωπικοί του χειρισμοί του στο θέμα των διακανονισμών για το τμήμα του βόλει και η εξασφάλιση της άδειας συμμετοχής στο πρωτάθλημα.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη μίλησε στο Leoforos.gr και μέσω αυτού τόνισε πως στόχος είναι με την βοήθεια την δική του και των επενδυτών ο Παναθηναϊκός να ανορθωθεί και να γίνει δυνατός όπως ήταν παλιά στο βόλει, ενώ παράλληλα επισήμανε πως αγαπάει τον σύλλογο και θα προσφέρει όπως μπορεί σε αυτόν, απευθύνοντας έκκληση σε όλους τους Παναθηναϊκούς να στηρίξουν τον Ερασιτέχνη προκειμένου να σταθεί ξανά στα πόδια του. 
Αναλυτικά όσα είπε ο Αχιλλέας Μακρόπουλος στο Leoforos.gr: 
«Εύχομαι με όλη μου την καρδιά κάθετι για την φετινή σεζόν. Ο Παναθηναϊκός έχει ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με το τμήμα αυτό και ασφαλώς και οι παίκτες οι τελευταίοι και εκείνοι που είχαν τις σχετικές ευθύνες του ΤΑΑ.
Ευτυχώς με την βοήθεια του Θεού και των δικών μου εταιριών οι οποίες βοήθησαν αφάνταστα για να λάβουμε την αδειοδότηση παρότι είχα πολλές συμβουλές και υποδείξεις να μην γίνει για ορισμένους λόγους δικούς τους, αλλά να υποβιβαστεί στην Α2 δεν το αποφάσισα και κατατέθηκαν όλα όσα έπρεπε και μεγαλοπρεπώς ο Παναθηναϊκός πήρε την άδεια και ελπίζω με τους επενδυτές που είναι καλοί φίλοι και σοβαροί να τα βγάλουν πέρα στο υπόλοιπο κομμάτι. Το αθλητικό.
Εχω ενημερωθεί από τον πρόεδρο του ΤΑΑ, τον κύριο Ακριτίδη ότι τελειώνουν με τα συμβόλαια με τους καλούς παίκτες και αρχίζουν επαφές και με του εξωτερικού και αυτό μου έδωσε ένα κουράγιο ότι θα προχωρήσουμε καλά.
Ελπίζω, όχι φυσικά για να πάμε για πρωτάθλημα ή κύπελλο να είμαστε ρεαλιστές. Να είμαστε προσγειωμένοι. Πάντως ελπίζω και όλοι θα δώσουμε ότι είναι δυνατόν μαζί με τους επενδυτές φίλους, να ανορθωθεί και να γίνει ο Παναθηναίκός στο βόλει ανδρών όπως ήταν τα παλιά χρόνια. Αυτό ήταν επιθυμία μου όλος ο Παναθηναϊκός να προχωρήσει. Είμαι στον Παναθηναϊκό κατά διαστήματα από το 1971 μέχρι που κατέβηκα στην πολιτική.
Ελπίζω με την βοήθεια του Θεού, επιτέλους, για αυτόν τον μεγάλο Παναθηναίκό αυτοί που είναι Παναθηναϊκοί να βοηθήσουν κάπως, να σκεφτούν ότι υπάρχει και ο ερασιτέχνης, αλλά μου έδωσε κουράγιο η τελευταία συζητήση στο ΔΣ όπου ο σημερινός πρόεδρος της ΠΑΕ, ο κύριος Αλαφούζος, δήλωσε ό,τι πολύ σύντομα θα φέρει το θέμα στο συμβούλιο και θα βοηθήσει τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό. Οχι με λόγια, ελπίζω, αλλα με έργα.
Αυτό ζητώ και εγώ θα είμαι πάντοτε στο πλευρό όλων, θα προσφέρει ό,τι μπορώ να προσφέρω περισσότερο γιατι τον αγαπάω τον Παναθηναϊκό. Παρακαλώ να με ακολουθήσετε, έχετε μου εμπιστοσύνη, θα αγωνιστώ, θα βλέπω από κοντά, προχωρώ κάθετα για την κάθαρση δεν θα με εμποδίσει το θέμα όπως με κατηγορούν, είμαι θαυμάσια στην υγεία μου. Να προχωρήσουμε όλοι μαζί». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου