- D. Liveris
Τέλος εποχής!
Φτωχός και πολυφορεμένος τίτλος που στην περίπτωση του χώρου μας στο διαδίκτυο με τον κωδικό rally.gr, δεν προδίδει το μέγεθος του εγχειρήματος σε σχέση κυρίως με την ποιότητα, το βάθος, την υπομονή και το μεράκι των ανθρώπων που το έστησαν και το υποστήριξαν σε κάθε επίπεδο.
Τεχνικές Εκδόσεις και Ίντερνετ μία μεγάλη και σημαντική ιστορία για όλους μας και κυρίως για τον ιδρυτή, Πρόεδρο και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας μας, τον δάσκαλό μας Κώστα Καββαθά. Ευαίσθητος και μοναδικός (τα.σ.: το ξεχωριστός και έντιμος είναι λίγο και ας αποτελεί σήμερα τον αυτονόητο φόρο τιμής για κάμποσους “άνδρες όλων των εποχών”…), μας παρέσυρε στο δικό του χωρό γύρω από το διαδίκτυο ευγενικά και με υπομονή. Σε σχέση με το ίντερνετ και τους αγώνες η ιστορία μας επισημοποιείται το 99, με το Θοδωρή Τσίκα, τον αγαπημένο μου φίλο, στο τιμόνι του Γραφείου Τύπου του Ράλλυ Ακρόπολις. Τότε τα πράγματα ήταν πιο φλου σε προώθηση προβολή, αλλά πιο ρεαλιστικά στην ουσία του πράγματος, που έχει να κάνει και με την ιστορία του.
Με τη ευκαιρία, γεμίσαμε ανιστόρητους ψευτογιάππηδες, “παιδιά ενός άλλου πλανήτη” (σ.σ.: πάντως ότι εκφράζουν, μάλλον μπάζα έχει γίνει…, αν κρίνουμε από την κατεδάφιση συγκεκριμένου ιδρυτικού χώρου, σε σχέση με το life style), που με άλλοθι την προώθηση-προβολή, έχουν πάρει φόρα και βέβαια θα τους αντιμετωπίσουμε δυναμικά και δεν θα “μασήσουμε”, αν έτσι πρέπει να γίνει, ώστε να προστατεύσουμε και την ιστορία του αγώνα και ότι ιερό και όσιο τον εκφράζει και μας αφορά. Εννοείται πως ισχύει το ίδιο για όποιον διανοηθεί να “αγγίξει” ύπουλα και να προσβάλλει τις Τ.Ε, αλλά και ευρύτερα τον όμιλό μας.
Απαραίτητη η παρένθεση και επανερχόμενοι να υπενθυμίσουμε πως τότε, το 99 ο ΚΚΕ μας με τον ΘΤ και ομάδα κρούσης τα κομάντο της Τεχνόπολης, με το Φίλο Μαθιό Μανσόλα σε διάφορους ρόλους, συνεργάστηκαν άψογα με τους ανθρώπους της Infomega, τους Κυρίους Νικόλα Ανδριτσάκη και Γιώργη Λαοπόδη (μας συνδέει βαθιά φιλία από τις αρχές του 70, όντας εκείνος “διοικητικό στέλεχος” και ο υπογράφων μαθητής στη σχολή του Ιαβέρη, στην οδό Μιχαλακοπούλου, όπου ο “χοντρός” μας δίδαξε και ιστορία!) και έτσι απλά, προέκυψε η “ζωντανή” κάλυψη του WRC σε επίπεδο αποτελεσμάτων! Δίδαξαν οι Ελληνάρες και η συνέχεια (σ.σ.: μπορεί και παράλληλα), είχε να κάνει με το rally.gr, πιο απλά η αγωνιστική ηλεκτρονική εφημερίδα των 4Τροχών. Κάπου εδώ αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς η συμβολή του Γιώργου Ξηνταρακου στο σχεδιασμό την αναβάθμιση και την σύντήρηση του site ολα αυτά τα χρόνια! Στην αρχή και πάντα, τα πάντα ήταν πολύ δύσκολα και τα μόνα έσοδα, απαραίτητο στοιχείο ώστε να μείνει όρθια η προσπάθεια, προέκυπταν από “μείωση” των εσόδων των 4Τροχών, αφού μόνο έτσι κατάφερνε ο μετρ του είδους ο κ. Βρόντος και οι συνεργάτες του, να πείσουν τους “μεγάλους” συνεργάτες τους εμπλεκόμενους σε F1 και WRC να υποστηρίξουν διαφημιστικά την προσπάθεια. Παίζαμε πάντα με τα όρια στο περιβόητο μπάτζετ, απλά για να υπάρχει η αξιοπρέπεια κυρίως σε σχέση με τους συνεργάτες μας και όχι για να καλυφθούν τα όποια άλλα έξοδα για τεχνικούς κ.α. αντίστοιχα κονδύλια. Όταν η εταιρεία μας σε επίπεδο μετοχικής σύνθεσης άλλαξε, στην Τεχνόπολις οι Κύριοι Γιώργης Καρούζος και Τρύφων Σωτηρόπουλος και παρά το ύπουλο κτύπημα που δέχτηκαν από “ψευτογιάπηδες” και άλλους πονηρούς με “γνώσεις” και έχασαν το site του ΡΑ μετά από 10χρονη συνεργασία, συνέχισαν να υποστηρίζουν το rally.gr, παρά το κόστος και άσχετα με το ότι έπρεπε να προχωρήσουν σε επιχειρηματικό ανασχεδιασμό με πολύ υψηλό κόστος.
Πρόσφατα μάλιστα ολοκλήρωσαν, με αρχοντιά και εντιμότητα περίσσευμα, που διδάσκει το πώς ακόμα και σήμερα γίνονται πράξεις ισορροπημένες και τηρούνται οι συμφωνίες!
Στα πλαίσια των αλλαγών την τελευταία τριετία η εταιρεία μας, οι Τ.Ε., συνέχισε την υποστήριξη σε σχέση με το περιεχόμενο επιλέγοντας να καλύπτει καταρχήν την προσπάθεια ανθρώπων, συντακτών και φωτογράφων και στη συνέχεια, των εξόδων που απαιτούνται για τη “ζωντανή” κάλυψη. Δυστυχώς το κόστος παρά τις προσπάθειες ήταν και παραμένει σημαντικό, ενώ τα ευκαιριακά έσοδα, με διαφημίσεις ανθρώπων του χώρου, που την ώρα που οι “μεγάλοι” την απαξίωσαν, αυτοί τίμησαν την προσπάθεια και τους ευχαριστούμε, εξελίχθηκαν αρνητικά, φτάνοντας τους τελευταίους μήνες στο μηδέν.
Ενόψει της νέας χρονιάς και συγκεκριμένα από μεθαύριο 1η Ιανουαρίου, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την όποια δημοσιογραφική κάλυψη στο δικό μας rally.gr και μέσα από το site των 4Τροχών θα συνεχίσουμε την κάλυψη αγώνων F1 και WRC.
(Το πόσο ζωντανή θα είναι, εξαρτάται από τον κ. Γιάννη Βρόντο και από την εξαιρετική συνεργάτιδά του, την κα Ιωάννα Σιάνη που έχει την εμπορική ευθύνη των ιστοσελίδων μας.)
Η από εκεί και πέρα, η “κάλυψη” των Ελληνικών αγώνων μας προβληματίζει και μας ανησυχεί αφού εμπλεκόμαστε σε αυτούς έχοντας μάλιστα σημαντικό ρόλο και τεράστια ευθύνη, αλλά ποτέ ο υπογράφων αυτό το “παιχνίδι” με τον έντονο συναισθηματισμό δεν το είδε “δουλειά”. Η εργασία μας πρέπει να προστατευτεί με κάθε τρόπο, αφού είμαστε υποχρεωμένοι να κρατάμε ζωντανό το “moto” του Καββαθά που λέει: “οι άνθρωποι πάνω από όλα”, όσο τουλάχιστον εκείνος έχει το μαχαίρι και διαχειρίζεται και την πίττα.
Από την άλλη. Δεν είναι ώρα για δάκρυα και βέβαια μένουμε ψύχραιμοι πληκτρολογώντας και αρνούμαστε να παρασυρθούμε και να απαντήσουμε σε όσους αιφνιδιάστηκαν, απόρησαν και στεναχωρήθηκαν (;). Ε, ναι χαμογελάμε!
Πάντως, τη “μάχη της φωτογραφίας” τη ζήσαμε και ως αγωνιστικοί συντάκτες από το 1980 μέχρι που ήρθε ο κ. Θωμάς Κ. Ευθυμίου και μας τίμησε προσφέροντας ήθος και επαγγελματισμό στη “μηχανή” μας, τη ζουν οι συνεργάτες μας και μέχρις εδώ και τίποτα περισσότερο, ή λιγότερο.
Απλά ευχαριστούμε πολύ, τον ΚΚΕ που άνοιξε το δρόμο και μας μετέφερε το όραμά του, όσους υποστήριξαν την προσπάθεια μέσα και έξω και βέβαια, ζητάμε συγγνώμη σε όσους αδικήσαμε. Όπου και αν εμπλέκονται. Πίσω από τη σκηνή (σ.σ.: διοικητικοί, τεχνικοί, συντάκτες, φωτογράφοι) ή στη σκηνή, όπου ο οδηγός αγώνων, ο συνοδηγός του και οι τεχνικοί τους παραμένουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές.
Κριτής όλων μας ο θεατής, όπως και αν εκφράζεται και σε όποιο επίπεδο. Ο σεβασμός μας λοιπόν δεδομένος προς όλες τις κατευθύνσεις.
Κύριε Κώστα απλά ευχαριστούμε. Μαθιέ μου “πάμε για άλλα” και εσείς Σωτηρο-Καρούζοι, απλά, υπόκλιση και θερμή δυνατή χειραψία εφ όλης της ύλης._Στράτης Χατζηπαναγιώτου-Στρατισινο, απλά βοηθός του ΚΚΕ. Ότι πιο τιμητικό!
Με τη ευκαιρία, γεμίσαμε ανιστόρητους ψευτογιάππηδες, “παιδιά ενός άλλου πλανήτη” (σ.σ.: πάντως ότι εκφράζουν, μάλλον μπάζα έχει γίνει…, αν κρίνουμε από την κατεδάφιση συγκεκριμένου ιδρυτικού χώρου, σε σχέση με το life style), που με άλλοθι την προώθηση-προβολή, έχουν πάρει φόρα και βέβαια θα τους αντιμετωπίσουμε δυναμικά και δεν θα “μασήσουμε”, αν έτσι πρέπει να γίνει, ώστε να προστατεύσουμε και την ιστορία του αγώνα και ότι ιερό και όσιο τον εκφράζει και μας αφορά. Εννοείται πως ισχύει το ίδιο για όποιον διανοηθεί να “αγγίξει” ύπουλα και να προσβάλλει τις Τ.Ε, αλλά και ευρύτερα τον όμιλό μας.
Απαραίτητη η παρένθεση και επανερχόμενοι να υπενθυμίσουμε πως τότε, το 99 ο ΚΚΕ μας με τον ΘΤ και ομάδα κρούσης τα κομάντο της Τεχνόπολης, με το Φίλο Μαθιό Μανσόλα σε διάφορους ρόλους, συνεργάστηκαν άψογα με τους ανθρώπους της Infomega, τους Κυρίους Νικόλα Ανδριτσάκη και Γιώργη Λαοπόδη (μας συνδέει βαθιά φιλία από τις αρχές του 70, όντας εκείνος “διοικητικό στέλεχος” και ο υπογράφων μαθητής στη σχολή του Ιαβέρη, στην οδό Μιχαλακοπούλου, όπου ο “χοντρός” μας δίδαξε και ιστορία!) και έτσι απλά, προέκυψε η “ζωντανή” κάλυψη του WRC σε επίπεδο αποτελεσμάτων! Δίδαξαν οι Ελληνάρες και η συνέχεια (σ.σ.: μπορεί και παράλληλα), είχε να κάνει με το rally.gr, πιο απλά η αγωνιστική ηλεκτρονική εφημερίδα των 4Τροχών. Κάπου εδώ αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς η συμβολή του Γιώργου Ξηνταρακου στο σχεδιασμό την αναβάθμιση και την σύντήρηση του site ολα αυτά τα χρόνια! Στην αρχή και πάντα, τα πάντα ήταν πολύ δύσκολα και τα μόνα έσοδα, απαραίτητο στοιχείο ώστε να μείνει όρθια η προσπάθεια, προέκυπταν από “μείωση” των εσόδων των 4Τροχών, αφού μόνο έτσι κατάφερνε ο μετρ του είδους ο κ. Βρόντος και οι συνεργάτες του, να πείσουν τους “μεγάλους” συνεργάτες τους εμπλεκόμενους σε F1 και WRC να υποστηρίξουν διαφημιστικά την προσπάθεια. Παίζαμε πάντα με τα όρια στο περιβόητο μπάτζετ, απλά για να υπάρχει η αξιοπρέπεια κυρίως σε σχέση με τους συνεργάτες μας και όχι για να καλυφθούν τα όποια άλλα έξοδα για τεχνικούς κ.α. αντίστοιχα κονδύλια. Όταν η εταιρεία μας σε επίπεδο μετοχικής σύνθεσης άλλαξε, στην Τεχνόπολις οι Κύριοι Γιώργης Καρούζος και Τρύφων Σωτηρόπουλος και παρά το ύπουλο κτύπημα που δέχτηκαν από “ψευτογιάπηδες” και άλλους πονηρούς με “γνώσεις” και έχασαν το site του ΡΑ μετά από 10χρονη συνεργασία, συνέχισαν να υποστηρίζουν το rally.gr, παρά το κόστος και άσχετα με το ότι έπρεπε να προχωρήσουν σε επιχειρηματικό ανασχεδιασμό με πολύ υψηλό κόστος.
Πρόσφατα μάλιστα ολοκλήρωσαν, με αρχοντιά και εντιμότητα περίσσευμα, που διδάσκει το πώς ακόμα και σήμερα γίνονται πράξεις ισορροπημένες και τηρούνται οι συμφωνίες!
Στα πλαίσια των αλλαγών την τελευταία τριετία η εταιρεία μας, οι Τ.Ε., συνέχισε την υποστήριξη σε σχέση με το περιεχόμενο επιλέγοντας να καλύπτει καταρχήν την προσπάθεια ανθρώπων, συντακτών και φωτογράφων και στη συνέχεια, των εξόδων που απαιτούνται για τη “ζωντανή” κάλυψη. Δυστυχώς το κόστος παρά τις προσπάθειες ήταν και παραμένει σημαντικό, ενώ τα ευκαιριακά έσοδα, με διαφημίσεις ανθρώπων του χώρου, που την ώρα που οι “μεγάλοι” την απαξίωσαν, αυτοί τίμησαν την προσπάθεια και τους ευχαριστούμε, εξελίχθηκαν αρνητικά, φτάνοντας τους τελευταίους μήνες στο μηδέν.
Ενόψει της νέας χρονιάς και συγκεκριμένα από μεθαύριο 1η Ιανουαρίου, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την όποια δημοσιογραφική κάλυψη στο δικό μας rally.gr και μέσα από το site των 4Τροχών θα συνεχίσουμε την κάλυψη αγώνων F1 και WRC.
(Το πόσο ζωντανή θα είναι, εξαρτάται από τον κ. Γιάννη Βρόντο και από την εξαιρετική συνεργάτιδά του, την κα Ιωάννα Σιάνη που έχει την εμπορική ευθύνη των ιστοσελίδων μας.)
Η από εκεί και πέρα, η “κάλυψη” των Ελληνικών αγώνων μας προβληματίζει και μας ανησυχεί αφού εμπλεκόμαστε σε αυτούς έχοντας μάλιστα σημαντικό ρόλο και τεράστια ευθύνη, αλλά ποτέ ο υπογράφων αυτό το “παιχνίδι” με τον έντονο συναισθηματισμό δεν το είδε “δουλειά”. Η εργασία μας πρέπει να προστατευτεί με κάθε τρόπο, αφού είμαστε υποχρεωμένοι να κρατάμε ζωντανό το “moto” του Καββαθά που λέει: “οι άνθρωποι πάνω από όλα”, όσο τουλάχιστον εκείνος έχει το μαχαίρι και διαχειρίζεται και την πίττα.
Από την άλλη. Δεν είναι ώρα για δάκρυα και βέβαια μένουμε ψύχραιμοι πληκτρολογώντας και αρνούμαστε να παρασυρθούμε και να απαντήσουμε σε όσους αιφνιδιάστηκαν, απόρησαν και στεναχωρήθηκαν (;). Ε, ναι χαμογελάμε!
Πάντως, τη “μάχη της φωτογραφίας” τη ζήσαμε και ως αγωνιστικοί συντάκτες από το 1980 μέχρι που ήρθε ο κ. Θωμάς Κ. Ευθυμίου και μας τίμησε προσφέροντας ήθος και επαγγελματισμό στη “μηχανή” μας, τη ζουν οι συνεργάτες μας και μέχρις εδώ και τίποτα περισσότερο, ή λιγότερο.
Απλά ευχαριστούμε πολύ, τον ΚΚΕ που άνοιξε το δρόμο και μας μετέφερε το όραμά του, όσους υποστήριξαν την προσπάθεια μέσα και έξω και βέβαια, ζητάμε συγγνώμη σε όσους αδικήσαμε. Όπου και αν εμπλέκονται. Πίσω από τη σκηνή (σ.σ.: διοικητικοί, τεχνικοί, συντάκτες, φωτογράφοι) ή στη σκηνή, όπου ο οδηγός αγώνων, ο συνοδηγός του και οι τεχνικοί τους παραμένουν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές.
Κριτής όλων μας ο θεατής, όπως και αν εκφράζεται και σε όποιο επίπεδο. Ο σεβασμός μας λοιπόν δεδομένος προς όλες τις κατευθύνσεις.
Κύριε Κώστα απλά ευχαριστούμε. Μαθιέ μου “πάμε για άλλα” και εσείς Σωτηρο-Καρούζοι, απλά, υπόκλιση και θερμή δυνατή χειραψία εφ όλης της ύλης._Στράτης Χατζηπαναγιώτου-Στρατισινο, απλά βοηθός του ΚΚΕ. Ότι πιο τιμητικό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου