create your own banner at mybannermaker.com!

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

«Παλεύουμε για αυτά που αγαπάμε»!


Panathinaikos Best of

«Παλεύουμε για αυτά που αγαπάμε»!


Το panathinaikos1908.gr

 σας παρουσιάζει 
την Πηνελόπη Μανικοπούλου.

 Η λίμπερο των κορασίδων του Τριφυλλιού που ξεχώρισε πρόσφατα στο φάιναλ φορ του Πρωταθλήματος της ΕΣΠΑΑΑ μιλάει για τη «χημεία» της ομάδας, τον σημαντικό ρόλο του προπονητή, Βασίλη Βλαχονικολού στην επιτυχία αλλά και το όνειρό της να δουλέψει σκληρά και να ασχοληθεί πιο επαγγελματικά με το βόλεϊ!

Πώς αισθάνεσαι για τη 2η θέση στον τελικό και την ανάδειξή σου ως καλύτερου λίμπερο;


Αισθάνομαι πολύ υπερήφανη για την κατάκτηση της 2ης θέσης. Μας δικαιώνει κατά κάποιο τρόπο για όλη αυτή την προσπάθεια που έχουμε καταβάλει εγώ και οι συμπαίκτριες μου όλο αυτό το διάστημα. Σημαντικότερο ρολό πιστεύω ότι έπαιξε η υπομονή και η εμψύχωση του προπονητή μας και μας βοήθησε να φτιάξουμε ένα πολύ όμορφο κλίμα μεταξύ μας. Φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενη για τη βράβευση μου που και πάλι αν δεν είχα διπλά μου τα κορίτσια μου και τον προπονηταρά μου ίσως να μην είχα πάρει αυτή τη διάκριση!


Ποιος είναι ο στόχος πλέον στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα;


Στόχος μας για το Πανελλήνιο είναι να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε και να πάρουμε καλύτερη θέση από την περσινή διάκριση!


Σε ποιους αφιερώνεις τη διάκρισή σου;


Την διάκριση μου την αφιερώνω πρώτα από όλα στον προπονητή μου, στους γονείς μου και στην αδερφή μου και εννοείται στα κορίτσια μου!


Έχεις κάποιο πρότυπο από το γυναικείο τμήμα του Παναθηναϊκού που θαυμάζεις;


Την Ξανθή Μυλωνά.


Θα έβλεπες το βόλεϊ πιο… επαγγελματικά μετά το σχολείο;


Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να παρατήσω αυτό που αγαπώ και δεν θα το κάνω όσο περνάει από το χέρι μου! Οπότε έχω σκοπό να συνεχίσω και να ασχοληθώ επαγγελματικά. Καλό είναι να παλεύουμε για αυτά που αγαπάμε και όχι να τα παρατάμε στις πρώτες δυσκολίες.

Γραφείο 

Τύπου ΠΑΟ: 
Πένυ Ροντογιάννη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου