create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Μακρόπουλος: «Είμαι τρελός Παναθηναϊκός και θα βοηθήσω»

Μακρόπουλος: «Είμαι τρελός Παναθηναϊκός και θα βοηθήσω»

Πρόθυμος να αναλάβει τη θέση του προέδρου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός αν του ζητηθεί είναι ο Αχιλλέας Μακρόπουλος.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη μίλησε στη «SportDay» επισημαίνοντας πως δεν έχει δεχτεί ακόμη επίσημη κρούση για την προεδρία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ωστόσο στηρίζει την προσπάθεια του Γιάννη Αλαφούζου και θέλει να βοηθήσει όπως μπορεί.
«Επίσημη κρούση δεν έχω δεχτεί, αλλά ευχαριστώ τον κύριο Αλαφούζο για την εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Εφόσον το θέλει, εγώ θα βοηθήσω γιατί είμαι τρελός Παναθηναϊκός. Είμαι στο πλευρό του κ. Αλαφούζου για ό,τι ζητήσει. Κάνει μεγάλη προσπάθεια».
Αναφερόμενος στην υπόθεση του γηπέδου, επισήμανε: «Είμαι ευτυχής που συνεργάζομαι μαζί του στο θέμα του γηπέδου. Πιστεύω πως θα βρούμε τη λύση για να γίνει το γήπεδο στο Βοτανικό. Μην ακούτε αυτά που λένε για 90 εκατ. ευρώ. Το κόστος του γηπέδου είναι μικρότερο, περίπου 60 εκατ. ευρώ, και πιστεύω πως θα βρεθεί λύση. Γι’ αυτό προσπαθούμε ο Δήμος κι εμείς».
Συντάκτης: Onsports Team
Κατηγορία: Super League

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου