create your own banner at mybannermaker.com!

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012


Σλούκα: «Να δικαιώσω αυτούς που με πιστεύουν και...τίτλος»

Η Αναστασία Σλούκα μίλησε για τους υψηλούς στόχους που έχει με τον Παναθηναϊκό και το όνειρό της για έναν τίτλο με το Τριφύλλι.


Η Αναστασία Σλούκα αναφέρθηκε σε αθλητική εφημερίδα για τους στόχους του Παναθηναϊκού τη νέα σαιζόν και για τα κίνητρά της, ενώ δεν έκρυψε πως ονειρεύτεται τον τίτλο με τον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά όσα δήλωσε η Σλούκα στην εφημερίδα «η Πράσινη» :

Πώς αισθάνεσαι για την άνοδο στην Α' κατηγορία που πέτυχε η εθνική ομάδα Νέων Γυναικών, με την οποία είχες ενεργή συμμετοχή;

«Είμαι πολύ χαρούμενη για την άνοδο στην Α' κατηγορία και για την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Πέρσι είχαμε χάσει στις λεπτομέρειες την άνοδο, ενώ φέτος αποδείξαμε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Β' κατηγορίας και αξίζαμε να ανεβούμε. Χαίρομαι και εγώ που βοήθησα την ομάδα μου να πετύχει τον στόχο της».

Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει για εσένα η νέα χρονιά;


«Φυσικά. Μου δίνει τεράστια αυτοπεποίθηση και μου ανεβάζει την ψυχολογία. Προέρχομαι από μία πολύ καλή χρονιά με τον Παναθηναϊκό και πλέον στοχεύω ακόμη ψηλότερα, καθώς θέλω να ενισχύσω την προσπάθεια της γυναικείας ομάδας».

Ποιοι είναι οι στόχοι του Παναθηναϊκού για τη νέα σαιζόν;


«Οι στόχοι για τον Παναθηναϊκό είναι πάντα υψηλοί. Πρόκειται για έναν τεράστιο σύλλογο και οι απαιτήσεις είναι μεγάλες. Ιδιαίτερα μετά την περσινή χρονιά η οποία ήταν επιτυχημένη, θέλουμε μια ανάλογη πορεία και ίσως ακόμη καλύτερη και μακάρι να ακολουθήσει ένας τίτλος».

Προσωπικά τί σκοπεύεις να πετύχεις τη δεύτερη χρονιά σου στο Τριφύλλι;

«Απλά ελπίζω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα μου. Είμαι σίγουρη ότι θα βελτιώσω κάποια στοιχεία στο παιχνίδι μου, αφου θα αγωνίζομαι πλάι σε έμπειρες αθλήτριες. Από εκεί και πέρα, θέλω να διεκδικήσω όσο παραπάνω χρόνο μπορώ και να δικαιώσω αυτούς που με πιστεύουν».


www.greenzone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου