create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012


18 Μαΐου 2012

"Άλλοι πληρώνουν και άλλοι παίρνουν αποφάσεις"

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ NEWSPAO.GR 18:06 
 0 0
 
Η σύσκεψη τελείωσε πριν λίγο, με τον Θανάση Γιαννακόπουλο να έχει πολλά παράπονα από την αστυνομία και για το γεγονός ότι οι ομάδες βγήκαν εκτός της σύσκεψης την ώρα της απόφασης, ενώ τόνισε πως δεν μπορεί να αναλάβει καμιά ευθύνη. Διαβάστε τι δήλωσε...

Αναλυτικά η δήλωσή του:

Αρχικά ο Θανάσης Γιαννακόπουλος τόνισε: "Να σας ευχαριστήσω που είσαστε εδώ. Αυτά που θα πω εδώ, ειπώθηκαν μέσα στη σύσκεψη. Τα λέω μέσα απ' τα βάθη της καρδιάς μου και χωρίς να σκέφτομαι, αν ευνοούν τον Παναθηναϊκό ή καταδικάζουν τον Ολυμπιακό. Αυτό που έγινε χθες (17/5) ήταν πρωτόγνωρο.

Μου προκαλεί εντύπωση πώς δυνατόν να γίνονται πάντα στο πούλμαν του Παναθηναϊκού. Αν θυμάστε καλά, το ίδιο έγινε και πριν από 10 χρόνια. Έπιασαν τον δράστη τότε κι όλο αναβολή, αναβολή με τα δικαστήρια. Είμαι σίγουρος πως αν τον έπιαναν και τώρα, δε θα γινόταν τίποτα. Πάνω απ' όλα σκέφτομαι το άθλημα. Εγώ είχα την παρρησία, βρήκα παράγοντες του Ολυμπιακού και τους είπα "Καλή Επιτυχία" στο Final Four. Ήταν μία δική μου χειρονομία την οποία μπορείτε να αξιολογήσετε.

Τώρα ήρθαμε εδώ πέρα, γίνανε αίσχη. Το είπα και στην αστυνομία ο Παναθηναϊκός έχει παράπονα δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω. Μπροστά το λεωφορείο, πίσω αστυνομία, μπροστά και να μην μπορεί να προστατεύσει την ομάδα. Εκανα παράπονα, δικαιολογημένα ή όχι μπορείτε να τα κρίνετε. Η αστυνομία πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της.

Δεν μπορούμε να πληρώνουμε 10% στην αστυνομία και η πολιτεία να ρίχνει την ευθύνη σε εμάς. Εχω εγώ για ότι γίνεται μέσα στο γήπεδο, όχι όμως αυτοί που ελέγχουν την ομάδα να πρέπει να ελέγχουν και 20.000 ανθρώπους. Θα πρέπει να μου διασφαλίσουν να μην έχω αστική και ποινική ευθύνη.

Ξέρω πολύ καλά τους φιλάθλους πόσο απρόβλεπτοι είναι. Δεν μπορεί να πληρώνουμε την αστυνομία και να έρχεται ο αθλητικός δικαστής και να μου λέει έχεις και αστική ευθύνη και θα τιμωρηθείς. Είπα ότι αν και εφόσον δεν αποδεχτείτε ότι δεν αναλαμβάνω καμία αστική και ποινική ευθύνη δεν δέχομαι τίποτα"

Για το εάν κατάληξαν κάπου: "Δεν καταλήξαμε γιατί ο καθένας είπε τις απόψεις του. Έχω δώσει την μισή μου ζωή. Κοντεύω να γίνω από πλούσιος φτωχός για αυτό το άθλημα. Έχω εγώ την δυνατότητα να ελέγξω 20.000 ανθρώπους. Είναι δυνατόν να έρχεται ο αθλητικός δικαστής να λέει ότι έχω εγώ την ευθύνη εάν πετάξει κανείς μια κροτίδα"

Για το εάν προτάθηκε να γίνουν τελικοί χωρίς οπαδούς: "Δεν έγινε τέτοια πρόταση γιατί πρώτα θέλουν να αποφασίσουν για το εάν θα γίνουν ή όχι οι αγώνες. Μας έβγαλαν εμάς έξω και πάνε να πάρουν μια απόφαση.

Δεν είναι δυνατόν εμείς μόνο να πληρώνουμε και άλλοι να πάρουν απόφαση. Ε όχι ρε αδερφέ δεν το δέχομαι με τίποτα. Δεν το λέω μόνο για τον Παναθηναϊκό αλλά και για τους προέδρους των άλλων σωματείων. Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να πληρώνουμε εμείς την αστυνομία και μετά να κυνηγά εμάς ο αθλητικός δικαστής"

Για το εάν ο ίδιος επιθυμεί την διεξαγωγή των τελικών: "Δεν θα ήθελα ποτέ να μη γίνουν τα παιχνίδια γιατί σκέφτομαι το άθλημα. Σκέφτομαι όμως και τον Παναθηναϊκό, αλλά και το γενικό καλό. Εστω και αν αδικούμαστε, πρέπει να βρούμε το καλύτερο για το μπάσκετ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου