create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

«Αθώος Σισέ...



«Αθώος Σισέ,
 απαράδεκτος Ολυμπιακός»



Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας Ανδρέας Φάκος μίλησε στον Sentra 103,3 για το σκεπτικό στην απόφασή του να μην καλέσει σε απολογία τον Τζιμπρίλ Σισέ για τα όσα δήλωσε μετά το παιχνίδι Κυπέλλου με την ΑΕΚ, αλλά και για την άσκηση εφέσεως για τον Κέβιν Μιραλάς. 
Το έγγραφο που κατέθεσε ο Ανδρέας Φάκος στην ΕΠΟ και αφορά στο σκεπτικό για την υπόθεση του Σισέ αναφέρει πως ο Γάλλος άσος δεν εκλήθη σε απολογία, καθώς τα όσα είπε δεν έθιγαν κανένα και πως επρόκειτο για δηλώσεις που αφορούσαν στον ίδιο και στην προσωπική κατάστασή του («η λεχθείσα κρίσιμη φράση - βωμολοχία αναφερόμενη σε α' πρόσωπο - υποδηλώνει περιγραφή της δικής του υποκειμενικής, ψυχικής και συναισθηματικής κατάστασης», όπως χαρακτηριστικά γράφει).
«Αθώος Σισέ, απαράδεκτος Ολυμπιακός»
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Ανδρέας Φάκος:
Για τον Σισέ: «Πήραμε τις δηλώσεις και εγώ προσωπικά έκρινα πως, όπως τις είχε εκφέρει, δεν συνιστούσαν αδίκημα για να ασκήσουμε αυτεπάγγελτα ποινική δίωξη. Εχω γράψει σε έγγραφο το σκεπτικό μου επακριβώς, υπάρχει στην ΕΠΟ».
Για την υπόθεση Μιραλάς και την έφεση που άσκησε ο ίδιος: «Ηρθε στην ΕΠΟ η απόφαση αυτή τις πρώτες απογευματινές ώρες της Παρασκευής. Στη συνέχεια η ενδιαφερόμενη ΠΑΕ, του Ολυμπιακού, μου ζήτησε να ασκήσω έφεση εγώ, όπως είχα δικαίωμα.
Παραλλήλως είχε κάνει έφεση και ο Ολυμπιακός, η οποία όμως ήταν απαράδεκτη επειδή ο νόμος λέει ότι πρέπει να είναι πάνω από δύο αγωνιστικές η τιμωρία για να έχει δικαίωμα να κάνει έφεση. Εγώ ή έπρεπε με βάση την έφεση του Ολυμπιακού να την απορρίψω ή να την κάνω δεκτή εξηγώντας γιατί.
Με βάση το φύλλο αγώνα, ο διαιτητής έγραψε ότι ο Μιραλάς αντίκρισε κόκκινη κάρτα επειδή απώθησε βιαίως αντίπαλο. Του επεβλήθησαν δύο ημέρες αποκλεισμού ενώ με ορθή εκτίμηση των περιστατικών, όπως τα έγραψε ο διαιτητής και σύμφωνα με τον νόμο, έπρεπε να του επιβληθεί μια αγωνιστική και πρόστιμο 80 ευρώ.
Είχε γίνει λάθος εκτίμηση των περιστατικών που έγραψε ο διαιτητής. Το είχαν πάει σε άλλη διάταξη προφανώς. Ότι ήταν εξύβριση. Δεν ήταν όμως. Τουλάχιστον έτσι εγώ το εξέλαβα. Ηταν όπως έγραψε ο διαιτητής, απώθησε  βιαίως, δεν εξύβρισε».
πηγη:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου