create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΠΑΛΗ: Τέσσερις διεθνείς με στόχο τη διάκριση!

ΠΑΛΗ: Τέσσερις διεθνείς με στόχο τη διάκριση!



ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Α.Ο Πέμπτη 12 Ιουνίου, 2014α-α+
ΠΑΛΗ: Τέσσερις διεθνείς με στόχο τη διάκριση!
Με τέσσερις (4) παλαιστές του Παναθηναϊκού και την προπονήτρια τμήματος, Λία Νικολάου αναχωρεί η Εθνική ομάδα πάλη προκειμένου να συμμετάσχει στο Μεσογειακό Πρωτάθλημα Ελληνορωμαϊκής, το οποίο διεξάγεται στη Σερβία (13-16/6).

Η αποστολή των διεθνών του Τριφυλλιού αποτελείται από τους: Ματία Βλαδίμηρο (66κ)- Πέντορετς Ευγένιο (75κ)- Τζιόλα Γεώργιο (80κ)- Λέων Νικόλαο (130κ.).


Η προπονήτρια Λία Νικολάου μιλώντας σχετικά για τη διοργάνωση αλλά και για τους στόχους των διεθνών του Παναθηναϊκού είπε: «Είναι μεγάλη χαρά για έναν προπονητή να συνοδεύει την Εθνική ομάδα σε μεγάλες διοργανώσεις, προπάντων όταν σε αυτή τέσσερις από τους αθλητές είναι αθλητές του σωματείου σου.

Από το Νοέμβριο που ενταχθήκαμε στο τμήμα της πάλη του Παναθηναϊκού γίνεται μια σημαντική δουλειά στη Λεωφόρο και μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος βασικός μας σκοπός είναι οι διακρίσεις των αθλητών μας σε διεθνείς αγώνες. Στόχος μας είναι η μεγαλύτερη συγκομιδή μεταλλίων στα πλαίσια της προετοιμασίας ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στον Σεπτέμβριο. Ευχαριστώ πολύ τον έφορο του Π.Α.Ο κ. Μπίρη, τον συνεργάτη στη Λεωφόρο τον κ. Κοσσόβα, τον συνεργάτη παρτενέρ Γ. Μπούκη αλλά και τα μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη που είναι δίπλα μας σε όλες τις προσπάθειες του τμήματος».

Ο Ευγένιος Πέντορετς (75κ) θέτοντας το στόχο ανέφερε: «Δουλεύω σκληρά με βασικό στόχο την πρόκριση στην Ολυμπιάδα του 2016. Το Μεσογειακό Πρωτάθλημα είναι δύσκολη διοργάνωση αφού οι συμμετέχουσες χώρες Τουρκία-Γαλλία-Σερβία-Κροατία είναι χώρες μεγάλης κλάσης για την ελληνορωμαϊκή. Θα κάνω το καλύτερο για ένα μετάλλιο».


Ο Νίκος Λέων (130 κ) με τη σειρά του πρόσθεσε: «Πάμε στο Μεσογειακό Πρωτάθλημα για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να είμαστε στην επικαιρότητα. Παναθηναϊκό πάει να πει μαχητική ψυχή και εμείς είναι σίγουρο ότι την έχουμε.Χαίρομαι πολύ όταν ταξιδεύω και με βλέπουν με την μπλούζα του Παναθηναϊκού και έρχονται αθλητές από άλλες χώρες να μου πουν ότι γνωρίζουν την ομάδα μου».


Ο Βλαδίμηρος Ματίας (66κ) τόνισε: «Η πορεία μου είναι συνεχόμενη μετά από την κατάκτηση του μεταλλίου στο τουρνουά της Σερβίας και την 7η θέση στο Πανευρωπαϊκό στη Φιλανδία. Συνεχίζω ανοδικά την πορεία μου για το μεγάλο στόχο την Ολυμπιάδα. Ευχαριστώ πολύ τη διοίκηση που με στηρίζει σε αυτή την προσπάθεια. Θα κάνω γνωστό το Τριφύλλι στο εξωτερικό και από το άθλημα της πάλη».


Τέλος, ο Γιώργος Τζιόλας (80κ) δήλωση για τη συμμετοχή στο Μεσογειακό Πρωτάθλημα: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συμμετάσχω σε αυτήν τη διοργάνωση. Τα δυο τελευταία χρόνια δεν είχα συμμετοχή σε αυτήν λόγω τραυματισμών. Έχω ακόμη μεγαλύτερη χαρά που είμαι μέλος που Παναθηναϊκού και θα βρίσκονται κοντά μου η προπονήτρια και οι συναθλητές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου