create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

...panathinaikospanathinaikospa.blogspot.com/...ΕΓΡΑΨΕ...!!!

Με κάθε λαμπρότητα, όπως αρμόζει στο μεγαλείο του Παναθηναϊκού, μα με «απόντες» όλες τις «κεφαλές» της ΠΑΕ και της ΚΑΕ πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στο «Ιδρυμα Ευγενίδου» η κοπή της πίτας του συλλόγου παλαιμάχων του Παναθηναϊκού όλων των αθλημάτων.

Η πρόεδρος του συλλόγου παλαιμάχων Παναθηναϊκού με τον Γιάννη Διακογιάννη
Το «τριφύλλι» πάντως ήταν εκεί, όπως και οι δεκάδες αθλητές και προπονητές των ερασιτεχνικών αθλημάτων του Παναθηναϊκού, οι παλιοί ποδοσφαιριστές και καλαθοσφαιριστές των «πράσινων», οι οποίοι τίμησαν το κάλεσμα της προέδρου του συλλόγου Μαίρης Λομβάρδου-Ζούλα.
Η παλιά πρωταθλήτρια της κολύμβησης του Παναθηναϊκού καλωσόρισε τις παλιές δόξες του συλλόγου και τους παρουσίασε τη νέα διαδικτυακή σελίδα (palaimaxoipao1908.blogspot.com), στην οποία θα μπορούν να ενημερώνονται από τούδε και στο εξής για όλες τις εκδηλώσεις των παλαιμάχων.
«Κάναμε προσπάθειες να έχουμε κοντά μας τόσο την ΠΑΕ όσο και την ΚΑΕ και τους συνδέσμους των φιλάθλων αλλά έπεσαν στο κενό λόγω της κατάστασης που επικρατούσε από το περασμένο καλοκαίρι και μετά» είπε αρχικά η κυρία Λομβάρδου-Ζούλα και πρόσθεσε: «Είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε στο ΔΣ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ως σύλλογος παλαιμάχων (σ.σ.: η ίδια είναι μία εκ των δύο εκπροσώπων του Ανδρέα Βγενόπουλου). Προσπαθούμε από τη μεριά μας για την πάταξη της βίας. Και στο πλαίσιο αυτό παλαίμαχοι αθλητές του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στην κολύμβηση θα πραγματοποιήσουμε μία κοινή εκδήλωση για το καλό παράδειγμα».
Οι βραβεύσεις
*Τάκης Οικονομόπουλος (ποδόσφαιρο): «Νιώθω τιμή που είμαι ανάμεσα σε τόσους φίλους. Είμαι πολύ τυχερός για όλα όσα έζησα στον Παναθηναϊκό».
Απόντες οι «μεγάλοι»

*Κώστας Πολίτης (μπάσκετ):«Κατάγομαι από τη Μικρά Ασία και πόθος της οικογένειάς μου ήταν να πάω να παίξω στην ΑΕΚ, αλλά η οξυδέρκεια του Απόστολου Νικολαΐδη και του Ματζαβελάκη, παρά το γεγονός ότι ήμουν Απολλωνιστής, με έφερε στον Παναθηναϊκό».
*Στέφανος Πετράκης (στίβος): «Θα ήθελα να αφιερώσω την πλακέτα στον Γιώργο Ματζώρο, που αφιέρωσε όλη τη ζωή του στο στίβο, που έφυγε πλήρης ημερών, 100 ετών. Απ’ αυτά τα 85 ήταν στον Παναθηναϊκό».
*Γιώργος Λιβέρης (σκοποβολή): «Το σύνολο των ανθρώπων εδώ μάς δίνει την ελπίδα ότι ο Παναθηναϊκός θα έχει ενότητα, συσπείρωση και θα κινηθεί σε ενιαία γραμμή».
*Δημήτρης Κοσσόβας (πάλη, βραβεύτηκε από τον ολυμπιονίκη Στέλιο Μηγιάκη): «Σας εύχομαι χρόνια πολλά και υγεία. Και για τον Παναθηναϊκό θα ήθελα να πω ότι θα βρει το δρόμο του γιατί υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν τον σύλλογό μας. Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνατε».
*Ευάγγελος Οικονομάκος (πυγμαχία): «Στον Παναθηναϊκό ήμουν 18 χρόνια. Ποτέ δεν με τίμησε. Γι’ αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον σύλλογο για την τιμή που μου έκανε».
*Σπήλιος Γιαννακόπουλος (επιτραπέζια αντισφαίριση): «Ευχαριστώ τον σύλλογο που με θυμήθηκε να με τιμήσει στα 75 χρόνια μου».
*Στέφανος Παπασημακόπουλος (κολύμβηση): Ζει μόνιμα στις Σέρρες και η πλακέτα θα του αποσταλεί.
*Γιάννης Διακογιάννης: δόθηκε ειδικό βραβείο για τη μεγάλη του προσφορά στην αθλητική δημοσιογραφία και γενικότερα στον ελληνικό αθλητισμό. Βραβεύτηκε από τη Μαίρη Λομβάρδου-Ζούλα υπό τους ήχους του τραγουδιού του Κελαηδόνη «αρχίζει το ματς» και το στίχο «πώς μας ενώνει και πώς μας δονεί του Διακογιάννη η φωνή». «Μερικοί νομίζουν ότι είμαι ποδοσφαιράνθρωπος, αλλά εγώ είμαι άνθρωπος του στίβου. Κι απόψε είδα πολλούς φίλους που είχα πολύ καιρό να δω».

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΦΩΤΟΓΓΡΑΦΙΕΣ
ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 16
25|1|010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου